Wedstrijdchat Jong PSV

Wat mij ook opvalt bij van Duiven is zijn felheid en ook snelheid. Hij is een compete spits. Een klein fel mannetje. Heel leuk om te zien en ik hoop echt dat we niet gaan wachten tot volgend seizoen om hem te laten debuteren in de het Eerste. Hij is nu al beter dan El Ghazi die ook wel eens in de spits wordt gezet.
 
Waarom volgend seizoen? Laat hem nu gewoon al minuten maken hier. We zitten toch zo krap in de spitsen.

Daar hebben we nu toch Fabio Silva voor gehaald? Hem minuten laten maken in het 1e betekent dat hij minder minuten in totaal gaat maken omdat hij niet voor Jong-PSV kan spelen. Daarnaast is de stap al heel erg groot, zie Bakayoko die er nu volgens een aantal mensen op het forum al geen reet meer van kan terwijl hij vorig seizoen talent van het jaar in de KKD was. En we moeten ook niet overdrijven, 8 doelpunten in 20 wedstrijden in de KKD is goed voor een 17-jarige, maar betekent nog niet dat je gelijk PSV-1 materiaal bent.

Maar inderdaad zoals IPF zegt, als het alternatief El Ghazi in de spits is dan liever Van Duiven.
 
Waarom volgend seizoen? Laat hem nu gewoon al minuten maken hier. We zitten toch zo krap in de spitsen.

Ik bedoel met doorbreken dat hij ook daadwerkelijk een stempel kan drukken op het spel. Dat zie ik hem nu nog niet direct doen in het eerste elftal. Ik denk dat als hij nu wat minuten mag maken en vanaf de zomer vol mee kan in de voorbereiding, hij volgend jaar zomaar een belangrijke factor binnen het elftal kan zijn. Hij is pas 17, dus die komt er wel
 
Ik bedoel met doorbreken dat hij ook daadwerkelijk een stempel kan drukken op het spel. Dat zie ik hem nu nog niet direct doen in het eerste elftal. Ik denk dat als hij nu wat minuten mag maken en vanaf de zomer vol mee kan in de voorbereiding, hij volgend jaar zomaar een belangrijke factor binnen het elftal kan zijn. Hij is pas 17, dus die komt er wel
Ik krijg een beetje een Boudewijn Zenden vibe bij hem, dus dat is wel goed.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik wil hem wel eens in actie zien voor het eerste hoor. Geef hem maar eens een kwartiertje hier en daar.
Ruud van Nistelrooij moet hem gewoon in de basis zetten. De RVC en de directie verwachten immers een "meer beslissende inbreng".
Nou dan kunnen ze het krijgen. :fy: Met hun dure huur. :maniac: Hup een eigen jongen van 17 erin. :p
 
Jong PSV heeft met maar liefst 2-7 gewonnen van Jong Arsenal.


Na tien minuten was de ploeg van Ramzi al uitgelopen naar een 0-3 voorsprong door doelpunten van Mathijs Tielemans, Dante Sealy en Van Duiven. Arsenal deed iets terug via Joel Ideho en een benutte strafschop van Matthew Smith. Na rust draaide PSV de duimschroeven echter aan en werd de score uitgebouwd via opnieuw Van Duiven, Mohamed Nassoh en twee keer Priske. De eindstand werd daarmee bepaald op 2-7.
 
En we staan ook op kop in de groep en hebben verreweg het beste doelsaldo! Ik heb alleen geen idee hoe het format van de competitie werkt 😂

Volgens dat artikel van Voetbalzone zijn we groepswinnaar zonder dat we tegen alle ploegen gespeeld hebben.
 
JPSV gaat het vanavond (hopelijk) even voor doen tegen ADO, opstelling:

Peersman
Comenencia - Seelt - Leysen - Tytens
Tielemans - Nassoh - Geerts
Sealy - Van Duiven - Colyn

Het zou ook iets anders kunnen staan, wellicht Nassoh of Van Duiven op linksbuiten. ESPN zendt hem niet uit, dus we gaan weer op zoek naar een stream!
 
JPSV gaat het vanavond (hopelijk) even voor doen tegen ADO, opstelling:

Peersman
Comenencia - Seelt - Leysen - Tytens
Tielemans - Nassoh - Geerts
Sealy - Van Duiven - Colyn

Het zou ook iets anders kunnen staan, wellicht Nassoh of Van Duiven op linksbuiten. ESPN zendt hem niet uit, dus we gaan weer op zoek naar een stream!
Hoe kijk jij aan tegen Leysen? Enige potentie? Of sowieso al minder dan bijv Seelt of Oppegard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan