Wedstrijdchat Jong PSV

Serieus? Waarom pakt die keeper de bal niet gewoon? Net zo dom als die Vitesse keeper toen. Wie is dit? Doe deze maar weg.

Overigens is de terugspeelbal ook wel Knudde style: tikkie terug Jaap!
Bewuste terugspeelbal. Dan is het hands als ie hem pakt? Straf is dan penalty en rood. Dat in de eerste helft kan je beter een goal incasseren. Dat zal de theorie zijn. Ik weet niet of dit ook zo is.
 
Bewuste terugspeelbal. Dan is het hands als ie hem pakt? Straf is dan penalty en rood. Dat in de eerste helft kan je beter een goal incasseren. Dat zal de theorie zijn. Ik weet niet of dit ook zo is.
Hij staat in het strafschopgebied. Dat is gewoon een indirecte vrije trap tegen. Die gaan er nagenoeg nooit in. Erger dan een tegengoal kan het niet worden. Dus: gewoon dom.
 
Hij staat in het strafschopgebied. Dat is gewoon een indirecte vrije trap tegen. Die gaan er nagenoeg nooit in. Erger dan een tegengoal kan het niet worden. Dus: gewoon dom.
Even nagezocht en dat klopt. Vrije trap en geen kaart. Dat ik het niet weet kan, maar een prof keeper zou het toch wel moeten weten. Toch lijkt dit niet zo te zijn? Anders weet ik ook niet waarom hij hem niet pakte. Of hij schat hem wel heel verkeerd in. Was er ook niet een keer zo'n situatie in de eredivisie?
 
Het lag niet alleen aan de 94e minuut. Het lijkt er sterk op dat PSV de vriendendienst van De Graafschap van 8 mei 2016 nog steeds wil belonen.

Nooit terugspelen op de keeper en zeker niet zo. :FP:
45'+2'
Geen sterke beurt inderdaad van speler EN keeper.
Overigens is een vriendendienst aan de Graafschap nooit verkeerd na die geweldige moederdag in 2016.
Het plaatst die club in hetzelfde sympathieke rijtje als o.a. FC Utrecht.
Tegenover clubs als Willem II en Heerenveen die niet weten wanneer ze wel of niet tot het gaatje moeten gaan. ;)

Jackal06; Ik wilde kijken maar ze zonden op ESPN Jong Ajax uit. Dus geen idee hoe Ledezma presteerde.
 
Serieus? Waarom pakt die keeper de bal niet gewoon? Net zo dom als die Vitesse keeper toen. Wie is dit? Doe deze maar weg.

Overigens is de terugspeelbal ook wel Knudde style: tikkie terug Jaap!

Vincent Müller, volgens mij als cadeautje voor Schmidt gehaald, kan er alleen niet zoveel van.
 
Die Delanghe is volgens mij wel een partij beter of niet?
Heb Delanghe en Muller nog te weinig gezien om een oordeel te kunnen vellen.
Het enige wat ik hier durf te zeggen is dat ik Delanghe al een keer een heel sterk duel heb zien keepen waarbij hij meer indruk maakte dan Muller bij deze terugspeelbal.
Maar vergeet niet hoe negatief mensen als Park, Lee, Kezman en Gomes ooit werden beoordeeld na pas een of twee weken te hebben meegedaan.
Of , recenter, lees nog eens wat gezegd werd over Bruma, Doan, Mauro en Guti in het vorige seizoen. ;)
 
Heb Delanghe en Muller nog te weinig gezien om een oordeel te kunnen vellen.
Het enige wat ik hier durf te zeggen is dat ik Delanghe al een keer een heel sterk duel heb zien keepen waarbij hij meer indruk maakte dan Muller bij deze terugspeelbal.
Maar vergeet niet hoe negatief mensen als Park, Lee, Kezman en Gomes ooit werden beoordeeld na pas een of twee weken te hebben meegedaan.
Of , recenter, lees nog eens wat gezegd werd over Bruma, Doan, Mauro en Guti in het vorige seizoen. ;)
Bruma en Doan waren het vorige seizoen niet bij PSV ;)
 
Delanghe is een stuk beter, maar of hij goed genoeg voor PSV 1 wordt betwijfel ik.
Hopelijk lukt het hem wel want er zijn al enkele keepers afgeserveerd de laatste jaren, misschien niet altijd terecht.
En een nieuwe Gomes is anno 2021 net zo moeilijk te contracteren als een nieuwe Romario.
 
Hij staat in het strafschopgebied. Dat is gewoon een indirecte vrije trap tegen. Die gaan er nagenoeg nooit in. Erger dan een tegengoal kan het niet worden. Dus: gewoon dom.
Onder het motto: beter maak je je fouten in het tweede..
 
Stuk JPSV gekeken. Helaas schakelde ik in bij de 2-0 voor Volendam. Verder gaat het best gelijk op en kan JPSV best aardig combineren. Maar de verdedigers kunnen zo mee in het eerste. Die geven te makkelijk ruimte weg.
 
Stuk JPSV gekeken. Helaas schakelde ik in bij de 2-0 voor Volendam. Verder gaat het best gelijk op en kan JPSV best aardig combineren. Maar de verdedigers kunnen zo mee in het eerste. Die geven te makkelijk ruimte weg.
Na de 3-0 wilde ik stoppen met kijken, ( het begon op gisteren te lijken ) maar ze knokten zich aardig terug. Jammer dat de 3-3 die zeker mogelijk was geweest er niet meer kwam.
 
Na de 3-0 wilde ik stoppen met kijken, ( het begon op gisteren te lijken ) maar ze knokten zich aardig terug. Jammer dat de 3-3 die zeker mogelijk was geweest er niet meer kwam.
Goed om te horen. Ik was 2 voor 12 gaan kijken. Ik mis bij JPSV vaak wel het fanatisme. Het ziet er vaak steriel en ongeïnteresseerd uit. Ondanks dat je heus wel kunt zien dat ze technisch goed zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan