Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon winnen vandaag en in de halve finale tegen de winnaar van Telstar - Go Ahead Eagles. Dat wordt dan sowieso een revanchewedstrijd.Als we doorgaan dus kan op AZ en NEC. Eerst maar eens langs Heerenveen en de scherpte vasthouden.
Ik vind het slap van de keeper. Als keeper moet je die bal gewoon pakken en niet tegen de speler aanspringen.Ik vond t een overduidelijke overtreding op de keeper. In t keepergebied mag je de keeper amper aanraken normaal gesproken. Linssen springt enkel om de keeper te raken, want koppen lukt m toch nooit met z'n 1 meter smurf lang. Brengt keeper uit balans daardoor, en dat mag daar niet.
Ik vind het slap van de keeper. Als keeper moet je die bal gewoon pakken en niet tegen de speler aanspringen.
Met je handen moet je in deze situatie veel hoger komen dan de speler en kun je de bal zo uit de lucht plukken.
We zien het inderdaad anders. En we veranderen er ook niets meer aan.Ik snap niet dat je zegt dat de keeper tegen hem aanspringt, terwijl Linssen overduidelijk met zn knie naar voren tegen de keeper aanspringt.
Maargoed, we zien t anders. Dat kan.
Bekijk bijlage 8147
Vooralsnog geen deelnemer die er met de resultaten echt bovenuit springt. Ja, H´veen en AZ schakelen Feyenoord en Ajax uit, maar de andere wedstrijden zijn niet echt indrukwekkend. GAE al 2x met de hakken over de sloot en PSV vooralsnog ook gewoon zakelijk.
Door mij verwachtte halve finalisten± AZ NEC, Telstar en PSV
Nou, bij GAE-Telstar staat dus wel wat op het spel RicoDoe ik Az, NEC, GAE en PSV

Eens.Ik vond t een overduidelijke overtreding op de keeper. In t keepergebied mag je de keeper amper aanraken normaal gesproken. Linssen springt enkel om de keeper te raken, want koppen lukt m toch nooit met z'n 1 meter smurf lang. Brengt keeper uit balans daardoor, en dat mag daar niet.
Wat maken die afstanden nou uit.Morgen de loting, wat willen we?
Qua afstanden zouden Telstar-AZ en NEC-PSV het beste zijn.
Doe maar een thuiswedstrijd tegen Telstar.Dat is dan wel de enige wedstrijd dit seizoen die we verloren hebben in de competitie.Wat maken die afstanden nou uit.Doe maar een thuiswedstrijd tegen Telstar.
Nu PSV zover gekomen is moeten ze van elke tegenstander winnen.
Telstar is een leep ploegje, winnen niet vaak, maar grootste verliespartijen was eenmaal 4-1. Voor de rest veel kleine verliespartijen. Ajax, AZ en Feyenoord wisten daar wel te winnen, maar allen met 1 doelpunt verschil. Kortom, ik ben benieuwd naar een volgende onderlinge confrontatie met deze club. Ranklijstgewijs zou het eenvoudig winst moeten zijn, maar schijn lijkt hier wel te bedriegen.Dat is dan wel de enige wedstrijd dit seizoen die we verloren hebben in de competitie.