Wedstrijdchat Beker overige clubs seizoen 2024/2025

.
Ja klopt, alleen ben jij er echt van overtuigd dat GAE, een club met een MW van €28,18 miljoen en geen enkele noemenswaardige europese ervaring dat eind dit seizoen ongetwijfeld een paar key-players gaat kwijtraken voor een matige geldsom, net zo makkelijk naast de competitie een redelijke europese campagne aankan als AZ, een stabiele subtopper met een MW van €98,20 miljoen, jarenlang stabiel clubbeleid en ervaring in de subtop, een gerenomeerde jeugdopleiding waar het op kan leunen, en jarenlange ervaring op gebied van europees voetbal? Het kan hoor, mits er een wonder gebeurt, maar ik vind het niet echt iets wat je serieus ter discussie kunt stellen.
Eigenlijk gun ik het GAE gewoon heel erg. Ik vind stunts in het voetbal ook erg leuk. En misschien gaat GAE Europees wel verrassen of in ieder geval een leuk ed elftal neer te zetten.
Een beetje voetbalromantiek.. plus adelaars zijn mooie vogels als extra argument 😁

Super dat GAE de Beker wint, want dat betekent dat alle tegenstanders van Ajax nog strijden om Europees voetbal. Sparta, NEC en FC Groningen. Die ruiken dus wel bloed tegen Ajax en zullen nu zeker gemotiveerd zijn om een resultaat te halen in Amsterdam. Scheelt toch. :-)

Super dat GAE de Beker wint, want dat betekent dat alle tegenstanders van Ajax nog strijden om Europees voetbal. Sparta, NEC en FC Groningen. Die ruiken dus wel bloed tegen Ajax en zullen nu zeker gemotiveerd zijn om een resultaat te halen in Amsterdam. Scheelt toch. :-)
Helaas wel de meeste thuiswedstrijden. Die wint Ajax meestal wel. We zullen dan op Groningen moeten hopen, en dat Twente zich tegen Ajax weet te herpakken.

AZ claimt een handsbal, maar de VAR ziet geen hands.
In de herhaling ook geen enkele reden gezien om te denken dat door hands was.
Goes een tweede geel dus
Maar hij hoefde er niet af. Vreemd was dat.

Ik vind het wel een spannende finale, leuk om te kijken, met een mooie verrassende winnaar.

Alleen zorgelijk voor de coëfficiënten, maar dat heeft Ongezouten al uitgelegd.

Dat was overigens ook gebeurd als AZ de beker had gewonnen. GAE en AZ staan in de competitie op evenveel punten.

Helaas wel de meeste thuiswedstrijden. Die wint Ajax meestal wel. We zullen dan op Groningen moeten hopen, en dat Twente zich tegen Ajax weet te herpakken.
Eerst maar eens ervoor zorgen dat PSV zelf alle wedstrijden wint anders maakt het allemaal niets meer uit.
Dan zie we wel op welke plek we eindigen.

Ajax gaat niet 2x verliezen meer en ook niet 3x gelijk spelen.
Nee, ijdele hoop zeg ik maar. Tegen Twente kunnen ze nog wel een keer verliezen/gelijkspelen, maar ik ben bang dat ze de rest gewoon winnen. Natuurlijk hebben we in ons leven al gekke dingen meegemaakt in laatste speelrondes, dus never say never, maar de kans is wel echt HEEL klein.

We gaan Ajax gewoon jinxen hier.. voodoo erbij, tarot kaarten enzo. Bezweringen etc de hele bubs
Het zou nog wel wat zijn dat ze toch nog poep in de broek krijgen.
Steijn die een weergaloze goal maakt in de Arena en daarna naar PSV gaat haha.

Typisch Nederlands hoe Goes aangepakt wordt, zo'n Edvardsen laat zich echt honderd keer meer kennen dan Goes met z'n winnaarsmentaliteit.

Hoewel ik het met je eens ben vind ik ook dat Goes met rood er af had gemogen met dat onzinnige flauwe knijpen etc van hem wanneer er geen bal in de buurt is. Heeft niks met de sport te maken imho

Typisch Nederlands hoe Goes aangepakt wordt, zo'n Edvardsen laat zich echt honderd keer meer kennen dan Goes met z'n winnaarsmentaliteit.
Echt he..Goes van alles verwijten terwijl het zelf ook een kwal is van hier tot ginder. Hoe noemden we dat ook alweer als een Argentijn, Portugees of Spanjaard dat doet? Oh ja... Grinta! Dan spat het kwijl van de columns op vi en het ad van het scherm af over hoe gehaaid en slim dat is. Maar hier in Nederland mag dat niet. Daarom winnen we nooit wat.

Echt he..Goes van alles verwijten terwijl het zelf ook een kwal is van hier tot ginder. Hoe noemden we dat ook alweer als een Argentijn, Portugees of Spanjaard dat doet? Oh ja... Grinta! Dan spat het kwijl van de columns op vi en het ad van het scherm af over hoe gehaaid en slim dat is. Maar hier in Nederland mag dat niet. Daarom winnen we nooit wat.
Volgens mij is de grinta ook redelijk massaal impopulair. Dat mensen het slim noemen lijkt me meer een minderheid. De meeste mensen balen van dit soort onsportieve trucjes.

Volgens mij is de grinta ook redelijk massaal impopulair. Dat mensen het slim noemen lijkt me meer een minderheid. De meeste mensen balen van dit soort onsportieve trucjes.
Eens. En ik word ook niet zo blij van die Edvardsen, maar die loopt niet te knijpen e.d.

Terug
Bovenaan Onderaan