J.B.
Grootste PSV-kenner 2022
.
Een beetje voetbalromantiek.. plus adelaars zijn mooie vogels als extra argument
Eigenlijk gun ik het GAE gewoon heel erg. Ik vind stunts in het voetbal ook erg leuk. En misschien gaat GAE Europees wel verrassen of in ieder geval een leuk ed elftal neer te zetten.Ja klopt, alleen ben jij er echt van overtuigd dat GAE, een club met een MW van €28,18 miljoen en geen enkele noemenswaardige europese ervaring dat eind dit seizoen ongetwijfeld een paar key-players gaat kwijtraken voor een matige geldsom, net zo makkelijk naast de competitie een redelijke europese campagne aankan als AZ, een stabiele subtopper met een MW van €98,20 miljoen, jarenlang stabiel clubbeleid en ervaring in de subtop, een gerenomeerde jeugdopleiding waar het op kan leunen, en jarenlange ervaring op gebied van europees voetbal? Het kan hoor, mits er een wonder gebeurt, maar ik vind het niet echt iets wat je serieus ter discussie kunt stellen.
Een beetje voetbalromantiek.. plus adelaars zijn mooie vogels als extra argument