Wedstrijdchat Jong PSV

Ben trouwens wel gecharmeerd van Nassoh. Altijd aanspeelbaar en loopt erbij alsof hij de bal ook echt wil hebben. Ziet vaak de voetballende oplossing. En heeft ook gewoon een mooie motoriek
Vond ik echt de motor van dit elftal. Beter dan Babadi. Babadi is goed, maar die doet soms ook acties te ver doorvoeren en brengt zijn medespelers nauwelijks in stelling. Nassoh is directer, handelt sneller en zet meer aanvallen op.
 
Vond ik echt de motor van dit elftal. Beter dan Babadi. Babadi is goed, maar die doet soms ook acties te ver doorvoeren en brengt zijn medespelers nauwelijks in stelling. Nassoh is directer, handelt sneller en zet meer aanvallen op.

Klopt daarom zie ik hem wel de stap maken naar psv 1. Zie je bij Saibari ook. Als je volwassen en zakelijk kunt spelen dan maak je al een goede kans om de overstap te maken. 2 goals en 5 assists is niet heel slecht maar hij mag wel een beetje zijn stats opvoeren als 10 in de KKD
 
Die Ramzi vind ik ook totaal geen uitstraling hebben. En zie ook geen enkele visie en lijn terugkomen in het spel van JPSV. Ik hoop niet dat hij ook een keer direct doorschuift naar het Eerste. Laat hem maar eerst Top Oss gaan coachen of zo.
 
Die Ramzi vind ik ook totaal geen uitstraling hebben. En zie ook geen enkele visie en lijn terugkomen in het spel van JPSV. Ik hoop niet dat hij ook een keer direct doorschuift naar het Eerste. Laat hem maar eerst Top Oss gaan coachen of zo.
Zal de volgende stage loper dan wel worden bij PSV 1.
 
  • No cheer
Reactions: IPF
Komt goed. Volgend seizoen gewoon onze rots in de branding in de eredivisie!
Hij gaat in Emmen een contract tekenen voor meerdere jaren. Die is volgend seizoen niet terug.
Of jij moet supporter van FC Emmen zijn en hopen dat die in de eredivisie blijven. :rolleyes:
 
Het wordt helaas niet uitgezonden, dus het wordt lastig tenzij je naar het stadion gaat.
Pfff jammer, had deze wedstrijd wel heel graag willen zien. Hopen dat het 8-0 wordt en er vaak ingeschakeld wordt op het schakelprogramma
 
Terug
Bovenaan Onderaan