Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ah jammer. Leuk geprobeerd van ADO maar de tijden dat Ajax daar moest vrezen van puntverlies tegen ADO dateren alweer van een aantal jaar geleden.

De tijd dat Ajax puntenverlies moet vrezen tegen bijna elke ploeg in de Eredivisie, op PSV, Feyenoord en AZ na ligt inmiddels ver achter ons, dat is wel de realiteit.
 
Naja, we weten weer hoe kut met peren smaakt :braak:
 
Zoals Ajax in de tweede helft speelde, daar zou VI gelijk een andere titel gebruiken om de overwinning te duiden als het PSV was geweest; iets van “ PSV boekt een moeizame zege bij ADO”. Maar nu staat gewoon dat Huntelaar zijn indrukwekkende race voortzet oid. Geen puntje van kritiek ook in het artikel zelf.
 
Was het nou buitenspel volgens jou of niet?
Van wat ik zag was het exact op één lijn. Maar ik neem aan dat de VAR er nog goed naar gekeken heeft.

Was op het randje. Het ligt eraan wanneer het beeld stilgezet wordt. Kan best zijn dat ze bij FOX op een ander moment het beeld stilzetten dan de VAR. Aanvallende partij heeft het voordeel van de twijfel.
 
Was op het randje. Het ligt eraan wanneer het beeld stilgezet wordt. Kan best zijn dat ze bij FOX op een ander moment het beeld stilzetten dan de VAR. Aanvallende partij heeft het voordeel van de twijfel.
Helaas is dit in de praktijk zelden het geval.
 
Zoals Ajax in de tweede helft speelde, daar zou VI gelijk een andere titel gebruiken om de overwinning te duiden als het PSV was geweest; iets van “ PSV boekt een moeizame zege bij ADO”. Maar nu staat gewoon dat Huntelaar zijn indrukwekkende race voortzet oid. Geen puntje van kritiek ook in het artikel zelf.
Dat is er toch ook niet! Bij hun is toch altijd alles perfect? ? ik stap maar eens in de auto, op naar ons mooie stadion!
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Feyenoord nu al 1-0 achter. Schitterende goal van Fortuna.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan