Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Op een heel zwaar knollenveld.Fortuna op bezoek bij Gemert, dat t maar een verlenging mag worden![]()
Volgens de getoonde kansen in de rust ookOp een heel zwaar knollenveld.
Bij rust is het 0-0 en Gemert heeft volgens de statistieken een overwicht.
Ik las iets over rellende Fortuna fans?Mijn hemel, wedstrijd gestaakt totdat de politie er is. Lang leve Gemert...
Ja, maar dat komt dan toch zeker doordat Gemert geen fatsoenlijk uitvak heeftIk las iets over rellende Fortuna fans?
.Een betere oplossing is de Fortuna fans de bus in jagen en op weg naar huis sturen.Ja, maar dat komt dan toch zeker doordat Gemert geen fatsoenlijk uitvak heeft.
Moet een grotere afstand tussen de thuis en uitfans komen. In de tussenruimte gaat politie geplaatst worden. Verder geen idee of de oorzaak aan de ene, of de andere zijde of in het midden ligt.
Logisch slechts 0-1 tegen Gemert en eigenlijk geen recht op de winst.Frustratie zit hoog bij Fortuna
Ik begreep hier dat de ADO fans ook door een hek gebroken waren. 3-3 nog daar.Bijzonder dat den Bosch hooligans los gaan maar het uitvak met ado fans dan ontruimd moet worden?