Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
Niet te geloven zeg. RKC toch weer terug in de Eredivisie.

Schiet die kerel hem nog geweldig in ook in de aller allerlaatste seconde's, eerlijk is eerlijk. Maar gadver, kut RKC weer terug in de Eredivisie. Lekker weer volle balk als PSV op bezoek komt, zoals in het verleden, maar de poorten gaan wel lekker open bij Ajax en Feyenooit. Zwaar kut dat dat kut RKC weer terug is. Maar goed, als je als Eagles zijnde ook niet die 3 tegen 1 situatie gewoon netjes afmaakt en 5-3 maakt, dan was er niks aan de hand geweest. Wat zal die Verheijdt slecht slapen de komende dagen. Belachelijke slechte pass op het eind.

Dat vind ik dan weer overdreven, ik geloof niet dat RKC beter speelt tegen PSV dan tegen Feyenoord of Ajax.
 
GEWELDIG! Ik denk dat er veel mensen zijn die geen zak om RKC geven, maar ik vind het prachtig dat het gemeenteclubje weer terug is. Ik geloof ook niet dat ze het gaan volhouden volgend jaar, al dachten we dat van Emmen ook, maar het is sowieso leuk om weer wat wedstrijdjes mee te pakken in Waalwijk.

Amusementswaarde was een dikke 10. Dit zijn de leukste wedstrijden om naar te kijken.
 
Op het einde moet je gewoon op balbezit spelen. Maar zag ze ballen naar voren peren, wegstompen en die kans met 3, behalve dat je 'm kunt maken, kun je zo ook de wedstrijd wel uittikken als je op balbezit speelt.

Beetje dezelfde fouten als Ajax tegen de Spurs met dat schot van Tadic en bal naar voren peren van Onana na dat tijdrekken.

Beide ploegen normaal weinig te zoeken in de Eredivisie, maar aan de andere kant: als je er twee uit het rijtje Emmen, Fortuna of Graafschap/Sparta onder je weet te houden, kun je er ook zomaar in blijven.
 
De nummer 8 van de Eerste Divisie met 15! nederlagen promoveert. Lekker eerlijk allemaal. Blijkt maar weer wat een afgang die play offs zijn.

Anders de nummer 4 die er ook maar 18 heeft gewonnen, aangezien Jong PSV niet kan promoveren. Op Twente na is het allemaal niet veel en compleet inwisselbaar voor elkaar en ploegen als de Graafschap.

Nu in elk geval een schitterende wedstrijd gezien.

Finale CL gaat tussen de nummer 3 en 4 van vorig jaar in Engeland, op 25 en 23 punten van de nummer 1.
 
Dat zal wel maar het slaat helemaal nergens op. Kan volgens mij alleen in Nederland dat de nummer 8 promoveert. Waar speel je dan het hele seizoen voor? Het maakt geen reet uit of je tweede of achtste wordt. Alleen 1 hele extra ronde wat zelfs een voordeel is omdat je in een ritme blijft.

Het hele gedoe met de play offs is inderdaad een belachelijk gedrocht.
Gewoon de bovenste ploegen uit de 1e divisie laten promoveren en de onderste clubs uit de Eredivisie laten degraderen.
Geen Play Offs meer, ook niet voor EL voorrondes.
 
Dat zal wel maar het slaat helemaal nergens op. Kan volgens mij alleen in Nederland dat de nummer 8 promoveert. Waar speel je dan het hele seizoen voor? Het maakt geen reet uit of je tweede of achtste wordt. Alleen 1 hele extra ronde wat zelfs een voordeel is omdat je in een ritme blijft.

In Engeland kon gisteren ook de nummer 6 met 12 nederlagen naar de Premier League promoveren. In Italië speelt de nummer 7 van de Serie B ook in de finale van het promotieduel. Dus opzich is het niet zo heel gek.

Het beste is twee teams laten promoveren en de 4 teams daaronder laten strijden om het laatste ticket
 
Anders de nummer 4 die er ook maar 18 heeft gewonnen, aangezien Jong PSV niet kan promoveren. Op Twente na is het allemaal niet veel en compleet inwisselbaar voor elkaar en ploegen als de Graafschap.

Nu in elk geval een schitterende wedstrijd gezien.

Finale CL gaat tussen de nummer 3 en 4 van vorig jaar in Engeland, op 25 en 23 punten van de nummer 1.

Een schitterende wedstrijd alleen door het idiote scoreverloop. Het voetbal was een aaneensluiting van onkunde en fouten.
Hotseknotsbegoniavoetbal van de bovenste onderste plank.
 
In Engeland kon gisteren ook de nummer 6 met 12 nederlagen naar de Premier League promoveren. In Italië speelt de nummer 7 van de Serie B ook in de finale van het promotieduel. Dus opzich is het niet zo heel gek

Het is wel gek. Promotie wordt beslist op een paar wedstrijden na de competitie i.p.v. dat de competitie zelf beslissend is. :maniac:
 
Een schitterende wedstrijd alleen door het idiote scoreverloop. Het voetbal was een aaneensluiting van onkunde en fouten.
Hotseknotsbegoniavoetbal van de bovenste onderste plank.


Eens hoor. Voetballend was het 'n drama. Bal bij een medespeler krijgen is al 'n uitdaging. Maar dat geldt wel voor de meeste wedstrijden in de KKD. Strijd was er overigens ook wel, ook mooi om te zien.

Ook meteen de reden dat je de PO's hebt. Er wordt volgens mij besloten door de clubs. Kijk je naar het niveau, dan zou je zeggen van laat er 2 promoveren en de rest het uitzoeken, maar dan spelen 10-12 teams structureel nergens om, aangezien ze ook niet kunnen degraderen. Dus dat komt er nooit door.
 
Het hele gedoe met de play offs is inderdaad een belachelijk gedrocht.
Gewoon de bovenste ploegen uit de 1e divisie laten promoveren en de onderste clubs uit de Eredivisie laten degraderen.
Geen Play Offs meer, ook niet voor EL voorrondes.

Nee, dat is juist leuk, ieder jaar kijk naar de play-offs in CL en de nacompetitie uit. Dat is juist het leukste van de hele competitie. Er zijn ook ploegen die de play-offs niet halen.
 
Je speelt 38 wedstrijden. Dan heb je het meeste punten en promoveer je. De onderste 3 degraderen, de bovenste 3 promoveren. Dat is eerlijk!

Dan spelen de meeste ploegen structureel nergens meer om. Denk niet dat dat goed is voor 'n club als je structureel nergens om speelt en dan ook nog eens op 'n belabberd niveau.
 
Dan spelen de meeste ploegen structureel nergens meer om. Denk niet dat dat goed is voor 'n club als je structureel nergens om speelt en dan ook nog eens op 'n belabberd niveau.

Precies, dan krijg je nog minder toeschouwers, minder sponsers, minder geld, en dan gaan er nog meer clubs falliet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan