Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
En Blind kwam goed weg... als Linssen bij Ajax had gespeeld had ie wel een pingel gehad. En dan nog talloze kleinere situaties waarin Nijhuis Ajax voordeel gaf.

En zelfs dan wint Ajax niet. Met normale arbitrage zouden ze dik de boot in zijn gegaan vandaag. Ajax kan er best nog een paar verkopen, want met de arbitrage pakken ze hun punten nog wel.
 
Is bij jullie de PSV site ook zo traag of ligt het aan mij. Ik kan in de tijd dat ik iets post een biertje inschenken. Niet dat ik dat erg vind, maar als ik dat blijf doen dat ga ik stom dronken naar bed.
 
Staan de godenzonen ook weer met beide pootjes op de grond, geeft in ieder geval een sprankje hoop dat we dit seizoen om de titel meespelen.
 
Wel positief: de VAR neemt snel de beslissing en hoeft niet 3 minuten na te denken.

Hoewel, als je vooraf al weet wat je wilt beslissen hoef je er natuurlijk ook niet lang over na te denken.
 
Wel positief: de VAR neemt snel de beslissing en hoeft niet 3 minuten na te denken.

Hoewel, als je vooraf al weet wat je wilt beslissen hoef je er natuurlijk ook niet lang over na te denken.

"Buitenspel, Danny?"

"Ja, Bas, 100%, maar als we 'm goedkeuren wordt het nog lastig zat voor Ajaks, dus doe maar of we het zeker weten en leg 'm op de stip"

"Gaan we doen, Danny"
 
Vitesse - Ajax 2-2

30% Balbezit 70%
13 Doelpogingen 26
3 Schoten op doel 9
7 Schoten naast doel 11
3 Geblockte schoten 6

:unsure: Dan is een gelijkspel lang niet slecht. :D Een terechte uitslag door een falende VAR. ;)
 
de reactie van van Basten is over het 2de doelpunt van zijn oude werkgever is ook alles zeggend.. bij twijfel door doelpunt goedkeuren. En wie gaat bepalen wanneer het twijfelachtig is? Want bij de VAR wordt alles 20 keer terug gekeken en geannalyseerd. Het is duidelijk dat er nog steeds geen richtlijnen zijn zodat alle wedstrijden op dezelfde manier geannalyseerd worden.
 
de reactie van van Basten is over het 2de doelpunt van zijn oude werkgever is ook alles zeggend.. bij twijfel door doelpunt goedkeuren. En wie gaat bepalen wanneer het twijfelachtig is? Want bij de VAR wordt alles 20 keer terug gekeken en geannalyseerd. Het is duidelijk dat er nog steeds geen richtlijnen zijn zodat alle wedstrijden op dezelfde manier geannalyseerd worden.

Dacht dat ze software hadden om te bepalen of iets buitenspel is of niet. Het is of wel buitenspel of niet. Twijfel kan eigenlijk niet. De regel is ook bij twijfel door laten spelen, niet bij twijfel bij de VAR het doelpunt toch goedkeuren.

Voet van Tadic staat dichterbij de goal dan de voet van de laatste verdediger van Vitesse. Duidelijk buitenspel.

Regels moeten m.i. duidelijk zijn en ook duidelijk toegepast worden. Dat is al lastig zat voor de arbiters.
 
Dacht dat ze software hadden om te bepalen of iets buitenspel is of niet. Het is of wel buitenspel of niet. Twijfel kan eigenlijk niet. De regel is ook bij twijfel door laten spelen, niet bij twijfel bij de VAR het doelpunt toch goedkeuren.

Voet van Tadic staat dichterbij de goal dan de voet van de laatste verdediger van Vitesse. Duidelijk buitenspel.

Regels moeten m.i. duidelijk zijn en ook duidelijk toegepast worden. Dat is al lastig zat voor de arbiters.
Eerst moet de VAR zijn plasje erover doen, die zegt scheids.. volgens mij is het buitenspel. De scheids kijkt. In mijn optiek niet.
Dan is er twijfel en moet volgens spelregelmeester van Basten goedgekeurd worden.

Maar ik ben het met je eens. Direct stoppen met de var. Eerst de regels verduidelijken en duidelijk maken aan het publiek. Daarna pas weer opnieuw invoeren. Die hele VAR is sinds de invoering discutabel.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan