Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
geen idee, maar rood en een pingel is ook geen triple?

Was ook een vreemde situatie, bal tegen speler, rebound gaat in de goal terwijl Higler voor rood en een pingel fluit. Stel dat de VAR het rood en de pingel terug had gedraaid. Dan had PEC geen goal gehad...

Btw, op 3m tegen de bovenarm die nagenoeg tegen het lijf zit was dit m.i. absoluut geen pingel
Ik vond het absoluut wel een pingel, hij houdt de bal tegen op doellijn met zijn arm, dat is altijd een pingel en rood. Dan maakt het niet uit dat zijn arm tegen zijn lijf houdt.
 
Ik vond het absoluut wel een pingel, hij houdt de bal tegen op doellijn met zijn arm, dat is altijd een pingel en rood. Dan maakt het niet uit dat zijn arm tegen zijn lijf houdt.

Volgens mij hield hij de bal tegen met de borst waarna de bal afketst op de arm?
 
Ik vond het absoluut wel een pingel, hij houdt de bal tegen op doellijn met zijn arm, dat is altijd een pingel en rood. Dan maakt het niet uit dat zijn arm tegen zijn lijf houdt.

Mijn inziens ook een pingel maar geen rood. Heb het moment niet vaak bekeken, maar hij leek zijn hand niet uit te steken en had toch ook geen tijd/plaats om zijn hand terug te trekken?
 
Hij doet zijn arm nog iets verder naar rechts op het moment dat er geschoten wordt, pas na dat hij de bal raakt gaat zijn arm naar links.
Bij 12:40 zie je het goed in de herhaling.
Arm gaat volgens mij naar buiten ten gevolge van de draaibeweging, arm gaat na het schot naar binnen. Dat bij het draaien de arm naar buiten gaat is natuurlijk, das gewoon een gevalletje middelpuntvliedende kracht en balans houden.
Slotsom, er zal discussie blijven, maar mag hopen dat alle gelijke gevallen komend seizoen nu wel hetzelfde behandeld worden... (vrees echter van niet)
 
Ajax begint met Sierhuis in de spit in plaats van Huntelaar, en Wöber op de plek van Tagliafico. Weer een trainer die zichzelf wil laten gelden. Als dit mislukt gaan de mensjes zich weer roeren.
 
Ajax begint met Sierhuis in de spit in plaats van Huntelaar, en Wöber op de plek van Tagliafico. Weer een trainer die zichzelf wil laten gelden. Als dit mislukt gaan de mensjes zich weer roeren.
Ach en als ze winnen is Ten Hag nog beter dan Cruijff, zo opportuun is de voetbalwereld.
 
Ik ga er vanuit dat Ajax wel ruim wint vandaag.
Daar gaan hun ook vanuit. Ik denk dat ze wel winnen, maar minimaal verschil. Dit Ajax is individueel wel aardig, maar als los zand.
 
Ajax begint met Sierhuis in de spit in plaats van Huntelaar, en Wöber op de plek van Tagliafico. Weer een trainer die zichzelf wil laten gelden. Als dit mislukt gaan de mensjes zich weer roeren.

Zeker voor spitsen is vertrouwen zo belangrijk. Dan is dit soort gewissel dodelijk.

Ajax speelt overigens nog heel tam.
 
Zeker voor spitsen is vertrouwen zo belangrijk. Dan is dit soort gewissel dodelijk.

Ajax speelt overigens nog heel tam.
Ik denk niet dat Huntelaar hier nerveus van wordt.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan