Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wat een aanfluiting dit. Blij dat ik morgenochtend voor anderhalve week mag vertrekken op wintersport. Hoef ik zo'n twee weken geen voetbal te kijken, bah. Iets met nachtkaars.

Het Ajax-leed wegdrinken boven op de berg wordt het devies. Jullie gefeliciteerd met het ingelopen punt. Alles kan nog dit seizoen, blijkt maar weer. Moge de minst slechte winnen;)
 
Een zeer verdiende overwinning voor AZ. Van mij mogen ze kampioen worden.

2 x 90 minuten tegen Ajax geen goal tegen en 3 x gescoord
90 minuten tegen PSV geen goal tegen en 4 x gescoord
90 minuten tegen Feyenoord geen goal tegen en 3 x gescoord.

Dan mag het wel.
 
Wat een aanfluiting dit. Blij dat ik morgenochtend voor anderhalve week mag vertrekken op wintersport. Hoef ik zo'n twee weken geen voetbal te kijken, bah. Iets met nachtkaars.

Het Ajax-leed wegdrinken boven op de berg wordt het devies. Jullie gefeliciteerd met de ingelopen punt. Alles kan nog dit seizoen, blijkt maar weer. Moge de minst slechte winnen;)

Fijne vakantie. (Y) Ik hoop voor je dat je nog sneeuw ziet, want de voorsprong van Ajax is gesmolten als sneeuw voor de zon. ;)
 
Een zeer verdiende overwinning voor AZ. Van mij mogen ze kampioen worden.

2 x 90 minuten tegen Ajax geen goal tegen en 3 x gescoord
90 minuten tegen PSV geen goal tegen en 4 x gescoord
90 minuten tegen Feyenoord geen goal tegen en 3 x gescoord.

Dan mag het wel.

Van mij mag het eerlijk gezegd ook wel. Jonge selectie, veel talenten die een dipje hebben maar wel opstaan wanneer het moet, leuke trainer, goede voetbalvisie en ondanks beperkte middelen zo presteren.

Nee, laat ze maar weer een keer feesten daar in Alkmaar. Zou terecht zijn en best gezond voor de competitie.
 
Van mij mag het eerlijk gezegd ook wel. Jonge selectie, veel talenten die een dipje hebben maar wel opstaan wanneer het moet, leuke trainer, goede voetbalvisie en ondanks beperkte middelen zo presteren.

Nee, laat ze maar weer een keer feesten daar in Alkmaar. Zou terecht zijn en best gezond voor de competitie.
Wat vond jij van de actie van tagliafico? Ben benieuwd naar de mening van de ajacied
 
Van mij mag het eerlijk gezegd ook wel. Jonge selectie, veel talenten die een dipje hebben maar wel opstaan wanneer het moet, leuke trainer, goede voetbalvisie en ondanks beperkte middelen zo presteren.

Nee, laat ze maar weer een keer feesten daar in Alkmaar. Zou terecht zijn en best gezond voor de competitie.
Topgozer (Y)
 
Heel veel respect voor AZ. Ik zie ze nog kampioen worden ook als iedereen fit blijft. Ze spelen toch maar 1 keer per week nu. Ajax zit in de hoek waar de klappen vallen. Ziyech woedend naar de kleedkamer na zijn wissel, dat krijgt ook nog wel ongetwijfeld een staartje.
 
Wat een aanfluiting dit. Blij dat ik morgenochtend voor anderhalve week mag vertrekken op wintersport. Hoef ik zo'n twee weken geen voetbal te kijken, bah. Iets met nachtkaars.

Het Ajax-leed wegdrinken boven op de berg wordt het devies. Jullie gefeliciteerd met het ingelopen punt. Alles kan nog dit seizoen, blijkt maar weer. Moge de minst slechte winnen;)
Geniet van je vakantie. Je had bijna 1,5 seizoen een topteam aan het werk gezien. Het zit nu even tegen. Zo gaat dat altijd, op en neer.
Zo jammer dat wij dan vandaag tegen Feyenoord gelijk spelen. Dat is pas armoedig...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan