Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
2 x achter elkaar in de 28e minuut. Bizar.Nagalo geblesseerd uitgevallen, iets met zijn schouder volgens mij.

Ja, flikker je antwoord gewoon ff lekker op X ofzoGeen idee; wie?![]()

Geen idee wat je hiermee bedoelt.Ja, flikker je antwoord gewoon ff lekker op X ofzo![]()
Dat ik de vraag niet stel maar het PSV-account op X, geef dat antwoord lekker aan hunnie.Geen idee wat je hiermee bedoelt.
Dat snap ik, maar gelijk zo'n aggressief overkomend antwoord uit het niks over een onschuldig flauw grapje...het zal wel aan mij liggenDat ik de vraag niet stel maar het PSV-account op X, geef dat antwoord lekker aan hunnie.

Dacht dat deDat snap ik, maar gelijk zo'n aggressief overkomend antwoord uit het niks over een onschuldig flauw grapje...het zal wel aan mij liggen![]()
achteraan de scherpe kantjes er wel af zou halen. Niet dus, bij deze dan een sorry voor de felle reactie.Ja, die kwam een beetje sarcastisch over omdat ik die ook al gebruikteDacht dat deachteraan de scherpe kantjes er wel af zou halen. Niet dus, bij deze dan een sorry voor de felle reactie.

Babadi probeert 25 verdedigers te poorten, maar dat mislukt.

Overdrijven maakt duidelijk toch? In ieder geval heul veul verdedigers.
25 verdedigers ... Toe maar. Dat is veel.
Geen wonder dat het mislukt.![]()