Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
T is niet dat Petrovic nou het grootste talent was, maar man man man, die moet zich toch kapot ergeren aan t niveau van zijn spelers, ballen te zacht, ballen te hard, gewoon geen fatsoenlijke aanval op de mat leggen terwijl je met een man meer staat.
 
Pauper competitie is het ook. Wat een niveau joh. Strijdt je om degradatie. 85 minuten lang met 1 man meer, en toch verliezen. Rot toch op joh. Tuurlijk wordt je op deze manier zelfs geen tweede.

Tering zeg, wat een klote jaar.
 
Pauper competitie is het ook. Wat een niveau joh. Strijdt je om degradatie. 85 minuten lang met 1 man meer, en toch verliezen. Rot toch op joh. Tuurlijk wordt je op deze manier zelfs geen tweede.

Tering zeg, wat een klote jaar.

Wint dat Vitesse ook nog is diep in blessuretijd door een penalty. Mag je nog oppassen ook dat je zelfs buiten de top 3 niet valt. Man man.
 
Wat een vreselijke penalty weer van een wederom slechte scheidsrechter Pol van Boekel. Vitesse krijgt 'm cadeau van van Boekel. Nauwelijks aanraken van de tegenstander en meteen op de stip. De aanvaller van Vitesse gaat maar wat graag liggen, en van Boekel trapt er weer in. Dit heeft niets met voetbal te maken. Gebeurt zoiets op het middenveld, dan wuiven ze het weg. Ook de VAR is hopeloos. Daarom is voetbal minder leuk geworden, die vreselijke penalty's.
 
Wat een vreselijke penalty weer van een wederom slechte scheidsrechter Pol van Boekel. Vitesse krijgt 'm cadeau van van Boekel. Nauwelijks aanraken van de tegenstander en meteen op de stip. De aanvaller van Vitesse gaat maar wat graag liggen, en van Boekel trapt er weer in. Dit heeft niets met voetbal te maken. Gebeurt zoiets op het middenveld, dan wuiven ze het weg. Ook de VAR is hopeloos. Daarom is voetbal minder leuk geworden, die vreselijke penalty's.
En dan na afloop nog verdedigen ook dat het een strafschop was. 😎
Zegt wederom genoeg over de kwaliteit van de huidige arbitrage.
De strafschop was een lachertje.
 

Kennis van je toevallig?😂
Ik klaag alleen terecht over de arbitrage.
Een aanklacht indienen heeft geen zin, hoewel ik zijn frustratie ten volle begrijp.
De arbitrage en VAR heeft in ieder geval de schijn tegen als het over neutraliteit gaat.
Dat bewijzen ze iedere speelronde opnieuw.
Ik ben benieuwd of ze bij 020 vandaag weer een strafschop krijgen op een cruciaal moment.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Ik klaag alleen terecht over de arbitrage.
Een aanklacht indienen heeft geen zin, hoewel ik zijn frustratie ten volle begrijp.
De arbitrage en VAR heeft in ieder geval de schijn tegen als het over neutraliteit gaat.
Dat bewijzen ze iedere speelronde opnieuw.
Ik ben benieuwd of ze bij 020 vandaag weer een strafschop krijgen op een cruciaal moment.
:rolleyes:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan