Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zo gaan ze er ook op doelsaldo op vooruit. Walgelijk hoe Excelsior de poorten open zet. Wij hadden gisteren echt met een tegenstander te maken die echt wilde en alles gaf.
Zou het misschien ook kunnen dat ajax goed speelt en wij in niet zo heel beste vorm zijn?(a)
 
Het maakt geen reet uit. Het is wachten op de wedstrijd Ajax - PSV na de winterslaap. :sleep:
Nou, ik ben meer benieuwd naar fey-PSV over een paar weken. Die moeten we echt winnen. We moeten niet vergeten dat we, op ajax na, enkel 'makkelijke' wedstrijden gehad hebben. Na de winterstop krijgen we ajax, AZ, Vitesse, Heerenveen, Utrecht allemaal uit. Ajax heeft veel van die vervelende wedstijden al gehad.
 
Zou het misschien ook kunnen dat ajax goed speelt en wij in niet zo heel beste vorm zijn?(a)
Ja dat kan ook maar ik vind dit echt niet kunnen. Zag je gisteren hoe de Graafschap streed voor elke bal? Dat zag ik vandaag niet bij Excelsior...
 
Nou, ik ben meer benieuwd naar fey-PSV over een paar weken. Die moeten we echt winnen. We moeten niet vergeten dat we, op ajax na, enkel 'makkelijke' wedstrijden gehad hebben. Na de winterstop krijgen we ajax, AZ, Vitesse, Heerenveen, Utrecht allemaal uit. Ajax heeft veel van die vervelende wedstijden al gehad.
Toch niet allemaal achter elkaar?
 
Nou, ik ben meer benieuwd naar fey-PSV over een paar weken. Die moeten we echt winnen. We moeten niet vergeten dat we, op ajax na, enkel 'makkelijke' wedstrijden gehad hebben. Na de winterstop krijgen we ajax, AZ, Vitesse, Heerenveen, Utrecht allemaal uit. Ajax heeft veel van die vervelende wedstijden al gehad.
En die bleken voor hun ook niet zo vervelend te zijn. Kwaliteitsverschil is gewoon groot. Nadeel voor die :SC: is dat ze ws. wel overwinteren. Nadeel voor ons is dat de bank in sommige linies niet echt overloopt van kwaliteit.
 
Nou, ik ben meer benieuwd naar fey-PSV over een paar weken. Die moeten we echt winnen. We moeten niet vergeten dat we, op ajax na, enkel 'makkelijke' wedstrijden gehad hebben. Na de winterstop krijgen we ajax, AZ, Vitesse, Heerenveen, Utrecht allemaal uit. Ajax heeft veel van die vervelende wedstijden al gehad.
Mee eens. De Rotterdammers zetten hoog druk. Ben benieuwd of we daar onderuit kunnen voetballen. Zij gaan drukken en wij counteren denk ik.
 
Ja dat kan ook maar ik vind dit echt niet kunnen. Zag je gisteren hoe de Graafschap streed voor elke bal? Dat zag ik vandaag niet bij Excelsior...
Het eerste half uur ja. Daarna werd ons ook geen strobreed in de weg gelegd door De Graafschap.
 
ADO Den Haag - AZ 0-1
ADO schiet geen enkele keer op goal en AZ slechts 2x en scoort per ongeluk.
Wat een bedroevend niveau in de Mickey Mouse competitie. :cry:
 
Ja dat kan ook maar ik vind dit echt niet kunnen. Zag je gisteren hoe de Graafschap streed voor elke bal? Dat zag ik vandaag niet bij Excelsior...
Ik heb de wedstrijd van ajax niet gezien. Maar ik geloof gewoon niet dat alle clubs tegen ons hun stinkende best doen, en expres tegen ajax met grote cijfers verliezen. Wat ik denk is, dat op het moment, ajax gewoon goed in z'n vel zit en elke wedstrijd er vol voor gaat. PSV zit in een wat mindere periode en, dat heb ik nl wel gezien, er niet helemaal vol voor gaat. Gisteren speelden ze in de eerste helft op 75% en in de tweede op 80-85%. Ja, dan geef je De Graafschap kans om op inzet mee te gaan doen. In de eerste wedstrijden van het jaar speelde PSV ook de hele wedstrijd voluit en kwam de tegenstander er niet aan te pas.

Het zou best kunnen, overigens, dat het wat gas terugnemen verstandig is om de titelrace tot het einde vol te kunnen houden. Ik denk zelf van niet, maar ik geef die beslissing graag over aan MvB, waar ik veeel vertrouwen in heb.
 
Bij Excelsior was het al vanaf de eerste minuut...
En een makkelijke CL poule. We mogen Ajax ook wel een keer de credits geven. Ik ben blij dat we er volgende week al niet heen hoeven.
 
Lekker dan... Nu stelt ons doelsaldo van 36 ook niet zoveel meer voor. 1x gelijk en 1x verliezen en je bent weer voorbij gestreefd. :rolleyes:
Je loopt dit seizoen het risico je beste seizoen ooit te draaien en toch 2e te worden. Geldt overigens ook voor onze enige concurrent.
 
PSV heeft alle wedstrijden gewonnen en 5 punten voorsprong op Ajax en vreemd genoeg staat PSV er na 12 wedstrijden minder goed voor dan vorig seizoen na 12 wedstrijden.

2017-2018
PSV 12-33 38-13
Ajax 12-25 35-10

2018-2019
PSV 12-36 43-5
Ajax 12-31 37-5
 
PSV heeft alle wedstrijden gewonnen en 5 punten voorsprong op Ajax en vreemd genoeg staat PSV er na 12 wedstrijden minder goed voor dan vorig seizoen na 12 wedstrijden.

2017-2018
PSV 12-33 38-13
Ajax 12-25 35-10

2018-2019
PSV 12-36 43-5
Ajax 12-31 37-5
Huh, we staan er beter voor. Het gat met de nummer 2 is wel kleiner ja.
 
Je loopt dit seizoen het risico je beste seizoen ooit te draaien en toch 2e te worden. Geldt overigens ook voor onze enige concurrent.
Precies. 9 van de 11 winnen en toch 5 punten achter staan is te bizar voor woorden.
 
Als ik ze hoeveel moeite feyenoord heeft met de aanvallers van Heracles dan moeten Lozano en Bergwijn daar ook wel wat tegen kunnen uitrichten
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan