Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
Lekker dan! Ajax is Ajax niet meer na de winterstop. Straks weer zonder prijs. Ja, prijs voor meeste geld op de bank.
 
Dit zijn de lekkerste. Van de Beekje weer gewisseld, Labyad niks gebracht, Neres weer 90 minuten op de bank. Ziyech en Tadic gaven niet thuis. Alle reden voor een negatieve sfeer daar.
 
Lekker hoor. Morgen hebben we gewoon een lastige wedstrijd. Hopelijk Bergwijn en Lozano fit. Maar iniedergeval houden we 5 ptn voorsprong. Mochten we zondag 8 ptn daarvan maken dan maken we wel een hele groot stap naar een kampioenschap. Maar goed, volle focus voor de spelers op Utrecht en niet teveel bezig zijn met Ajax.
 
Heracles wint van Ajax.

Heracles was een echte held, die door de combinatie van enorme kracht en een flinke dosis slimheid machtige daden kon verrichten.
In de Ilias van Homerus wordt Ajax beschreven als een grote, koppige, zwijgzame man.
De godin Pallas Athene maakte Ajax krankzinnig. Toen de periode van waanzin voorbij was, pleegde Ajax, die zich diep vernederd voelde, zelfmoord: hij stortte zich op zijn eigen zwaard.

:ROFL: :lmao:
 
Heracles wint van Ajax.

Heracles was een echte held, die door de combinatie van enorme kracht en een flinke dosis slimheid machtige daden kon verrichten.
In de Ilias van Homerus wordt Ajax beschreven als een grote, koppige, zwijgzame man.
De godin Pallas Athene maakte Ajax krankzinnig. Toen de periode van waanzin voorbij was, pleegde Ajax, die zich diep vernederd voelde, zelfmoord: hij stortte zich op zijn eigen zwaard.

:ROFL: :lmao:
Wel fijn dat ze dan een toepasselijke naam hebben gekozen!
 
Dy_A4TpW0AAWh-f.jpg


:D :ROFL: :lmao:
 
Heracles wint van Ajax.

Heracles was een echte held, die door de combinatie van enorme kracht en een flinke dosis slimheid machtige daden kon verrichten.
In de Ilias van Homerus wordt Ajax beschreven als een grote, koppige, zwijgzame man.
De godin Pallas Athene maakte Ajax krankzinnig. Toen de periode van waanzin voorbij was, pleegde Ajax, die zich diep vernederd voelde, zelfmoord: hij stortte zich op zijn eigen zwaard.

:ROFL: :lmao:
Leuk verhaal, maar als Ajax iets niet is is het zwijgzaam. ?
 
Ben zelf niet zo'n fan van uitlachen; zoiets kan alleen maar op je terugkomen. Fijn dat Ajax verloren heeft. Ook omdat PSV nu gewaarschuwd is voor die wedstrijd.

Genieten wanneer het kan moet je natuurlijk wel gewoon altijd doen, zoals nu. En het uitlachen van dat lamlendig zooitje hoort daar vandaag even bij ;) Het zou anders zijn als we nu brullen wel even kampioen te worden en al gaan schreeuwen Helemaal niets in A'dam etc. Dat zul je mij nooit horen doen voordat het ook daadwerkelijk zo ver mag zijn. Ben het wel helemaal eens dat je als speler geen moment met Ajax bezig zou moeten zijn (hooguit als het als extra motivatie kan dienen).
 
Prachtig. Ik verheugde me erop om deze chat te openen. Ik vind het veel leuker om de standen te gissen op basis van de reacties hier. De eerste reactie gelijk, "waar is Ajacied1900 als je hem nodig hebt". Ik denk, het zal toch niet, ik ga verder terug... Heeft Heracles nou gewonnen? :lmao: Ik zag ook een reactie dat we de kans hebben om op 8 punten uit te lopen, dan zal het wel. Dit is toch wel leuker dan Ajax live op hun bek zien gaan. Dat heb ik ook vaak gezien, maar achteraf is het zo sneu om harder te juichen voor puntverlies van de tegenstander dan de punten die je eigen clubbie pakt. Dit forum geeft me het gevoel dat ik mijn dosis leedvermaak toch nog binnenkrijg zonder me de sneue 'haat is groter dan liefde voor de eigen club' supporter te voelen :S:.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan