Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dy_V1jEW0AABBgR.jpg


:clap: :clap2:
 
Dolberg ooit de man van 50 miljoen, Neres die lang bijna gelijk liep met Lozano qua totaal van assists en goals. Die worden allemaal op de bank gehouden ten faveure van "ervaren mannen" die Ten Hag in zet om prijzen te pakken; Blind, Huntelaar, Tadic Schone. Volgens de pers en de grote achterban waren ze al kampioen, maar voorlopig is de 75 miljoen van Frankie de enige prijs die ze te pakken hebben.

Dit is een goede dag, maar wij moeten Utrecht niet onderschatten. Het is nu aan ons om wél, op een strijdbare manier voor de winst te gaan.
 
Heracles wint van Ajax.

Heracles was een echte held, die door de combinatie van enorme kracht en een flinke dosis slimheid machtige daden kon verrichten.
In de Ilias van Homerus wordt Ajax beschreven als een grote, koppige, zwijgzame man.
De godin Pallas Athene maakte Ajax krankzinnig. Toen de periode van waanzin voorbij was, pleegde Ajax, die zich diep vernederd voelde, zelfmoord: hij stortte zich op zijn eigen zwaard.

:ROFL: :lmao:
Ach uitendelijk pleegde de God Ajax toch zelfmoord in de Griekse Mythologie. Ben benieuwd wanneer die collectieve zelfmoord of/en permanente degradatie gaat plaatsvinden...:unsure:
 
Ik denk eerder dat de regie niet blij is met Tom Egbers.
Ergens in de jaren 80/90 verscheen Egbers op het sporttoneel. Hij kon er echt geen kloten van.
Die en die is geblesseerd vanwege een ‘uit de komme duim’.
En ooit begon de eindtune, terwijl Egbers nog niet klaar was: ‘Hee hee, wat doen jullie nou?’, waarna de lichten ook uit gingen.

Hahaha.
 
Gefeliciteerd met het kampioenschap.
Bedankt, maar wel wat laat na 9 maanden. Voorlopig heeft PSV de titel van dit seizoen nog niet te pakken. Utrecht gaat geen 6 keer op rij verliezen, en PSV zal weer lamlendig spelen en gewoon verliezen. Ajax laat het wel heel erg liggen.
 
3 weken geleden waren er hier pessimisten die jullie al feliciteerden met het kampioenschap. Kan gek lopen, dus die felicitaties mag je nog even bij je houden ;)

Ik zie PSV minder vaak door de onder grens zakken en Ajax juist wel. Hoewel ik de beker niet als prijs serieus neem hoop ik dat ze Feyenoord wel kunnen verslaan. Verder heb ik geen illusies.
 
Ik zie PSV minder vaak door de onder grens zakken en Ajax juist wel. Hoewel ik de beker niet als prijs serieus neem hoop ik dat ze Feyenoord wel kunnen verslaan. Verder heb ik geen illusies.

Je eerste zin klopt als een bus...voorlopig. Ik denk dat vanmiddag een hele mooie graadmeter is. Wordt het inderdaad 0-4, dan is het verschil in motivatie duidelijk.
Je verwacht eerder het omgekeerde. De meeste PSV-ers zijn al eens kampioen geweest. Meerdere keren zelfs, dus je zou zeggen dat juist zij de neiging hebben het teambelang te vergeten.
Zo zie je maar dat geld (75 mln +) meer kapot maakt dan je lief is.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan