Wedstrijdchat Jong PSV

Opstelling wedstrijd tegen Telstar

Schiks
Comenencia - Seelt - Vos - Leysen
Doudah - Nassoh - Tielemans
Sealy - Colyn - Antonisse

O.a v.d. Blaak en Babadi op de bank. Stand na een kleine 10 minuten: 0-0
Geen Peersman en Van Duiven?
 
Iemand van de Jong psv volgers die meer licht kan schijnen op waarom Seelt zoveel scoort? Dode spel situaties? Kop sterk bij corners? Bizarre pegel in de beentjes?
 
1-1, maar dat gaat ze niet de sportiviteitsprijs opleveren. Doorspelen terwijl een speler van MVV in de 16 ligt.
 
1-1, maar dat gaat ze niet de sportiviteitsprijs opleveren. Doorspelen terwijl een speler van MVV in de 16 ligt.
Bestaat die prijs nog in het hedendaagse voetbal?;)
Leuk overigens voor onze Canadees , die treffer. Hij wordt , samen met Seelt door Ramzi extra geprezen lees ik vandaag.
 
Jong PSV staat met 5-0 voor tegen Helmond Sport. Na 68 minuten spelen.
13 doelpogingen, 9 schoten op goal, 5 x raak.
Daar kan de A Selectie wellicht nog wat van leren. :maniac:
Spelen met halve A-elftal 😄
Bakayoko, Ledezma, Savio, Oppegard. Fofana ingevallen.. en vd Blaak ook basis.
 

De beelden, ziet eruit als een goede wedstrijd! Mooie goals ook.
Tielemans vind ik echt een heerlijke speler. Valt me wel vaker op. Al wel vrij oud en mag eigenlijk nooit mee met het eerste, dus mijn beperkte beeld zal niet helemaal overeenkomen met de werkelijkheid.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Tielemans vind ik echt een heerlijke speler. Valt me wel vaker op. Al wel vrij oud en mag eigenlijk nooit mee met het eerste, dus mijn beperkte beeld zal niet helemaal overeenkomen met de werkelijkheid.
Nee joh, die is mid 20, en zo zijn er meerdere van die leeftijd bij Jong. Oud zou ik hem niet noemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan