Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
FC Utrecht scoort 0-1 tegen Feyenoord.
9' :BALL: Abass ... na een solo vanaf eigen helft.
 
Valt wel mee. Het is een waar foutenfestival met vooralsnog een amusante tussenstand. :D

Ik heb het opstaan, maar het kan me weinig boeien. Gebeurt niet veel richting doel. Wel wat gemor tussen de spelers in de slotfase. Weet niet welke speler die bal achter op de kop van Karsdorp schoot terwijl het spel stil lag. Daar kwam dan weer weinig reactie op.
 
Bij ons heb je een trainer die er weinig van snapt, met ze Bergwijn op 10. Maar het kan blijkbaar nog gekker bij Feyenooit.

Luciano Narsingh in de spits. Is dat me ff een partijtje grappig? Hahaha.
 
Bij ons heb je een trainer die er weinig van snapt, met ze Bergwijn op 10. Maar het kan blijkbaar nog gekker bij Feyenooit.

Luciano Narsingh in de spits. Is dat me ff een partijtje grappig? Hahaha.

Ze doen vast onderling een wedstrijd en op dit moment is Jaap, Mark behoorlijk aan het overtoepen. We moeten oppassen want straks staat ineens luckassen in de spits
 
Bij ons heb je een trainer die er weinig van snapt, met ze Bergwijn op 10. Maar het kan blijkbaar nog gekker bij Feyenooit.

Luciano Narsingh in de spits. Is dat me ff een partijtje grappig? Hahaha.


Is dat zo? Wow... Het enige wat hij kan is meters maken; probeer dat eens op 9. Arme Jaap... Da's toch karma omdat hij als speler voor 020 koos...
 
Feyenoord - FC Utrecht 1-1
AZ - FC Groningen 0-0

:unsure: Het lijkt wel Europa League voetbal. ;)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan