Wedstrijdchat Jong PSV

Go Ahead Eagles heeft 0-1 gescoord tegen Excelsior en staat nu virtueel op de 2e plaats.
NAC heeft een 0-2 voorsprong verspeeld tegen Cambuur en staat nu 3-2 achter.
 
Jong PSV speelt 1-1 gelijk tegen Almere City.
Met 40 punten 14e in de eindstand. Net voor FC Eindhoven en Jong Ajax met ook 40 punten maar Jong PSV heeft een beter doelsaldo.
 
Prima resultaat 1-1, en Rigo had uit een vrije trap nog bijna de winnende gemaakt.
Sambo is echt goed en wellicht PSV 1 materiaal.
Nigel Thomas geweldig.
Maar de uitblinker van vanavond was SPENKELINK, wat een reddingen, wat een rust,en wat een zelfverzekerdheid straalt hij uit.
Als ik het voor het zeggen had zeg ik, deze jongen naar PSV 1 te halen. Goede lengte, uitstekende reflexen. Zijn voortzetting was niet altijd even goed, maar diverse goede uittrappen gezien. Zijn contract loopt af helaas.
Delanghe is echt wel de mindere van deze 2, en mogelijk Vincent Müller ook.
 
Laatst bewerkt:
Prima resultaat 1-1, en Rigo had uit een vrije trap nog bijna de winnende gemaakt.
Sambo is echt goed en wellicht PSV 1 materiaal.
Nigel Thomas geweldig.
Maar de uitblinker van vanavond was SPENKELINK, wat een reddingen, wat een rust,en wat een zelfverzekerdheid straalt hij uit.
Delanghe is echt wel de mindere van deze 2, en mogelijk Vincent Müller ook.
heb 1 redding gezien, 1e helft na n blunder rond de middenlijn, deed ie goed ja.
 
Prima resultaat 1-1, en Rigo had uit een vrije trap nog bijna de winnende gemaakt.
Sambo is echt goed en wellicht PSV 1 materiaal.
Nigel Thomas geweldig.
Maar de uitblinker van vanavond was SPENKELINK, wat een reddingen, wat een rust,en wat een zelfverzekerdheid straalt hij uit.
Als ik het voor het zeggen had zeg ik, deze jongen naar PSV 1 te halen. Goede lengte, uitstekende reflexen. Zijn voortzetting was niet altijd even goed, maar diverse goede uittrappen gezien. Zijn contract loopt af helaas.
Delanghe is echt wel de mindere van deze 2, en mogelijk Vincent Müller ook.
Lengte? Als het weer zo'n formaat van Osch is, dan maakt het niet uit hoe goed hij is.
 
Prima resultaat 1-1, en Rigo had uit een vrije trap nog bijna de winnende gemaakt.
Sambo is echt goed en wellicht PSV 1 materiaal.
Nigel Thomas geweldig.
Maar de uitblinker van vanavond was SPENKELINK, wat een reddingen, wat een rust,en wat een zelfverzekerdheid straalt hij uit.
Als ik het voor het zeggen had zeg ik, deze jongen naar PSV 1 te halen. Goede lengte, uitstekende reflexen. Zijn voortzetting was niet altijd even goed, maar diverse goede uittrappen gezien. Zijn contract loopt af helaas.
Delanghe is echt wel de mindere van deze 2, en mogelijk Vincent Müller ook.
Hij is al 24, puur gehaald als opvulling
 
De Graafschap speelt 0-0 gelijk tegen Helmond Sport.
Voor de 4e keer op rij een gelijkspel. Go Ahead Eagles heeft de laatste 4 wedstrijden allemaal gewonnen en heeft alsnog De Graafschap ingehaald.
Heel lang leek De Graafschap gewoon te gaan promoveren, maar Go Ahead Eagles wordt 2e en promoveert.
 
E1Qvmb-XoAEJl90


Op doelsaldo
14 PSV 54-65 -/- 11
15
FC Eindhoven 50-62 -/-12
16
Ajax 55-71 -/- 16

:D
 
Degradeert Utrecht nu?
Nee

link

Uitsluitend het laagst geklasseerde beloftenteam kan komend seizoen degraderen naar de tweede divisie en dan alleen als die ploeg buiten de top-10 in de eindstand valt. Daarmee is een sportieve stap terug nog lang geen feit. Eindigt de betreffende Jong-formatie op plek 11 tot en met 18 in de eindstand van de Keuken Kampioen Divisie, dan is er mogelijk een beslissende tweestrijd (uit- en thuisduel) nodig. Dat geldt alleen als een Jong-team kampioen is geworden in de tweede divisie. Tegen die formatie wordt dan het beslissende tweeluik gespeeld.

Jong FC Utrecht is 18e maar ...
In de 2e Divisie staat Jong Volendam op de 11e plaats en Jong Sparta op de 15e plaats.
 
Ik moet overigens wel zeggen dat de aandacht voor Jong-PSV deze voorbereiding echt helemaal niets is. Ik heb niet eens een idee wie er op het moment meetrainen met Jong. Ik neem maar aan dat alle spelers van O18 die ik niet heb gezien in de Future of Football Cup met Jong meedoen. Ik zag wel dat Sambo gisteren alweer meespeelde met Jong.
 
Terug
Bovenaan Onderaan