Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Buitenspel ook nog is begreep ik. Maar de VAR heeft niet de juiste beelden, dus keuren ze het maar goed. Tuurlijk, kan alleen in Amsterdam.
 
En daarom gaat ajaks met gemak kampioen worden, potjes als deze die ze lachend op 60% dik afmaken gewoon
 
En daarom gaat ajaks met gemak kampioen worden, potjes als deze die ze lachend op 60% dik afmaken gewoon

Dat deden ze vorig jaar ook, maar vorige week hebben ze de openingswedstrijd gelijk gespeeld. Ook net zoals vorig seizoen.
25 augustus 2018 Ajax - Emmen 5-0.
 
Voor de grappenmakers, ajaks begon altijd matig en werd beter, nu beginnen ze goed en zullen nog beter worden ook. Weeg dat af tegen ons, al geef je ons 15 punten cadeau zie ik het nog mis gaan

Maar jullie optimisten gaan mijn bericht natuurlijk totaal ontkrachten nu dus ben benieuwd :D
 
Nou ja, ik ga mezelf zéker geen optimist noemen. Ik denk ook dat Ajax makkelijk kampioen wordt, maar aangezien ik (nog) geen glazen bol heb, moet het eerst nog gebeuren.

Helaas houdt dat in dat het een lang seizoen wordt waar je weinig vertrouwen in hebt, die vermoedelijk veel irritatie zal opwekken en ook weer momenten van (valse?) hoop doet opleveren. Je blijft immers fan, ookal vreet je jezelf elke wedstrijd op.
 
Je blijft immers fan, ookal vreet je jezelf elke wedstrijd op.

Zo werkt het inderdaad. Mijn gevoel exact na Heerenveen en Feyenoord vorig seizoen en Basel vrij recent. Maar wat ik daar ook het mooie van vind, is dat je die frustratie lekker kwijt kunt bij je mede supporters. Vaak kan ik er zelfs nog wel om lachen, met alle onzin die eruit voortvloeit. Support zijn is passie, voetbal is emotie. Stel je eens voor dat voetbal geen emotie zou hebben...

 
Dat deden ze vorig jaar ook, maar vorige week hebben ze de openingswedstrijd gelijk gespeeld. Ook net zoals vorig seizoen.
25 augustus 2018 Ajax - Emmen 5-0.
Ach Emmen stelt niks voor.
PSV -Emmen werd trouwens 6-0 !!!
Er kan er maar 1 de beste zijn...toch?...:xp:
 
Ze gaan vrolijk verder met dit soort tegenstander's thuis te slopen.

Wij mogen al blij zijn met een 1-0 overwinning morgen tegen ADO.
Verder? Eerste thuiswedstrijd van het seizoen, nadat Ajax nota bene vorige week gelijkspeelde.

Overigens zie ik Ajax ook makkelijk kampioen worden, maar dat is wat anders.
 
Verder? Eerste thuiswedstrijd van het seizoen, nadat Ajax nota bene vorige week gelijkspeelde.

Overigens zie ik Ajax ook makkelijk kampioen worden, maar dat is wat anders.
Makkelijk ligt echt aan PSV. Hoe ze momenteel spelen dan word Ajax 'makkelijk' kampioen.

Maar PSV moet eerst maar eens spelen met vier verdedigers, vaste samenstelling en kijken hoe de selectie er voor staat na de transfermarkt. In principe loopt hier een selectie die op papier 32 van de 34 wedstrijden (Edit: aangepast haha) moet winnen. Zelfs Ajax thuis zou moet kunnen. Uit zou Ajax wel favoriet zijn. Als je in de buurt komt van de potentie van deze selectie die maak je het Ajax sws lastig. Ik vond tot nu Ajax ook alleen tegen Emmen goed. Maar dat is dan ook wel Emmen thuis.

Ben benieuwd of er nog een Ajax speler weggaat.
 
Laatst bewerkt:
Mauro Junior scoort voor Heracles Almelo, tegen Fortuna Sittard.
'14, 0-1.

VAR gaat tóch kijken voor mogelijke overtreding...
Blom keurt hem af! Overtreding Dessers.

Mijns inziens weer helemaal onterecht. Dit is wel héél zwak fluiten. Waardeloze en weer totaal willekeurige VAR-beslissing. Man man man. De VAR maakt zich begin dit seizoen weer compléét belachelijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou het wel heerlijk vinden als Ajax geen kampioen wordt. Dan hebben alle kenners ongelijk.
Open deurtje.
Makkelijk ligt echt aan PSV. Hoe ze momenteel spelen dan word Ajax 'makkelijk' kampioen.

Maar PSV moet eerst maar eens spelen met vier verdedigers, vaste samenstelling en kijken hoe de selectie er voor staat na de transfermarkt. In principe loopt hier een selectie die op papier 32 van de 24 wedstrijden moet winnen. Zelfs Ajax thuis zou moet kunnen. Uit zou Ajax wel favoriet zijn. Als je in de buurt komt van de potentie van deze selectie die maak je het Ajax sws lastig. Ik vond tot nu Ajax ook alleen tegen Emmen goed. Maar dat is dan ook wel Emmen thuis.

Ben benieuwd of er nog een Ajax speler weggaat.
Kijk. Dat is pas lekker. 32 van de 24 wedstrijden winnen. ;P
 
Mauro Junior scoort voor Heracles Almelo, tegen Fortuna Sittard.
'14, 0-1.

VAR gaat tóch kijken voor mogelijke overtreding...
Blom keurt hem af! Overtreding Dessers.

Mijns inziens weer helemaal onterecht. Dit is wel héél zwak fluiten. Waardeloze en weer totaal willekeurige VAR-beslissing. Man man man. De VAR maakt zich begin dit seizoen weer compléét belachelijk.
Dus zelfs voor andere clubs mogen PSV-ers niet scoren? ;)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan