Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
Helaas Excelsior eruit, geen leuk potje PSV kijken op een makkelijke afstand. Dan maar naar Excelsior - Jong-PSV.
 
De Graafschap - Cambuur 2-0
Sparta - TOP Oss 3-0

De Graafschap en Sparta naar de "finale".
 
Sparta en Go Ahead zijn twee prima clubs om in de Eredivisie erbij te hebben. Geen RKC alsjeblieft. De Graafschap vind ik twijfelachtig. Mooi stadion, mooie achterban, maar droevig spel.
 
Ze later er geen gras over groeien. Heel netjes. Go Ahead heeft ook gras, dus hoe dan ook ruilen we een mat(Excelsior) in voor echt gras.
In de andere play off is het Sparta (kunstgras) - De Graafschap (gras). Dus dan hoop ik qua veld maar voor de Graafschap.
Dat noemen ze het grastijdperk BTB.
 
Vraag me eigenlijk af, heeft FC Den Bosch nu echt gras of kunstgras. Echt gras denk ik, jammer iig dat ze ze verloren hebben. Zag er wel mooi strak uit, het gras. Afgeleid, niet scherp door de blessuretijd meen ik.
Hoop nu iig dat RKC de finale tegen GA gaat winnen. :DANCE::BALL: Wil wel eens een Ajax/PSV of nadere goeie club eens zien. :)
 
Laatst bewerkt:
In Den Bosch ligt een (inmiddels afgekeurd) kunstgrasveld.

Beide wedstrijden op tv gezien. In Deventer vond ik Go Ahead veel en veel beter, die hadden het daar echt al af kunnen/moeten maken. In Den Bosch vond ik Den Bosch wat beter, maar vanaf 'n minuut of 20-25 voor het einde, excl. blessuretijd, begonnen ze met tijdrekken. Dan is het eigenlijk wachten tot het fout gaat.

Go Ahead echt gras en RKC volgend jaar ook. Hoop op RKC. Sparta stapt ook over naar natuurgras. Dus 1 kunstgrasveld minder volgend jaar in de Ere.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan