Wedstrijdchat Jong PSV

Jammer dat Gakpo en Piroe er niet bij zijn. Ihattaren/Aboukhlal had zijn debuut kunnen maken. Helaas Qatar, wat natuurlijk ook een geweldige happening en leerproces voor die spelers is geweest. Lonwijk kan nog niet schitteren, maar wordt ook vrijwel niet aangespeeld.
 
Jammer dat Gakpo en Piroe er niet bij zijn. Ihattaren/Aboukhlal had zijn debuut kunnen maken. Helaas Qatar, wat natuurlijk ook een geweldige happening en leerproces voor die spelers is geweest. Lonwijk kan nog niet schitteren, maar wordt ook vrijwel niet aangespeeld.
Ja het is denk ik van 2 kanten minder. Beide clubs hebben de beste jeugd bij de A selectie op trainingskamp lopen.
 
Is niet zo vreemd. In de 1e divisie zijn 20 ploegen en die spelen elk 38 wedstrijden. In de eredivisie 18 clubs en 34 wedstrijden.
Keertje doordeweeks spelen?

Die andere clubs klagen over de wisselende samenstelling van de jeugdteams, maar de KNVB doet er ook alles aan om dat zo te houden door te spelen in de winterstop en tijdens interlands.
 
Het niveau is echt wel heel laag, ik denk niet dat iemand van deze 11 het eerste ooit gaat halen.
 
Het niveau is echt wel heel laag, ik denk niet dat iemand van deze 11 het eerste ooit gaat halen.
Ik ben inmidels gestopt met kijken. Pijn aan je ogen. Geen controle, geen overzicht, geen idee. Hier si idd niemand met de potentie om het eesrte te halen.
 
Ik zit te kijken naar FC Dordrecht tegen FC Den Bosch, FC Den Bosch staat 1-6 voor, FC Den Bosch gaat dus de 2de periode pakken. Maar die van Dordrecht staan te kloten zeg, 2 eigen doelpunten, blunder van een verdediger en blunder van de keeper.
 
de 11 voor deze avond
Dxc-fjbX0AAKT8V.jpg:large

Doorselecteren heeft effect... ken het gros van de namen niet.
 
Ihattaren staat er niet bij. Hij heeft gisteren in Emmen niet gespeeld, maar zat wel op de bank. Mag je dan in Jong PSV een dag later, niet meedoen?
 
Ihattaren staat er niet bij. Hij heeft gisteren in Emmen niet gespeeld, maar zat wel op de bank. Mag je dan in Jong PSV een dag later, niet meedoen?

Dat is volgens mij inderdaad de regel. Meen dat Ramselaar om die reden een aantal keer ook niet bij de selectie van het eerste zat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan