Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hmmm m.i. dan weer een overdreven 2e geel voor Sparta.

Nou ... Hij gaat met zijn voet over de bal met gestrekt been. Daar wordt ook wel eens direct rood voor gegeven. Hoewel het er ongelukkig uitzag. Het was niet zijn opzet.
Scheidsrechters zullen wel instructies hebben gekregen en treden streng op. Als de competitie een aantal wedstrijden verder is verwatert dat weer.
 
Laatst bewerkt:
Nou ... Hij gaat met zijn voet over de bal met gestrekt been. Daar wordt ook wel eens direct rood voor gegeven. Hoewel het er ongelukkig uitzag. Het was niet zijn opzet.
Scheidsrechters zullen wel instructies hebben gekregen en treden streng op. Als de competities een aantal wedstrijden verder is verwatert dat weer.

Zodra de scheidsrechters in de Kuip en Arena fluiten :sneaky::cautious:
 
Nou ... Hij gaat met zijn voet over de bal met gestrekt been. Daar wordt ook wel eens direct rood voor gegeven. Hoewel het er ongelukkig uitzag. Het was niet zijn opzet.
Scheidsrechters zullen wel instructies hebben gekregen en treden streng op. Als de competitie een aantal wedstrijden verder is verwatert dat weer.
Ik zag dat hij op de bal doorgleed en daarna pas de speler raakte.
 
Als je zo op de tribune kijkt van De Kuip hebben ze heel grote gezinnen in Rotterdam.
Een vak per flat? :rolleyes: :confused:
 
Als je zo op de tribune kijkt van De Kuip hebben ze heel grote gezinnen in Rotterdam.
Een vak per flat? :rolleyes: :confused:
Bij Feyenoord zie je wat er gebeurt als je meer mensen toelaat. Een en al ophoping van mensen. Soical distancing? Ik vindt het eerlijk gezegd vrij schokkend om te zien.
 
Bij Feyenoord zie je wat er gebeurt als je meer mensen toelaat. Een en al ophoping van mensen. Soical distancing? Ik vindt het eerlijk gezegd vrij schokkend om te zien.

Het is zeker niet volgens de richtlijnen. En er wordt volop geschreeuwd en gezongen.
Er durft niemand in te grijpen en het is ook niet te handhaven.
Ik ben wel benieuwd of er nog maatregelen komen, want als er niets gebeurt is het hek van de dam.
Binnenkort worden weer wedstrijden zonder publiek gespeeld vrees ik.
 
13.000 mensen in verplichte quarantaine zetten, bij voorkeur binnen dat stadion.
 
Berghuis mist. Probeert de rebound en wordt geraakt. Weer een Penalty. :maniac: Wat een domme overtreding. :lmao: :FP:
Vervolgens schiet Berghuis hem hard raak. Het is 1-1. Hij durft wel.
 
Het is zeker niet volgens de richtlijnen. En er wordt volop geschreeuwd en gezongen.
Er durft niemand in te grijpen en het is ook niet te handhaven.
Ik ben wel benieuwd of er nog maatregelen komen, want als er niets gebeurt is het hek van de dam.
Binnenkort worden weer wedstrijden zonder publiek gespeeld vrees ik.
Kan mooi lokaal geregeld worden. Regio's Amsterdam, Rotterdam en andere pestgebieden kunnen mooi zonder publiek spelen. Regio's waar mensen zich wél aan maatregelen houden, mogen publiek ontvangen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan