Wedstrijdchat Jong PSV

0-2 geëindigd. JPSV staat trouwens eerste plaats in de 4de periode. Ze zijn al 5 wedstrijden ongeslagen:
4x W, 1x G
 
Inhaal wedstrijd JPSV - Top Oss eindigt in 0-0. 2de gelijkspel op rij na een hele goede reeks. Niet verassend, omdat corona weer dingen moest verpesten en een redelijke portie nieuwe spelers daardoor moesten opdraven. Maar die periode titel kun je wel gedag zeggen.
 
Ik lees dat PSV meer en meer wil gaan investeren in de jeugd, iets wat ik zeker toejuich.
Gezien het feit dat we op deze manier best wel wat kapitaal gaan genereren door oa Gakpo, Teze en wellicht Rosario voor wat centen.
Maar ook gezien het feit dat we jonge spelers relatief goedkoop gaan inkopen en deze binnen PSV door ontwikkelen zoals bv Malen en Madueke.

Nu volg ik niet alle wedstrijden van Jong PSV, maar wie zijn volgens jullie potentiele spelers die het 1ste kunnen halen?
Sambo, Antonisse, wellicht dat Ledezma en Vertessen het nog gaan laten zien ?
 
Ik lees dat PSV meer en meer wil gaan investeren in de jeugd, iets wat ik zeker toejuich.
Gezien het feit dat we op deze manier best wel wat kapitaal gaan genereren door oa Gakpo, Teze en wellicht Rosario voor wat centen.
Maar ook gezien het feit dat we jonge spelers relatief goedkoop gaan inkopen en deze binnen PSV door ontwikkelen zoals bv Malen en Madueke.

Nu volg ik niet alle wedstrijden van Jong PSV, maar wie zijn volgens jullie potentiele spelers die het 1ste kunnen halen?
Sambo, Antonisse, wellicht dat Ledezma en Vertessen het nog gaan laten zien ?
Ledezma lijkt mij (mits hij op zijn oude niveau terugkeert) het verst. Sambo lijkt zich goed te ontwikkelen, maar ik kijk zelf ook niet zo vaak.

Antonisse, Oppegard, Kjolo, Saibari mochten al eens meespelen in PSV1.

Vertessen maakte trouwens de meeste minuten, maar is inmiddels officieel PSV1 speler. Maar ik vind hem vooralsnog niet laten zien dat hij een (potientiële) PSV 1 speler is. Hard werken kunnen er meer.
 
Ik lees dat PSV meer en meer wil gaan investeren in de jeugd, iets wat ik zeker toejuich.
Gezien het feit dat we op deze manier best wel wat kapitaal gaan genereren door oa Gakpo, Teze en wellicht Rosario voor wat centen.
Maar ook gezien het feit dat we jonge spelers relatief goedkoop gaan inkopen en deze binnen PSV door ontwikkelen zoals bv Malen en Madueke.

Nu volg ik niet alle wedstrijden van Jong PSV, maar wie zijn volgens jullie potentiele spelers die het 1ste kunnen halen?
Sambo, Antonisse, wellicht dat Ledezma en Vertessen het nog gaan laten zien ?
Fode Fofana is ook echt een pareltje nog een jaar laten spelen in jong en aankomend jaar paar keer meenemen ff met het eerste proeven aan het echte werk en dan heb je echt je nieuwe spits.

Qua keepers hebben we Delanghe en Müller die beiden wel potentie zouden kunnen hebben en afwisselend meegaan met het eerste. Alleen die jongens moeten gewoon minuten maken, want op de bank leren ze niks.
 
De Graafschap speelt 1-1 gelijk tegen Jong Ajax. Bij winst zou De Graafschap gepromoveerd zijn. De wraak van Ajax. :cautious:
De tractoren kunnen voorlopig weer op stal.
 
Wat een pegel was dat van Nigel Thomas.
Helaas trof hij de lat, maar erg spectaculair.
Spenkelink doet het vooralsnog prima, en Sambo en Antonissen, ook goed bezig.
Tussenstand 0-0
 
De Graafschap - Helmond Sport is voorlopig gestaakt vanwege noodweer. Er staat teveel water op het veld. Als ze lang genoeg wachten weet De Graafschap of het aan een gelijkspel genoeg heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan