Wedstrijdchat Jong PSV

Nee, als je de toppers meeneemt naar Cyprus niet nee. Geeft weer aan hoe t gewoon competitievervalsing is, die Jong Clubs in de eerste divisie.
Nou, zonder die 3 en Piroe en Aboukhlal blijft er weinig over. Dus of dat het verschil maakte.
 
Wie zullen er vandaag van het 1e meedoen? Bij wedstrijden tussen jong teams mogen er spelers meedoen ouder dan 23.
 
Ledezma wel, Sidibe ook wel en ook Claudio Gomes kan een aardig balletje trappen. (Hoewel vandaag niet overtuigend).

Verder, ik heb het hier al eerder gezegd; Heel gauw met het mes gaan snijden in dit Jong PSV, contracten vervroegd beeindigen, spelers sneller laten doorstromen.

Wallenburg, Soulas, Daverveld, Schoonbrood, Catic, Thomas. Het is allemaal net niks en van sommigen uit dit lijstje en zelfs meerdere indien we de gehele selectie erbij pakken, betwijfel ik daadwerkelijk of zijn uberhaupt Eredivisie materiaal zouden worden in de toekomst.
 
Ledezma wel, Sidibe ook wel en ook Claudio Gomes kan een aardig balletje trappen. (Hoewel vandaag niet overtuigend).

Verder, ik heb het hier al eerder gezegd; Heel gauw met het mes gaan snijden in dit Jong PSV, contracten vervroegd beeindigen, spelers sneller laten doorstromen.

Wallenburg, Soulas, Daverveld, Schoonbrood, Catic, Thomas. Het is allemaal net niks en van sommigen uit dit lijstje en zelfs meerdere indien we de gehele selectie erbij pakken, betwijfel ik daadwerkelijk of zijn uberhaupt Eredivisie materiaal zouden worden in de toekomst.

Wel grappig dat die Catic wel mee mocht naar de uitwedstrijd tegen Apollon in de EL. Ook nog 2 assists in 13 minuten ;) Verder wel eens, maar op zich kun je ook niet de o19 zo snel doorschuiven en dergelijke spelers dienen simpelweg als opvulling voor JPSV, omdat ze in de KKD wel meekunnen.
 
Ledezma wel, Sidibe ook wel en ook Claudio Gomes kan een aardig balletje trappen. (Hoewel vandaag niet overtuigend).

Verder, ik heb het hier al eerder gezegd; Heel gauw met het mes gaan snijden in dit Jong PSV, contracten vervroegd beeindigen, spelers sneller laten doorstromen.

Wallenburg, Soulas, Daverveld, Schoonbrood, Catic, Thomas. Het is allemaal net niks en van sommigen uit dit lijstje en zelfs meerdere indien we de gehele selectie erbij pakken, betwijfel ik daadwerkelijk of zijn uberhaupt Eredivisie materiaal zouden worden in de toekomst.
PSV heeft de afgelopen periode gebruikt om afscheid te nemen van een groot aantal talenten. Ik verwacht dat er nu jongere talenten naar voren zijn geschoven. Het zal dan ook wel even duren voordat het soepeltjes loopt.
 
Misschien een stomme vraag trouwens, maar er mogen toch geen ouder dan 23 spelers voor Jong teams uitkomen? Waarom kon Unnerstall dan wel spelen vanavond?
 
Wel grappig dat die Catic wel mee mocht naar de uitwedstrijd tegen Apollon in de EL. Ook nog 2 assists in 13 minuten ;) Verder wel eens, maar op zich kun je ook niet de o19 zo snel doorschuiven en dergelijke spelers dienen simpelweg als opvulling voor JPSV, omdat ze in de KKD wel meekunnen.
Het is een snelle speler inderdaad. Een die toen in die wedstrijd goed mee heeft kunnen doen. Feit blijft dat ik ook bij Catic mijn grote twijfels heb en hij is in mijn optiek absoluut geen PSV1 materiaal. Maar goed, hij krijgt de kans om mij het tegendeel te bewijzen.

Wallenburg, Soulas, Daverveld, Schoonbrood, Catic en Thomas. Sorry hoor Be The Ball , maar dit zijn niet de talenten waarvan wij het moeten hebben.

Uiteraard heeft JPSV met Obispo, Rigo, Piroe o.a. een aardig jasje uitgetrokken. Maar de bovengenoemde namen zouden niet de spelers zijn die deze spelers zouden dienen te vervangen.

Indien je een uitgebreidere visie zou willen op de namen waarin ik het wel zie zitten (Madueke o.a.) en die in mijn optiek vlieguren zouden dienen te maken, verwijs ik je door naar een eerdere uitgebreidere post van mij in dit topic. Waarin ik de gehele selectie heb doorgenomen. Maar de hiervoor genoemde zes, gaan het niet worden.
 
Ledezma wel, Sidibe ook wel en ook Claudio Gomes kan een aardig balletje trappen. (Hoewel vandaag niet overtuigend).

Verder, ik heb het hier al eerder gezegd; Heel gauw met het mes gaan snijden in dit Jong PSV, contracten vervroegd beeindigen, spelers sneller laten doorstromen.

Wallenburg, Soulas, Daverveld, Schoonbrood, Catic, Thomas. Het is allemaal net niks en van sommigen uit dit lijstje en zelfs meerdere indien we de gehele selectie erbij pakken, betwijfel ik daadwerkelijk of zijn uberhaupt Eredivisie materiaal zouden worden in de toekomst.
Soulas laat de laatste tijd veel steken vallen in de eigen 16. Voorheen speelde hij sober en gedegen. Wél overigens een bal op de lat geplaatst gisterenavond. Ledezma heeft een geweldige techniek. Daar gaan we nog veel van horen.
 
Knap omgedraaid eigenlijk. Ik dacht een wedje te leggen op JAZ, maar had het niet gedaan. Met de 0-2 tussenstand had ik daar spijt van. Maar uiteindelijk toch goed.
 
Die goals van Ledezma waren echt lekkere goaltjes. Die gaan we nog wel meer zien.
Dan moet PSV Ledezma wel gauw een verbeterd contract aanbieden, want volgens sommige media loopt zijn contract binnenkort ( volgend jaar zomer..??) af.....en ik denk dat Ledezma wel een goudmijntje kan worden voor PSV binnen 2-3 jaar.
 
Dan moet PSV Ledezma wel gauw een verbeterd contract aanbieden, want volgens sommige media loopt zijn contract binnenkort ( volgend jaar zomer..??) af.....en ik denk dat Ledezma wel een goudmijntje kan worden voor PSV binnen 2-3 jaar.

En misschien ook al een paar keer aan het eerste laten proeven om hem (verder) te overtuigen dat bij PSV blijven de beste keuze is.
 
PSV zal inderdaad spoedig met Ledezma om de tafel moeten. Contract loopt door tot juli 2020.

Zal dus snel verlengd moeten gaan worden. Vermoed ook echter wel dat Ledezma zelf bij PSV wil blijven vooralsnog, goed op zijn plek binnen JPSV en bovendien ook door PSV geholpen in zijn begin maanden hier in Eindhoven. Waarin hij toch met enigszins overgewicht kampte. Dit lijkt inmiddels te zijn verholpen, iets dat je ook terug ziet bij de wedstrijden die hij speelt.
 
PSV zal inderdaad spoedig met Ledezma om de tafel moeten. Contract loopt door tot juli 2020.

Zal dus snel verlengd moeten gaan worden. Vermoed ook echter wel dat Ledezma zelf bij PSV wil blijven vooralsnog, goed op zijn plek binnen JPSV en bovendien ook door PSV geholpen in zijn begin maanden hier in Eindhoven. Waarin hij toch met enigszins overgewicht kampte. Dit lijkt inmiddels te zijn verholpen, iets dat je ook terug ziet bij de wedstrijden die hij speelt.
PSV kan optie lichten voor nog een jaar. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan