Walter Benítez (K)

Goed zo.

Net zo ondergewaardeerd als keeper als Kovar op dit moment overgewaardeerd wordt.

Zat vandeweek een samenvatting te kijken van vorig seizoen of zelfs nog eerder tegen, weet ik veel AZ of Feyenoord, maar hij hield er een paar heel heel best tegen. A la Kovar tegen NAC.
Niet ondergewaardeerd. Wilde zelf weg.

Onze Walter zal ook wel spijt hebben, zit iedere wedstrijd op de bank.
Het zoveelste voorbeeld van een speler die hier rendeert en dan in het buitenland ervaart dat het te hoog gegrepen is.
Misschien iets voor Veerman, Saibari, Schouten, Pepi, enzovoorts om dit te overdenken de komende tijd?

Onze Walter zal ook wel spijt hebben, zit iedere wedstrijd op de bank.
Keepers zijn ook lastiger in te schatten. Zie Drommel bij Twente en Sparta. Unnerstall blinkt overal uit, maar bij ons viel het toch tegen. Keepen bij een topclub (spelen bij een topclub sowieso) is gewoon andere koek. Bovendien moet je goed mee kunnen voetballen.
Ik vind Kovar in potentie een erg goede keeper, maar ik mis toch dat beetje persoonlijkheid, waardoor hij een 8 zou kunnen zijn ipv een 7. Als je dan ziet hoe zo’n Roefs zich ontwikkelt in Engeland. Wat mij betreft komend WK al de nr. 1 van Oranje.

Het zoveelste voorbeeld van een speler die hier wordt weergegeven en in het buitenland voorkomt dat het te hoog wordt gegrepen.
Misschien iets voor Veerman, Saibari, Schouten, Pepi, enzovoorts om dit te overdenken de aanbevolen tijd?
Het meer dan riante loon zet het "overdenken" naar de achtergrond ........
en wie niet waagt niet wint ook op sportief vlak .......een stap terug (sportief en financieel) kan ook nog ....

Keepers zijn ook lastiger in te schatten. Zie Drommel bij Twente en Sparta. Unnerstall blinkt overal uit, maar bij ons viel het toch tegen. Keepen bij een topclub (spelen bij een topclub sowieso) is gewoon andere koek. Bovendien moet je goed mee kunnen voetballen.
Ik vind Kovar in potentie een erg goede keeper, maar ik mis toch dat beetje persoonlijkheid, waardoor hij een 8 zou kunnen zijn ipv een 7. Als je dan ziet hoe zo’n Roefs zich ontwikkelt in Engeland. Wat mij betreft komend WK al de nr. 1 van Oranje.
Qua persoonlijkheid vond ik Benitez ook niet opvallen.

We moeten er op vooruit gaan maar Benitez heeft ook zijn aandeel gehad in de succesvolle PSV jaren.
Het was zeker niet perfect maar ik ben blij dat hij er vanaf het begin bij was. Deze groep spelers groeide uit tot een winnend team.
Ik zou in die tijd minder vertrouwen hebben als het plan was om met een speler als Isaksonn of Drommel als vaste basiskeeper te gebruiken.

Roefs speelt ook niet bij een topclub.
Dus om hem nou als nr 1 van oranje te zien, strookt niet helemaal met wat je daarvoor zegt over keepen bij een topclub.

Roefs speelt ook niet bij een topclub.
Dus om hem nou als nr 1 van oranje te zien, strookt niet helemaal met wat je daarvoor zegt over keepen bij een topclub.
Heb je een punt. Al vind ik slagen in de PL en zelfs regelmatig MotM zijn wel een aardige indicatie van dat je wat kunt. Ik zie Roefs nog wel naar de top gaan. Of hij het dan laat zien is idd afwachten, maar vooralsnog staan alle seinen op groen.

Terug
Bovenaan Onderaan