Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik bedoelde meer dat ze dan thuis tegen PSV weinig meer te vertellen hebben.
 
Ik heb even een kijkje genomen naar de volgende speelronde.

PSV - Heerenveen
NAC - Ajax
Feyenoord - Groningen

Een van de top drie gaat punten verspelen. Waarschijnlijk ergens in Brabant, maar durf nog niet te zeggen waar...
 
Ik heb even een kijkje genomen naar de volgende speelronde.

PSV - Heerenveen
NAC - Ajax
Feyenoord - Groningen

Een van de top drie gaat punten verspelen. Waarschijnlijk ergens in Brabant, maar durf nog niet te zeggen waar...
Nou, NAC gaat echt helemaal niks uitrichten tegen ajax, dus ik hoop dat jouw gevoel niet klopt.
 
Nou, NAC gaat echt helemaal niks uitrichten tegen ajax, dus ik hoop dat jouw gevoel niet klopt.
Inderdaad. Vorig jaar was NAC-Ajax 0-8 en toen was NAC beter dan dit seizoen en Ajax slechter. Ik kan alleen maar hopen dat ons doelsaldo na de volgende speelronde nog steeds beter is.
 
Wat een geluk weer. Nul schoten op doel maar wel voor staan door zo een knullige eigen goal.
 
Hoppa, Emmen weer op voorsprong. Ja, ik weet dat t gros hier de club liever kwijt dan rijk is, maar ik vind t mooi. Als de stand zo blijft staan ze toch alweer op 16 punten.
 
Doan wurmt zich door de defensie van Feyenoord maar zijn poging raakt de paal. Feyenoord nog steeds op 1-0. Feyenoord is eigenlijk alleen vanaf rechts gevaarlijk. Dat kan een probleem zijn voor PSV aangezien PSV daar defensief het zwakste is.
 
Feyenoord begon beangstigend goed vandaag. Snel spel met behoorlijk variatie.

Gelukkig is Groningen na een half uurtje inmiddels minstens gelijkwaardig.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan