Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik ben geboren in Nijmegen, woonde de eerste jaren van mijn leven in de regio en heb er nog veel familie wonen die supprter zijn en daarom blijft NEC altijd een club waar ik veel sympathie voor heb. Ik ben blij dat ze weer terug zijn.
 
Ze stonden nadien ook met dranghekken te gooien. Nee blij dat deze angstgegner nog even weg blijft.

Zulks debiel volk heb je bij nagenoeg elke club rondlopen. Is en blijft een klein deel.
De échte NAC supporter heeft een bloedhekel aan dat soort supporters. En die echte supporters zijn wel degelijk van het type dat elke club zich zou wensen.

Maar idd, PSV heeft doorgaans minder moeite met NEC dan met NAC :)

Toch was ik voor NAC in deze wedstrijd. Kom uit de regio, veel mensen uit mn omgeving zijn voor NAC, mn neefje voetbalt er in de jeugd, en af en toe mag ik een wedstrijdje mee pikken als iemand met een seizoenskaart niet kan (of mij NAC-PSV gunt).
Mooi door mn neus geboord nu :mad:
 
Felicitaties aan de NEC-sympathisanten. Ik hoopte zelf op NAC - altijd al een schitterende club gevonden, maar ben wat gekleurd doordat ik een aantal keer in het stadion ben geweest, met een goede vriend die een seizoenskaart heeft.

Is natuurlijk - net zoals NEC overigens - echt een Eredivisieclub. Het stadion, het aantal supporters. Beide clubs zijn te mooi en te groot voor die KKD. Hopelijk lukt het NAC volgend jaar.
 
Felicitaties aan de NEC-sympathisanten. Ik hoopte zelf op NAC - altijd al een schitterende club gevonden, maar ben wat gekleurd doordat ik een aantal keer in het stadion ben geweest, met een goede vriend die een seizoenskaart heeft.

Is natuurlijk - net zoals NEC overigens - echt een Eredivisieclub. Het stadion, het aantal supporters. Beide clubs zijn te mooi en te groot voor die KKD. Hopelijk lukt het NAC volgend jaar.
Brabant veel leuker dan Amsterdam :maniac:
 
Brabant veel leuker dan Amsterdam :maniac:
Uiteraard, maar zeg het niet te hard. Voor je het weet komen ze deze kant op..

Wel balen dat mn tweede clubje het niet heeft gered. Eigenlijk een schande met het grootste budget van de KKD.. Maarja, bestuur daar..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan