Wedstrijdchat Jong PSV

Goodfella

Assistent Coach
De naam van dit topic zegt het al: dit is de wedstrijdchat voor wedstrijden van Jong PSV. Iedere wedstrijd kan in dit topic besproken worden. (Y)
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Waarom niet gewoon een apart 'Wedstrijden: Jong PSV' aanmaken? Of is dat teveel werk?

Is over nagedacht, maar dat doen we bewust niet. Teveel werk, waarschijnlijk te weinig animo dat het een eigen topic rechtvaardigt en dan loopt het forum te vol met onderdelen (ergo: dan blijf je scrollen totdat je onderaan bent).
 
Mocht nou blijken dat JPSV-wedstrijden ongelofeloos populair zijn onder de forumers, dan kunnen we het altijd nog eens bekijken. Maar we verwachten het niet. ;)
 
Had verwacht dat er gewoon een apart topic zou komen voor de wedstrijden bij de wedstrijden van PSV 1.
 
En dat is dus niet zo. :nocheer:

Komt er nou nog een volgende die ook weer aangeeft dat ie het anders had verwacht? :cool:

Ik had toch wel iets anders verwacht...

...maar dit is ook goed :D

Er wordt veel minder gepraat over de wedstrijden van Jong PSV. Daarnaast wordt het volgens mij niet altijd live uitgezonden. Zo werd Jong FC Twente afgelopen maandag ook niet live uitgezonden. Dit lijkt mij ook voldoende (Y)
 
Jong PSV - Excelsior | Maandag 12 augustus 20.00 uur | Philips Stadion

78dc95b66a0a8a9948a4419df4132f3e.png
65530e9500acb9a9c416b4e3363902e1.png
9463137251_f92d8a02d4_o.png


Tweede wedstrijd
Jong PSV maakt zich op voor haar tweede wedstrijd in de Jupiler League. In het eerste duel werd er door Jong PSV nog knap gelijkgespeeld tegen Sparta Rotterdam. Aankomende maandag speelt Jong PSV wederom tegen een tegenstander uit Rotterdam. Ditmaal komt Excelsior op bezoek. Excelsior speelde, net als PSV, in haar eerste wedstrijd gelijk. Helmond Sport was toen de tegenstander van de Rotterdammers.

Lars Hutten (Excelsior)
Voor Lars Hutten wordt de ontmoeting met Jong PSV een ontmoeting met zijn oude werkgever. Hutten komt uit de jeugd van PSV waar hij tot 2010 speelde. Hutten haalde bij PSV het beloftenelftal en speelde onder andere de wedstrijd Jong PSV - PSV voor de KNVB Beker.

Uitslagen Jong PSV
Sparta Rotterdam - Jong PSV: 2-2

Uitslagen SBV Excelsior
Excelsior - Helmond Sport: 2-2

Doelpuntenmakers
Koch (Jong PSV) - 1
Rayhi (Jong PSV) - 1
Stans (Excelsior) - 1
Hutten (Excelsior) - 1
 
Laatst bewerkt:
Kiek 'm goan! :D

Ben benieuwd. Ik verwacht (eis) gewoon een winst.

Vast geen probleem toch?

Excelsior heeft natuurlijk een zwak seizoen gedraaid vorig jaar, maar blijft natuurlijk een sterke ploeg. Ik hoop op een winst. Ik eis inzet en spelvreugde.
 
Vast geen probleem toch?

Excelsior heeft natuurlijk een zwak seizoen gedraaid vorig jaar, maar blijft natuurlijk een sterke ploeg. Ik hoop op een winst. Ik eis inzet en spelvreugde.

No problemo. ;) Jammer dat ze pas als laatste 'moeten' deze speelronde.
 
Vast geen probleem toch?

Excelsior heeft natuurlijk een zwak seizoen gedraaid vorig jaar, maar blijft natuurlijk een sterke ploeg. Ik hoop op een winst. Ik eis inzet en spelvreugde.

Ik zal straks even een png-logootje plaatsen, van Excelsior. Ik ben vanmorgen een tijd bezig geweest (o.a. achter de schermen) om al die witte vlakjes weg te krijgen, ga jij er weer eentje in plakken. :D
Maar geen punt, ik maak 'm in orde. :)
 
Ik zal straks even een png-logootje plaatsen, van Excelsior. Ik ben vanmorgen een tijd bezig geweest (o.a. achter de schermen) om al die witte vlakjes weg te krijgen, ga jij er weer eentje in plakken. :D
Maar geen punt, ik maak 'm in orde. :)

Ik pas hem net aan naar een grijze achtergrond :p Ik zag al iets raars aan het logo :D
 
Ik zal straks even een png-logootje plaatsen, van Excelsior. Ik ben vanmorgen een tijd bezig geweest (o.a. achter de schermen) om al die witte vlakjes weg te krijgen, ga jij er weer eentje in plakken. :D
Maar geen punt, ik maak 'm in orde. :)

Ik zie geen witte vlakjes nu. Alles past prima op elkaar. Ligt misschien toch aan welke PC je op kijkt dan. :p

Edit: Of Martijn was me net voor. :shifty:
 
Terug
Bovenaan Onderaan