Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Och gottegottegot, 30 seconden na rust. 4-1.
 
Toch wel pijnlijk 4-1 achter binnen 46minuten tegen de nummer 17 die nog geen wedstrijd gewonnen heeft.
 
Droevig dit. En slecht voor onze competitie. Zowel Ajax als PSV gebaat bij een sterk Feyenoord, ook al benaderen ze wedstrijden tegen ons ongeacht de omstandigheden als een CL-finale met voldoende schuim op de bekken.

Ik gun ze meer dan dit. Feyenoord is in NL een veel te grote club om jaar in jaar uit zo hard af te gaan..
 
Droevig dit. En slecht voor onze competitie. Zowel Ajax als PSV gebaat bij een sterk Feyenoord, ook al benaderen ze wedstrijden tegen ons ongeacht de omstandigheden als een CL-finale met voldoende schuim op de bekken.

Ik gun ze meer dan dit. Feyenoord is in NL een veel te grote club om jaar in jaar uit zo hard af te gaan..
Zolang het achter PSV is gun ik ze altijd een goed seizoen. Schitterende club.
 
Droevig dit. En slecht voor onze competitie. Zowel Ajax als PSV gebaat bij een sterk Feyenoord, ook al benaderen ze wedstrijden tegen ons ongeacht de omstandigheden als een CL-finale met voldoende schuim op de bekken.

Ik gun ze meer dan dit. Feyenoord is in NL een veel te grote club om jaar in jaar uit zo hard af te gaan..
Heerlijk! Tien, tien, tien!:clap2::CHEER::fy:
Ik vergeet (en vergeef) de opmerkingen aan ons adres, na de gronddeal nooit. Degradatie, faillissement... Allemaal prima. Hoe meer verdriet in Rotterdam, hoe liever dat ik het heb.
 
Heerlijk! Tien, tien, tien!:clap2::CHEER::fy:
Ik vergeet (en vergeef) de opmerkingen aan ons adres, na de gronddeal nooit. Degradatie, faillissement... Allemaal prima. Hoe meer verdriet in Rotterdam, hoe liever dat ik het heb.

:ROFL:

Wat voor opmerkingen en van wie? Als het dat primitieve deel van de aanhang is - waar overigens bijna elke club wel last van heeft - dan zou ik me er niet druk om kunnen maken.
 
Heel droevig dit, gun ze wel beter dan dit. Helaas roepen ze het ook over zichzelf af met het aankoopbeleid van de afgelopen jaren, er staat alleen pure middelmaat in het veld en het zal nog een hele klus worden om Europees voetbal te halen dit seizoen.
 
Heel droevig dit, gun ze wel beter dan dit. Helaas roepen ze het ook over zichzelf af met het aankoopbeleid van de afgelopen jaren, er staat alleen pure middelmaat in het veld en het zal nog een hele klus worden om Europees voetbal te halen dit seizoen.
De miljoenen van dat ene jaartje CL zijn flink verkeerd geïnvesteerd, Jörgenson niet op het goede moment verkocht.. Alles op de EL vanaf nu zou ik zo zeggen ;)
 
Heerlijk! Tien, tien, tien!:clap2::CHEER::fy:
Ik vergeet (en vergeef) de opmerkingen aan ons adres, na de gronddeal nooit. Degradatie, faillissement... Allemaal prima. Hoe meer verdriet in Rotterdam, hoe liever dat ik het heb.
Dat wordt moeilijk in 3 minuten 6 goals erbij....:geek:
 
Heel droevig dit, gun ze wel beter dan dit. Helaas roepen ze het ook over zichzelf af met het aankoopbeleid van de afgelopen jaren, er staat alleen pure middelmaat in het veld en het zal nog een hele klus worden om Europees voetbal te halen dit seizoen.
Oude niet doorverkoopbare middelmaat ook nog eens..
 
Oude niet doorverkoopbare middelmaat ook nog eens..
Dat risico benoemde ik vorig seizoen al met de start(niet om mijzelf zo de wiseguy te laten zijn, maar meer om de langere periode van het verval te duiden). En daarna is het niet beter geworden. De grote aankoop Sensei (?) 7 mlj ofzo schijnt ook nog niet je van het te zijn. Snap niet dat de politiek in R'dam zo makkelijk meegaat in het hele Feyenoord City verhaal terwijl te club zwaar te lijden heeft onder wanbeleid.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan