Wedstrijdchat Jong PSV

Goed om te horen. Ik was 2 voor 12 gaan kijken. Ik mis bij JPSV vaak wel het fanatisme. Het ziet er vaak steriel en ongeïnteresseerd uit. Ondanks dat je heus wel kunt zien dat ze technisch goed zijn.
Ja, het oogt niet alsof er "een over mijn lijk "mentaliteit te bespeuren valt.
Zoals je in het recente verleden nog enigszins had met een Luc de Jong en een Dumfries.
En verder terug in het team waar Soren Lerby je verrot schold als je in een bekerwedstrijdje
bij 5-0 voór een verkeerde pass gaf of je man liet lopen.
Maar is dat niet ook een van de problemen bij het huidige eerste van PSV?
 
Ja, het oogt niet alsof er "een over mijn lijk "mentaliteit te bespeuren valt.
Zoals je in het recente verleden nog enigszins had met een Luc de Jong en een Dumfries.
En verder terug in het team waar Soren Lerby je verrot schold als je in een bekerwedstrijdje
bij 5-0 voór een verkeerde pass gaf of je man liet lopen.
Maar is dat niet ook een van de problemen bij het huidige eerste van PSV?
Is al jaren een groot probleem, niet alleen bij PSV trouwens. Maar PSV heeft wel al meer dan een decennia lang een basis van slapjanussen. Tijd om bij de aankopen ook de mentaliteit en het karakter eens goed onder de loep te nemen, dat is nog belangrijker dan voetballende kwaliteiten hebben. Dumfries bewijst dat keer op keer.
 
Goed om te horen. Ik was 2 voor 12 gaan kijken. Ik mis bij JPSV vaak wel het fanatisme. Het ziet er vaak steriel en ongeïnteresseerd uit. Ondanks dat je heus wel kunt zien dat ze technisch goed zijn.
Dus ook daar allemaal de ideale schoonzonen en mooi weer voetballers… Kennelijk een structureel probleem maar dat moet iemand meneer de Topklimaat nog aan zijn verstand brengen..
 
En 1-1 binnen een paar minuten :( van dichtbij binnengekopt bij een corner.
Ruud is ook niet echt van achterin de zaakjes goed voor elkaar hebben. Ze krijgen vrijwel altijd heel snel een goal tegen als ze zelf net hebben gescoord.
 
Ruud is ook niet echt van achterin de zaakjes goed voor elkaar hebben. Ze krijgen vrijwel altijd heel snel een goal tegen als ze zelf net hebben gescoord.
Ook wel 4 blessures in de verdediging, Kreekels, Sambo, Oppegard, van de Blaak, zijn wel jongens die normaal basis zouden staan bij jong maar er nu niet bij zijn.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan