Wedstrijdchat Jong PSV

En toch is die Mauro een goed spelertje...lekker fel...durf...veel acties...en redelijk schot...wellicht te licht voor PSV meer zeker eredivisie subtop waardig

Een jaartje Utrecht of zoals Lammers nu Heerenveen (mocht Vlap vertrekken) lijkt me dan ook erg goed voor die jongen
 
Een jaartje Utrecht of zoals Lammers nu Heerenveen (mocht Vlap vertrekken) lijkt me dan ook erg goed voor die jongen

3 jaar geleden leek een verhuur van Obispo me ook een goed idee. Blijkbaar denken ze daar bij PSV anders over en laten ze talenten liever doodbloeden.
 
Zo is dat. Malen, Rigo, Rosario, Gakpo, Sadilek, Mauro, Ihattaren. Allemaal nog geen minuut gespeeld.

Goed. Speciale aanpassing voor jou dan: blijkbaar laten ze sommige talenten liever doodbloeden dan ze te verhuren. Nu nog iets gevats op te merken?:sneaky:
 
Jong PSV staat 1-0 voor tegen Sparta.
66' :BALL: Aboukhlal
Zorgt Jong PSV ervoor dat FC Twente kampioen wordt? :eek:
FC Twente - Jong AZ is nog 0-0.
 
Het is alleen maar leuk als Twente weer terugkomt naar de Eredivisie, dan kunnen ze weer degraderen. :clap:

Ze kunnen niet eens van Jong AZ winnen. Armoede troef. ... Oh nee ze worden financieel in leven gehouden door de gemeente. :money:
 
Ze kunnen niet eens van Jong AZ winnen. Armoede troef. ... Oh nee ze worden financieel in leven gehouden door de gemeente. :money:

Thuis niet winnen van Jong AZ, thuis kansloos verloren van Jong Ajax, en thuis wonnen ze met veel geluk van Jong PSV.

Nee, als ze niet heel snel de selectie gaan verbeteren maar dan ook flink gaan verbeteren, dan gaan ze volgend jaar er ook weer makkelijk eruit. Tjezus, wat een matig elftal is het ook met al die vreemdelingen uit Spanje, Brazilie, Portugal en weet ik veel allemaal + een trainer die er niks van snapt.
 
Thuis niet winnen van Jong AZ, thuis kansloos verloren van Jong Ajax, en thuis wonnen ze met veel geluk van Jong PSV.

Nee, als ze niet heel snel de selectie gaan verbeteren maar dan ook flink gaan verbeteren, dan gaan ze volgend jaar er ook weer makkelijk eruit. Tjezus, wat een matig elftal is het ook met al die vreemdelingen uit Spanje, Brazilie, Portugal en weet ik veel allemaal + een trainer die er niks van snapt.
En als ik t goed heb is n groot deel gehuurd danwel kort contract?
 
Nou, ik zit Almere - JPSV te kijken. Het houdt niet over. Laag tempo met veel slordigheden. Wel opvallend dat JPSV met de punt naar achteren speelt en PSV1 met de punt naar voren. Gakpo doet veel goede dingen, ontstijgt dit niveau. De verdediging is erg matig, alleen Soulas doet het goed. Ihatarren speelt matig.

Wel een redelijk "bekende" opstelling met o.a. Teze, Rigo, Verreth, Ihatarren, Abouhklal, Romero en Gakpo.
 
Nou, 2-1 verloren bij Almere. Het houdt niet over. Begin 2e helft wel goed. Een herstel van Ihattaren en een goal van Gakpo. Romero 75 minuten onzichtbaar. Overigens ook niet in stelling gebracht op 1x na.
 
Kom op,JPSV staat 2-1 achter en krijgt een vrije trap net over de middenlijn. Bij de bal staan 5 (!!!) spelers gegroepeerd, waardoor er slechts 3 in de 16 stonden. Ik heb me kapot geërgerd, en ook net als bij PSV 1, ballen achteruit, met name Soulas, terwijl je achterstaat. Na de 2-1 heb ik geen moment het gevoel gehad dat ze er alles aan gingen doen, die stand om te buigen naar alsnog een zege...
 
Kom op,JPSV staat 2-1 achter en krijgt een vrije trap net over de middenlijn. Bij de bal staan 5 (!!!) spelers gegroepeerd, waardoor er slechts 3 in de 16 stonden. Ik heb me kapot geërgerd, en ook net als bij PSV 1, ballen achteruit, met name Soulas, terwijl je achterstaat. Na de 2-1 heb ik geen moment het gevoel gehad dat ze er alles aan gingen doen, die stand om te buigen naar alsnog een zege...
Nee, toen kwam de klad er wel in.

Voor Malle Pietje Teze rehabiliteerde zich ook enigszins in de 2e helft, maar hij moet wel iets doen aan zijn korte lontje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan