Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Willem II, dat moet wel de de absolute grootmacht der grootmachten zijn. Leggen ze gewoon even de godenzonen over de knie. Of zit hier de UEFA maffia achter?
 
Ajax - Willem II 0-2.

Willem II heeft van Ajax en PSV gewonnen en 1-1 gelijk gespeeld tegen AZ en staat voorlopig op de 3e plaats.
 
Welnee, niet zo negatief. Het worden allemaal finales. De huiige top drie verliest er een paar en spelen gelijk tegen elkaar. Je zult het zien, we zijn zo weer boven Jan.
 
Goede pot van Willem II. Geen toeval dit seizoen, begrijp ik. Ajax zat met z’n hoofd al bij dinsdag, denk ik. En de afwezigheid van Promes en Neres zal zich ook doen voelen. Maar altijd leuk om te zien. :grin::SC:
 
Goede pot van Willem II. Geen toeval dit seizoen, begrijp ik. Ajax zat met z’n hoofd al bij dinsdag, denk ik. En de afwezigheid van Promes en Neres zal zich ook doen voelen. Maar altijd leuk om te zien. :grin::SC:
Ik heb wel eerder geroepen dat PSV bij dit soort clubs zou moeten scouten naar versterkingen. Want Willem II doet het al een paar jaar buitengewoon goed in de eredivisie en wint regelmatig van de grotere clubs. Die Duitse keeper van hun is zeker de moeite waard, zodra Zoet in de winterstop verkocht wordt. Unnerstall is al 29, dus PSV moet nu al nadenken over zijn opvolging. En de verdediging heb ik nog niet goed bekeken van W2, maar grote kans dat hun linksback beter is dan Sadilek en dat hun CV beter is dan Baumi.....als JDJ slim is, dan stuurt hij zijn scouts naarTilburg en kijktof erin de winterstop al iets te halen valt, zo niet, dan toch wel in de zomer straks.
 
Vraag me oprecht af of je nu in ieder geval een beetje blij bent dat ook Ajax gewoon van tijd tot tijd punten verliest (en nee, dat redt ons seizoen niet) of dat je juist nu Ajax gaat verdedigen.

Muah, vrij neutraal eigenlijk. Als wij nou in de race waren dan hou ik de concurrentie in de gaten, nu maakt het me echt niet uit of ze met 0-2 verliezen of met 12-0 winnen. Komisch ja, schieten wij er iets mee op, nee... dus was leuk voor die 2 seconde na het fluitsignaal en dan ga je weer terug naar ons eigen treurnis.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan