Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
Overigens vind ik de PO voor het voorronde-ticket EL nergens over gaan.

Ploegen vliegen er toch vaak snel uit, het kost wsl. alleen maar geld, verstoort de voorbereiding en levert voor supporters ook geen interessante wedstrijd op.

Is amper een prijs te noemen zelfs. Al leek Utrecht er gisteren wel blij mee te zijn.

Promotie/degradatie-wedstrijden staan me nog wel wat last-minute drama ontknopingen bij. Roda JC - Sparta met die goal van Fledderus, de laatste minuten van Excelsior tegen het Sparta van Aadje de Mos, Go Ahead - RKC. Dat gaat ook echt ergens om. RKC krijgt 2 mio of zo, pak toeschouwers erbij, etc.
 
Overigens vind ik de PO voor het voorronde-ticket EL nergens over gaan.

Ploegen vliegen er toch vaak snel uit, het kost wsl. alleen maar geld, verstoort de voorbereiding en levert voor supporters ook geen interessante wedstrijd op.
Nou, het is voor die ploegen een extra sportief en financieel succes! Kost geld? Nee hoor. Het is een ouder artikel, maar ik denk dat het niet slechter is geworden https://www.onetime.nl/wedden-op-sport/prijzengeld/voetbal/europa-league.

Dat de voorbereiding in de soep loopt geld ook voor diverse andere ploegen die voorronden spelen. Daar kunnen alleen de bonden over nadenken.
Is amper een prijs te noemen zelfs. Al leek Utrecht er gisteren wel blij mee te zijn.
Je kwalificeren voor de voorronden EL is opzich geen prijs. Dat is door de KNVB gecreëerd.


Promotie/degradatie-wedstrijden staan me nog wel wat last-minute drama ontknopingen bij. Roda JC - Sparta met die goal van Fledderus, de laatste minuten van Excelsior tegen het Sparta van Aadje de Mos, Go Ahead - RKC. Dat gaat ook echt ergens om. RKC krijgt 2 mio of zo, pak toeschouwers erbij, etc.
Ook daar vind ik dat diegene die na x wedstrijden bovenaan staan het verdient hebben. Maar aangezien dat geen grote weerslag heeft op de voortgang van het Nederlandse voetbal kan mij die play offs gestolen worden :)
 
Nou, het is voor die ploegen een extra sportief en financieel succes! Kost geld? Nee hoor. Het is een ouder artikel, maar ik denk dat het niet slechter is gewordenhttps://www.onetime.nl/wedden-op-sport/prijzengeld/voetbal/europa-league.

Dat de voorbereiding in de soep loopt geld ook voor diverse andere ploegen die voorronden spelen. Daar kunnen alleen de bonden over nadenken.

Je kwalificeren voor de voorronden EL is opzich geen prijs. Dat is door de KNVB gecreëerd.



Ook daar vind ik dat diegene die na x wedstrijden bovenaan staan het verdient hebben. Maar aangezien dat geen grote weerslag heeft op de voortgang van het Nederlandse voetbal kan mij die play offs gestolen worden :)

Je krijgt 2 ton als ik het goed begrijp. Daarna hangt het af van resultaten. Resultaten die er meestal niet zijn, omdat ploegen die de PO winnen er meestal ruim voor de poulefase al uitvliegen. Blijf er bij dat dit, ondanks dat prijzengeld, gewoon geld kost als je er meteen uitvliegt. Je hebt ook je kosten. Utrecht had destijds pas na 2 voorrondes een leuke pot en daarna natuurlijk de poulefase, dat levert wel op. Maar de kans dat je dat lukt is gewoon enorm klein.

De voorbereiding in de soep geldt voor andere ploegen die dan aan de bak moeten, maar dat zijn vaak niet al je concurrenten in Nederland.

Ik vind het geen prijs. Een PO zou naar mijn idee om 'n prijs moeten gaan, iets waar je echt wat aan hebt. Dat is hier niet het geval. Voor mij kunnen ze ook gestolen worden.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan