Wedstrijdchat Jong PSV

Wel opvallend, Ajax & Twente wonnen hun eerste wedstrijd (PSV gelijk). Gisteren Ajax verloren, Twente staat ook achter op moment van schrijven. Zou het door het debuut komen dat de clubs even boven eigen kunnen uitstegen en dat men nu terugvalt? Of gewoon toeval dit?
 
Wel opvallend, Ajax & Twente wonnen hun eerste wedstrijd (PSV gelijk). Gisteren Ajax verloren, Twente staat ook achter op moment van schrijven. Zou het door het debuut komen dat de clubs even boven eigen kunnen uitstegen en dat men nu terugvalt? Of gewoon toeval dit?

Ik stond er ook echt van te kijken, zeker als je ziet tegen welke teams ze moesten. Ik had meer verwacht. Ben benieuwd naar JPSV maandag.
 
Hendrix heeft dus al gespeeld voor PSV 1 deze ronde. Dat zou betekenen Zanka naast Koch morgenavond?
 
Ik stond er ook echt van te kijken, zeker als je ziet tegen welke teams ze moesten. Ik had meer verwacht. Ben benieuwd naar JPSV maandag.

Jep, helemaal geweldig. Dan heb je zo'n mooi voetbal weekend gehad en dan op maandag avond nog even een klein toetje. Ben in mijn element met de toetreding tot de Jupiler League

Hendrix heeft dus al gespeeld voor PSV 1 deze ronde. Dat zou betekenen Zanka naast Koch morgenavond?

Hoop het eigenlijk wel. Wil hem wel eens een niveautje lager zien spelen. Wat ritme opdoen kan wonderen betekenen.
 
78dc95b66a0a8a9948a4419df4132f3e.png
9c0eac18578c37fb4e299af851934cf9.png
9463137251_f92d8a02d4_o.png


Tweede wedstrijd
Jong PSV maakt zich op voor haar tweede wedstrijd in de Jupiler League. In het eerste duel werd er door Jong PSV nog knap gelijkgespeeld tegen Sparta Rotterdam. Aankomende maandag speelt Jong PSV wederom tegen een tegenstander uit Rotterdam. Ditmaal komt Excelsior op bezoek. Excelsior speelde, net als PSV, in haar eerste wedstrijd gelijk. Helmond Sport was toen de tegenstander van de Rotterdammers.

Lars Hutten (Excelsior)
Voor Lars Hutten wordt de ontmoeting met Jong PSV een ontmoeting met zijn oude werkgever. Hutten komt uit de jeugd van PSV waar hij tot 2010 speelde. Hutten haalde bij PSV het beloftenelftal en speelde onder andere de wedstrijd Jong PSV - PSV voor de KNVB Beker.

Uitslagen Jong PSV
Sparta Rotterdam - Jong PSV: 2-2

Uitslagen SBV Excelsior
Excelsior - Helmond Sport: 2-2

Doelpuntenmakers
Koch (Jong PSV) - 1
Rayhi (Jong PSV) - 1
Stans (Excelsior) - 1
Hutten (Excelsior) - 1

Ik ga voor een 2-1 voor PSV. Daarmee komen ze dan mooi de top-5 binnen :D
 
Laatst bewerkt:
Het is mij vandaag gelukt een kaartje te bestellen, was vrijdagavond, zaterdag en zondag niet mogelijk. Wel vreemd dat Jong PSV - Top Oss al is uitverkocht.

Ik heb nu ook een kaartje gekocht voor vak R :)
Ja ik zie het. Dat is tijdig. Dat ze dan niet nog meer openstellen in het stadion.
 
Opstelling Jong PSV: Bertrams; Kardes, Koch, Zanka, Tamata; Horsten, Schouw, Ozbozkurt; Van Ooijen, Antonio, Rayhi

Ik vind Van Ooijen als rechtsbuiten nog steeds een vreemde keuze. Hij is m.i. toch meer een middenvelder. Van Overbeek dan RV.
 
Opstelling Jong PSV: Bertrams; Kardes, Koch, Zanka, Tamata; Horsten, Schouw, Ozbozkurt; Van Ooijen, Antonio, Rayhi

Ik vind Van Ooijen als rechtsbuiten nog steeds een vreemde keuze. Hij is m.i. toch meer een middenvelder. Van Overbeek dan RV.
Ik vind hem ook een middenvelder.
Al heb ik wel het idee dat hij sterk naar binnen knijpt om ruimte te maken en toch vanaf het middenveld mee aan te vallen. Afgelopen keer hield dat in dat hij twee keer een goede PSV-aanval verstoorde. Dat was dan wel weer jammer.
 
Opstelling Jong PSV: Bertrams; Kardes, Koch, Zanka, Tamata; Horsten, Schouw, Ozbozkurt; Van Ooijen, Antonio, Rayhi

Ik vind Van Ooijen als rechtsbuiten nog steeds een vreemde keuze. Hij is m.i. toch meer een middenvelder. Van Overbeek dan RV.

Zeker vreemd. Vind dit meer een 4-4-2 systeem, terwijl er door heel PSV duidelijk voor een 4-3-3 structuur is gekozen.

In theorie spelen ze dus zo (?):

Rayhi------Antonio------van Ooijen
----------------------------------
----Özbozkurt----Horsten---------
----------------------------------
-----------Schouw----------------
----------------------------------
Tamata---Zanka-Koch------Kardes
---------------------------------
-----------Bertrams--------------
 
Zeker vreemd. Vind dit meer een 4-4-2 systeem, terwijl er door heel PSV duidelijk voor een 4-3-3 structuur is gekozen.

In theorie spelen ze dus zo (?):

Rayhi------Antonio------van Ooijen
----------------------------------
----Özbozkurt----Horsten---------
----------------------------------
-----------Schouw----------------
----------------------------------
Tamata---Zanka-Koch------Kardes
---------------------------------
-----------Bertrams--------------

Zo speelt Jong PSV inderdaad.
 
Heb er weer zin in. Van ooijen rechtsbuiten? Dat lijkt me vreemd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan