Wedstrijdchat Jong PSV

FC Twente wint met 0-3 van Sparta en FC Den Bosch 1-1 gelijk tegen FC Volendam.
FC Twente staat nu 6 punten los en is hard op weg naar de Eredivisie. :oops:
18-2 is Jong PSV - FC Twente. Wellicht kan Jong PSV punten afpakken van FC Twente. :PSV:
 
FC Twente wint met 0-3 van Sparta en FC Den Bosch 1-1 gelijk tegen FC Volendam.
FC Twente staat nu 6 punten los en is hard op weg naar de Eredivisie. :oops:
18-2 is Jong PSV - FC Twente. Wellicht kan Jong PSV punten afpakken van FC Twente. :PSV:
Winnen van Twente en verliezen van Den Bosch is voor mij t ideale scenario
 
FC Eindhoven - Jong PSV Eindstand 1-2
Jong PSV klimt naar de 3e plaats. :HB:
Eindhoven won 5 wedstrijden op rij...
Jong PSV won toch in Enschede met 0-1 als ik me niet vergis?
Foutje. volgens Live Score staat JPSV 3e maar Go Ahead speelt maandag nog...:sleep:
 
Laatst bewerkt:
Is die Lonwijk een heel groot talent? Iemand die een objectieve analyse kan geven?
 
Is die Lonwijk een heel groot talent? Iemand die een objectieve analyse kan geven?
Ik kijk niet alles, maar hij is imo wel een van de beste. Imo minder dan Gakpo, Piroe en Aboukhlal, maar tikkie beter dan categorie Lundqvist of Verreth.
Laatste paar wedstrijden staat hij wel op, dus misshien heb ik het mis.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Jong PSV won toch in Enschede met 0-1 als ik me niet vergis?
Foutje. volgens Live Score staat JPSV 3e maar Go Ahead speelt maandag nog...:sleep:

Nee, ze verloren met 2-1 in Enschede.

Overigens kunnen we wel langzamerhand zeggen dat Twente na een jaar gaat terugkeren.

Volgende week maandag krijg je trouwens Jong PSV - Twente. Lijkt mij dat het in het Philips Stadion gespeeld zal worden?
 
Nee, ze verloren met 2-1 in Enschede.

Overigens kunnen we wel langzamerhand zeggen dat Twente na een jaar gaat terugkeren.

Volgende week maandag krijg je trouwens Jong PSV - Twente. Lijkt mij dat het in het Philips Stadion gespeeld zal worden?

Dat moet je vooral niet doen. Laat FC Twente maar op De Herdgang spelen. Ze moeten voelen dat ze (nog) in de Eerste Divisie staan. :p
 
Het enige voordeel van een terugkeer van Twente naar de ED is dat er dan weer een club met echt gras in de ED komt. Daar is dan ook alles mee gezegd.
 
Goed bezig dan, die jonkies.

Lonwijk was - dacht ik - lang geblesseerd. Hij komt er nu weer bovenop, zo lijkt het.
 
Go Twente!!
Ik weet dat het een beetje vloeken in de kerk is hier, maar Twente hoort gewoon in de Eredivisie, wat voor lul die Munsterman ook was.
 
JPSV 2-1 voor tegen Roda na 0-1 achter. Ihattaren en Aboulhlal scoorden. Helaas geen live beelden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan