Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hij belette de Twent om op te staan, Tgliafica had rood kunnen hebben, geel voor Twente bij de lichte overtreding.
Zo kun je alles wel in het voordeel van Ajax praten. Vond de gele kaart van Tagliafico ook overdreven, hij had Ajax vast ook wel ergens een penalty kunnen geven.

Het is echt niet zo - lekker de heer Lang - dat alle dubieuze beslissingen in Ajax' voordeel worden gegeven.
 
Hahaha bedankt voor het lachen, tuurlijk gaat ajaks punten morsen, dat is een feit, ander feit is dat wij veel meer gaan morsen
Het punt wat je wil maken deel ik ook maar het is alleen jammer dat je dat dan weer op z’n manier moet zeggen. Je hoeft iemand niet eerste belachelijk te maken om je punten uit een te kunnen zetten. Zonder lukt het ook;)
 
Het punt wat je wil maken deel ik ook maar het is alleen jammer dat je dat dan weer op z’n manier moet zeggen. Je hoeft iemand niet eerste belachelijk te maken om je punten uit een te kunnen zetten. Zonder lukt het ook;)

Huh hoezo belachelijk, ik help hem uit zijn dromen en fantasie alleen?:speechless:
Mij is altijd geleerd dat je mensen die dromen of slaapwandelen beter in een keer goed kan wakker schudden dan knuffelen en wachten tot ze lamgzaam wakker zijn.
 
Huh hoezo belachelijk, ik help hem uit zijn dromen en fantasie alleen?:speechless:
Mij is altijd geleerd dat je mensen die dromen of slaapwandelen beter in een keer goed kan wakker schudden dan knuffelen en wachten tot ze lamgzaam wakker zijn.
In het Perzisch zeggen we: De betekenis van “neem aub plaats” en “joh ga eens op je hol zitten” is eigenlijk hetzelfde. Zeg jij maar welke de wereld aangenamer maakt...
 
In het Perzisch zeggen we: De betekenis van “neem aub plaats” en “joh ga eens op je hol zitten” is eigenlijk hetzelfde. Zeg jij maar welke de wereld aangenamer maakt...
Hangt er vanaf of het tijdens een gezellige avond met vrienden is
 
FC Utrecht 0-1 achter tegen RKC met nog zo'm 10 minuten te gaan.
Maakt mijn weekend als Wolluckse al een beetje goed. Rkc speelt echt leuk voetbal. Die Fred Grim doet het niet slecht, had ik niet verwacht (net als Adrie Koster, ook een vakman met een psv verleden)
 
AZ heeft maar een magere 1-0 gewonnen tegen VVV. Na een 2-2 tegen Partizan lijkt de supervorm bij hun wel verdwenen.
 
AZ heeft maar een magere 1-0 gewonnen tegen VVV. Na een 2-2 tegen Partizan lijkt de supervorm bij hun wel verdwenen.

Ze schrijven weer 3 punten bij en dat kan PSV nog niet zeggen.
AZ was duidelijk veel beter dan VVV, maar verzuimde dat in meer goals uit te drukken.
 
Toch vreemd. Meestal ligt WII vanaf de aftrap op de knietjes met de billetjes omhoog tegen Ajax.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan