Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
Been veel te hoog, hij leek zelfs bewust te timen om de tegenstander in plaats van de bal te raken. Plus het is Berghuis, dus het voordeel van de twijfel heeft hij sowieso niet. 😉
Tja, en de VAR grijpt alleen in bij een duidelijke fout, en daar is dus geen sprake van.
 
Ik kijk nu deersquad met m’n zoon maar ik begrijp dat Berghuis bv niet opzettelijk op z’n been ging staan? Dat zou t natuurlijk anders maken, toch?
Berghuis deed een poging om de bal te spelen, komt wild invliegen, maar wel een voetbalactie. Je kan rood geven, fluit de VAR je niet terug, je kan geel geven, fluiten ze je ook niet terug. Voor beide kleuren wat te zeggen en dus geen duidelijke fout.
 
De beslissing valt de komende 3 wedstrijden.

6 maart Fortuna Sittard - PSV
6 maart Vitesse - AZ

13 maart AZ - FC Twente
14 maart PSV - Feyenoord

21 maart AZ - PSV

Dus over 3 weken is het beslist.
Ojee weer een maand van de waarheid. Nou in februari al uitgespeeld voor alle prijzen, kansloos.
 
Dat begrijp ik. Daarom zeg ik ook dat hij ontsnapt. Als Kuipers rood had gegeven, had de VAR het om dezelfde reden ook niet teruggedraaid.
Dan zijn wij het volledig eens :D

Maar bij ontsnapt heb ik meer het gevoel dat hij er volledig onterecht met geel vanaf komt. Maar dat is dus vooral een taalgevoel-dingetje.
 
Kun je nagaan dat Feyenoord ook totaal niet interessant speelt (ja, dit wordt ondersteund door een Feyenoord supporter). Vreselijk om aan te zien als je hier fan van bent
 
FC Twente - Willem II 1-1
Lekker weer puntenverlies voor Twente. :p
Willem II pakt een punt en dat kan wel eens heel belangrijk zijn voor handhaving.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan