Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wat een aansteller die Tadic.
:unsure: Ik twijfel tussen rat en een slang. Laat de slang de rat dan maar opvreten en erin stikken. :braak:
 
Zijn er echt mensen die geloofden dat Heerenveen zou winnen? Die winnen alleen van PSV. Tegen Feyenoord en Ajax tonen ze zich nooit zo fel als tegen ons.
Ach, dat hebben wij met Utrecht. Zodra Ajax op bezoek komt gaan ze 100x zo hard als normaal en tegen jullie zijn het vaak makke schaapjes.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ach, dat hebben wij met Utrecht. Zodra Ajax op bezoek komt gaan ze 100x zo hard als normaal en tegen jullie zijn het vaak makke schaapjes.
toch gek hoe dat werkt he..
Als je t jaren lang al lastig hebt tegen een tegenstander. terwijl selecties elk seizoen compleet anders zijn, zeker over meerdere jaren genomen. Lijkt echt in de koppies te zitten.
 
toch gek hoe dat werkt he..
Als je t jaren lang al lastig hebt tegen een tegenstander. terwijl selecties elk seizoen compleet anders zijn, zeker over meerdere jaren genomen. Lijkt echt in de koppies te zitten.
Ik denk dat voetbal mentaler is dan wij denken. Volgens mij zit die hele vormcrisis van Ajax ook gewoon tussen de oren. Na het eerste doelpunt gisteren zag je ineens wél combinaties die lukten, kwamen de passjes van Ziyech ineens wél aan. Dat is puur vertrouwen. Na de 3-1 was het ook weer ineens een stuk minder.
 
Ik denk dat voetbal mentaler is dan wij denken. Volgens mij zit die hele vormcrisis van Ajax ook gewoon tussen de oren. Na het eerste doelpunt gisteren zag je ineens wél combinaties die lukten, kwamen de passjes van Ziyech ineens wél aan. Dat is puur vertrouwen. Na de 3-1 was het ook weer ineens een stuk minder.
Joh, heb flink wat jaren terug PSG - Barcelona gezien. Messi zat op de bank. PSG was goed, had overwicht, combineerde lekker. Laat in de wedstrijd werd Messi ingebracht en je zag de passing onnauwkeuriger worden, spelers slordiger. T menselijk brein is wonderlijk.
 
Joh, heb flink wat jaren terug PSG - Barcelona gezien. Messi zat op de bank. PSG was goed, had overwicht, combineerde lekker. Laat in de wedstrijd werd Messi ingebracht en je zag de passing onnauwkeuriger worden, spelers slordiger. T menselijk brein is wonderlijk.
Ja dat zie ook telkens bij ons als Bruma binnen de lijnen verschijnt: Alles wordt nog onnauwkeuriger.
 
Hmm dat is niet mijn punt, zo te zien hoeven we uit t oosten geen wijzen meer te verwachten...
Wel degelijk: je punt is dat mentaal een belangrijk aspect is. En ik zie dat de komst van Bruma ook altijd mentaal wat doet met het elftal, itt Messi niet echt in de goede richting...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan