Wedstrijdchat Jong PSV

Hoe het precies staat tegen VVV geen idee maar dit stel ik me er ongeveer bij voor:

Schiks
Comenencia - Seelt - Vos - Leysen
Tielemans - Nassoh - Colyn
Babadi - Van Duiven - Antonisse

Bank: Smolenaars, Bodak, Kreekels, Jansen, Jimenez, Doudah, Priske, Sealy
 
Ik kijk uit naar de terugkeer van Vd Blaak en Fofana. Dat zijn ineenkeer twee enorme kwaliteitsimpulsen voor PSV. Als Vd Blaak uiteindelijk niet doorbreekt bij PSV, dan kan elke grote talent in de wereld de pannen van het dak spelen in de jeugd, maar zal ik nooit meer durven te zeggen/voorspellen dat die nog ooit gaat doorbreken.
 
Ik kijk uit naar de terugkeer van Vd Blaak en Fofana. Dat zijn ineenkeer twee enorme kwaliteitsimpulsen voor PSV. Als Vd Blaak uiteindelijk niet doorbreekt bij PSV, dan kan elke grote talent in de wereld de pannen van het dak spelen in de jeugd, maar zal ik nooit meer durven te zeggen/voorspellen dat die nog ooit gaat doorbreken.

Wel heel lang geblesseerd geweest, dan zijn Babadi en Van Duiven misschien betere voorbeelden.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Wel heel lang geblesseerd geweest, dan zijn Babadi en Van Duiven misschien betere voorbeelden.
Dat zijn aanvallers en daar durf ik sowieso niet meer mijn handen voor in het vuur te steken. Te vaak verkeerd gezien met Bakkali, Van der Moot, Hiwat, Gudmundsson etc. Vd Blaak vind ik op zo jonge leeftijd al zo gepolijst en beschikt over alle kwaliteiten die een cv moet hebben, dat ik dit niet meer mis zie gaan.
 
Dat zijn aanvallers en daar durf ik sowieso niet meer mijn handen voor in het vuur te steken. Te vaak verkeerd gezien met Bakkali, Van der Moot, Hiwat, Gudmundsson etc. Vd Blaak vind ik op zo jonge leeftijd al zo gepolijst en beschikt over alle kwaliteiten die een cv moet hebben, dat ik dit niet meer mis zie gaan.

Bakkali is zo zonde net als die jongen die toen naar United ging, die hadden het 100% gemaakt maar dan zit het helaas toch tussen de oren mis 😕
 
Psv na 4 minuten 1-0 achter, gat tussen het middenveld en de verdediging groot, Tielemans nergens te bekennen waardoor VVV een vrije voorzet kan geven. Speler van VVV loopt weg bij Comenencia en kopt binnen.
 
Opstelling wedstrijd tegen Telstar

Schiks
Comenencia - Seelt - Vos - Leysen
Doudah - Nassoh - Tielemans
Sealy - Colyn - Antonisse

O.a v.d. Blaak en Babadi op de bank. Stand na een kleine 10 minuten: 0-0
 
Opstelling wedstrijd tegen Telstar

Schiks
Comenencia - Seelt - Vos - Leysen
Doudah - Nassoh - Tielemans
Sealy - Colyn - Antonisse

O.a v.d. Blaak en Babadi op de bank. Stand na een kleine 10 minuten: 0-0
Vooral de ogen op Comenencia dus. En Seelt mogelijk. Die voorhoede ben ik niet echt van onder de indruk. Tielemans prima speler overigens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan