Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
PEC op voorsprong na n pingel. 1e goal valt dus uit n standaardsituatie. Als we maar niet naar WK-achtige toestanden gaan met zelden een mooie aanval die direct wat oplevert.
 
En na een aanval die wordt afgeslagen scoort Thorsby zijn 2e goal deze avond vanuit de rebound, 1-2 nu dus.
 
PEC op voorsprong na n pingel. 1e goal valt dus uit n standaardsituatie. Als we maar niet naar WK-achtige toestanden gaan met zelden een mooie aanval die direct wat oplevert.

De 1e goal van het seizoen een Penalty. :D Beter kan het seizoen niet beginnen. ;)

Inmiddels is het bij rust 1-3 voor Heerenveen. Ze missen Ryan Thomas bij PEC Zwolle.
 
Rood voor Thornsby, bal tegen de arm, arm nagenoeg langs het lijf terwijl de speler in draaiende beweging is... en een pingel. 2-3 met nog n ruim half uur op de klok.
 
Ik dacht dat de triple punishment niet meer mocht?
geen idee, maar rood en een pingel is ook geen triple?

Was ook een vreemde situatie, bal tegen speler, rebound gaat in de goal terwijl Higler voor rood en een pingel fluit. Stel dat de VAR het rood en de pingel terug had gedraaid. Dan had PEC geen goal gehad...

Btw, op 3m tegen de bovenarm die nagenoeg tegen het lijf zit was dit m.i. absoluut geen pingel
 
En geel voor Lammers na n klein opstootje.
Marcellis ging lomp door op Hähn, Lammers liep daarna iets te bruuks op Marcellis in.
 
Heerenveen wint de wedstrijd met 2-3. En krijgt 5 gele kaarten en 1 rode kaart.
 
Thorsby heeft zijn top punt van het seizoen ook weer gehad. Vorig jaar 4 doelpunten in twee wedstrijden en daarna niks meer gepresteerd. Daarnaast hoop ik dat Heerenveen degradeert en hard ook, sameb met Willen II. Zo, fijne avond :grin:
 
Ik heb de wedstrijd live gevolgd en kan PEC slechts 1 dringend advies geven: zet een andere keeper in het doel !!! Diederik Boer denkt misschien dat hij Buffon is met zijn leeftijd van 38 jaar, maar 2 van de 3 tegendoelpunten had een jongere keeper er wel tegen gehouden. Dus, Van 't Schip : geef de jeugd ook een kans, zet een andere keeper in de basis.
 
Ik heb de wedstrijd live gevolgd en kan PEC slechts 1 dringend advies geven: zet een andere keeper in het doel !!! Diederik Boer denkt misschien dat hij Buffon is met zijn leeftijd van 38 jaar, maar 2 van de 3 tegendoelpunten had een jongere keeper er wel tegen gehouden. Dus, Van 't Schip : geef de jeugd ook een kans, zet een andere keeper in de basis.

Keek er van op dat PEC verloor, zetten de dalende lijn al gewoon voort van het end van seizoen?
Die keeper, al 38, idd een jongere had mss geholpen. En Heerenveen is nu ook niet zo geweldig. Leuk natuurlijk voor hun die 3 puntjes.
Waar ik wel benieuwd naar ben komende matches van Fortuna Sittard en Emmen (och och tig nul?) alijd wel leuk die gepromoveerde.
Wat ze er van gaan bakken..leedvermaak? :zien::zien:o.O:cry::grin:

Tot slot, Feyenoord. Hoe zou t daar gaan? Die monsternederlaag bezorgde hun ook een flinke deuk in het zelfvertrouwen. Lijkt me.
 
Ik heb de wedstrijd live gevolgd en kan PEC slechts 1 dringend advies geven: zet een andere keeper in het doel !!! Diederik Boer denkt misschien dat hij Buffon is met zijn leeftijd van 38 jaar, maar 2 van de 3 tegendoelpunten had een jongere keeper er wel tegen gehouden. Dus, Van 't Schip : geef de jeugd ook een kans, zet een andere keeper in de basis.

2e keeper v/d Hart. Als er iemand sowieso NOG slechter is, is hij het wel.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan