Wedstrijdchat Beker overige clubs seizoen 2025/2026

NEC wint met 1-0 van Volendam en gaat naar de halve finale. Volendam heeft de kansen niet benut.

Als we doorgaan dus kan op AZ en NEC. Eerst maar eens langs Heerenveen en de scherpte vasthouden.
Gewoon winnen vandaag en in de halve finale tegen de winnaar van Telstar - Go Ahead Eagles. Dat wordt dan sowieso een revanchewedstrijd.
En de finale tegen de winnaar van NEC tegen AZ.
Een mooie scenario, maar vandaag moet eerst gewonnen worden. Gewoon omdat het kan en omdat het moet.

Ik vond t een overduidelijke overtreding op de keeper. In t keepergebied mag je de keeper amper aanraken normaal gesproken. Linssen springt enkel om de keeper te raken, want koppen lukt m toch nooit met z'n 1 meter smurf lang. Brengt keeper uit balans daardoor, en dat mag daar niet.

Ik vond t een overduidelijke overtreding op de keeper. In t keepergebied mag je de keeper amper aanraken normaal gesproken. Linssen springt enkel om de keeper te raken, want koppen lukt m toch nooit met z'n 1 meter smurf lang. Brengt keeper uit balans daardoor, en dat mag daar niet.
Ik vind het slap van de keeper. Als keeper moet je die bal gewoon pakken en niet tegen de speler aanspringen.
Met je handen moet je in deze situatie veel hoger komen dan de speler en kun je de bal zo uit de lucht plukken.

Ik vind het slap van de keeper. Als keeper moet je die bal gewoon pakken en niet tegen de speler aanspringen.
Met je handen moet je in deze situatie veel hoger komen dan de speler en kun je de bal zo uit de lucht plukken.

Ik snap niet dat je zegt dat de keeper tegen hem aanspringt, terwijl Linssen overduidelijk met zn knie naar voren tegen de keeper aanspringt.

Maargoed, we zien t anders. Dat kan.

Ik snap niet dat je zegt dat de keeper tegen hem aanspringt, terwijl Linssen overduidelijk met zn knie naar voren tegen de keeper aanspringt.

Maargoed, we zien t anders. Dat kan.
We zien het inderdaad anders. En we veranderen er ook niets meer aan.

Bekijk bijlage 8147

Vooralsnog geen deelnemer die er met de resultaten echt bovenuit springt. Ja, H´veen en AZ schakelen Feyenoord en Ajax uit, maar de andere wedstrijden zijn niet echt indrukwekkend. GAE al 2x met de hakken over de sloot en PSV vooralsnog ook gewoon zakelijk.

Door mij verwachtte halve finalisten± AZ NEC, Telstar en PSV

Doe ik Az, NEC, GAE en PSV
Nou, bij GAE-Telstar staat dus wel wat op het spel Rico :maniac:

De VAR grijpt in. Telstar gaat een Penalty krijgen.
De Penalty is raak geschoten. Hard door het midden van de goal en de keeper duikt naar een hoek. Het is 2-1 voor Telstar.

Eens.
Dit doelpunt had natuurlijk nooit mogen worden toegekend.
In het keepersgebied is elk contact met hem verboden, dus falen Manschot en de VAR, vooral de laatste, compleet.
Lijntjes trekken is leuk, maar de overtreding van Linssen over het hoofd zien is een falikante blunder.

Telstar wint met 2-1 van Go Ahead Eagles en gaat naar de halve finale.
Laat PSV morgen maar een thuiswedstrijd loten tegen Telstar en revanche nemen voor de competitienederlaag.

Zou zomaar laatste wedstrijd van trainer Boel kunnen zijn bij GAE. Ligt behoorlijk onder vuur. Bekertoernooi zou een redmiddel geweest kunnen zijn.

Wat maken die afstanden nou uit. :lmao: Doe maar een thuiswedstrijd tegen Telstar.
Nu PSV zover gekomen is moeten ze van elke tegenstander winnen.
Dat is dan wel de enige wedstrijd dit seizoen die we verloren hebben in de competitie.

Dat is dan wel de enige wedstrijd dit seizoen die we verloren hebben in de competitie.
Telstar is een leep ploegje, winnen niet vaak, maar grootste verliespartijen was eenmaal 4-1. Voor de rest veel kleine verliespartijen. Ajax, AZ en Feyenoord wisten daar wel te winnen, maar allen met 1 doelpunt verschil. Kortom, ik ben benieuwd naar een volgende onderlinge confrontatie met deze club. Ranklijstgewijs zou het eenvoudig winst moeten zijn, maar schijn lijkt hier wel te bedriegen.

Terug
Bovenaan Onderaan