Wedstrijdchat Jong PSV

Manolev maakt het ook hier weer niet waar.

Kan me toch herinneren dat de tandem met Lazovic ooit wel even gewerkt heeft...
 
Was da met Fox.. Eerst Van Peperstraat op Fox, daarna nogmaals door Wielaart op het veld... Doelpuntenmaker Van Ooijen... wtf... het is gewoon Koch.
 
Hmm. De commentator zei toch Koch als doelpuntemaker en noemde Van Ooijen als nemer van de corner. Dat zei hij met een wat ongelukkige zinsbouw.

Hoop Bentancourt nog wat minuten te zien maken.

Volgen mij is Toeter Jan weer aanwezig. :D
 
Ik kan het vandaag helaas niet volgen. Wel goed om te zien dat Van Overbeek in de basis staat en dat Betancourt (ter vervanging van Antonio) bij de selectie zit. Hoe doen Van Overbeek en Antonio het?

En hoe is het spelbeeld? PSV (veel) sterker dan FC Oss?
 
Ik kan het vandaag helaas niet volgen. Wel goed om te zien dat Van Overbeek in de basis staat en dat Betancourt (ter vervanging van Antonio) bij de selectie zit. Hoe doen Van Overbeek en Antonio het?

En hoe is het spelbeeld? PSV (veel) sterker dan FC Oss?

Ik vind Antonio ook vanavond niet heel bijzonder. Heeft het moeilijk tegen Piqué.

En PSV is wel beter, ja. Drukt zich nog niet uit in de score, net zoals vorige week.
 
En jawel, hoor. 2-0 JPSV dankzij Antonio. Weet niet wat Top Oss daar aan het doen was. Antonio profiteert.
 
Ik vind Antonio ook vanavond niet heel bijzonder. Heeft het moeilijk tegen Piqué.

En PSV is wel beter, ja. Drukt zich nog niet uit in de score, net zoals vorige week.

Hopen dat Betancourt dan snel invalt zodat hij echt minuten kan pakken. Het zegt genoeg dat Koch straks de helft van de productie van JPSV op zijn naam heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan