J.B.
Grootste PSV-kenner 2022
Willi zit er een beetje naast helaas.„Wer mit 16 kein Linker ist, hat kein Herz.
Wer mit 60 noch immer Linker ist hat keinen Verstand“
[Willi Brand]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Willi zit er een beetje naast helaas.„Wer mit 16 kein Linker ist, hat kein Herz.
Wer mit 60 noch immer Linker ist hat keinen Verstand“
[Willi Brand]
Nu moet je me even helpen. Misschien is het de wijn die ik inmiddels achter de kiezen heb maar ik ben heel verward nuIk ga Timmermans stemmen. Laat links het maar eens zien dan hoe het moet. Ga wel alvast een bijbaan zoeken want het leven zal onbetaalbaar worden maar het moet maar een keer. Het zal rechts daarna alleen maar groter maken.

mijn stemwijzer komt uit bij Timmermans en kort daarachter Denk.
Never let them know your next move...Nu moet je me even helpen. Misschien is het de wijn die ik inmiddels achter de kiezen heb maar ik ben heel verward nu
Je stemt Timmermans, je stemwijzer zegt Timmermans, maar je wilt dat rechts groter wordt?
Nou dat ben ik met je eens. Ik was hier (Tsjechië) eens in de kroeg, en toen sprak ik met de buurman Engels. En toen zei een van de aanwezige vrouwen: “we spreken hier Tsjechisch hoor”. En nu ik hier wat vaker en langer ben en met de nodige moeite mij verstaanbaar weet te maken zijn de complimenten niet van de lucht.Wat zou het fijn zijn als je woensdag b.v. drie of vijf stemmen mocht uitdelen , gekozen op thema.
Voor euthanasie, onderwijs, klimaat, veiligheid en migratie/ontwikkelingshulp kan ik alleen maar bij verschillende partijen terecht.
Geen enkele voldoet op genoemde onderdelen geheel aan mijn opvattingen.
Eén opvatting wil ik hier overigens wel delen; voor iedere Nederlander, autochtoon of nieuwkomer moet gelden wat wij vroeger leerden;
Je hebt als mens in onze maatschappij rechten maar OOK plichten.
Dus hoor je b.v. METEEN onze taal te leren als je hier komt wonen.

Eén opvatting wil ik hier overigens wel delen; voor iedere Nederlander, autochtoon of nieuwkomer moet gelden wat wij vroeger leerden;
Je hebt als mens in onze maatschappij rechten maar OOK plichten.
Dus hoor je b.v. METEEN onze taal te leren als je hier komt wonen.
Mooi, zorg voor een stevig links blok. Ook om GL-PVDA scherp te houden mochten ze gaan regeren..Oke, ik ben eruit. Het wordt de PvdD.
Voorstellen of moties? Moties zijn niet heel veel werk (maar voor sommigen nog te veel...). Verder wel een goed punt om mee te nemen in je overwegingen.Oke, ik ben eruit. Het wordt de PvdD.
De afgelopen kabinetsperiode van 22 maanden hebben ze met 3 kamerleden 256 (!) voorstellen ingediend die aangenomen zijn. Dat is ongeveer 1 voorstel per kamerlid per week.
Dat soort partijen zijn een absolute aanwinst voor de Kamer en heeft mij over de streep getrokken.
Wel even in de kwaliteit kijken, want zeker bij moties zit heel veel troep ook. 'De kamer moet uitspreken dat ..' en 'Het is een goed idee dat ...', waar een ambtenaren leger wel weer alles uit moet zoeken, maar er 0 politieke impact is.Voorstellen of moties? Moties zijn niet heel veel werk (maar voor sommigen nog te veel...). Verder wel een goed punt om mee te nemen in je overwegingen.
Precies, wat dat betreft zou CDA stemmen logisch zijn, die willen maatregelen nemen ihkv verminderen (wapper)moties.Wel even in de kwaliteit kijken, want zeker bij moties zit heel veel troep ook. 'De kamer moet uitspreken dat ..' en 'Het is een goed idee dat ...', waar een ambtenaren leger wel weer alles uit moet zoeken, maar er 0 politieke impact is.
Gaan ze daar een motie voor indienen?Precies, wat dat betreft zou CDA stemmen logisch zijn, die willen maatregelen nemen ihkv verminderen (wapper)moties.

Ze hebben het zelf over voorstellen, maar er zullen vast ook wel moties tussen zitten ja.Voorstellen of moties? Moties zijn niet heel veel werk (maar voor sommigen nog te veel...). Verder wel een goed punt om mee te nemen in je overwegingen.
Mwah, D66 is toch niet expliciet links. Progressieve middenpartij met een vleugje links....zoiets?Wat een linkse bende hier op het forum...![]()
Zie volgens mij ook zaken staan die ze in samenwerking hebben gedaan. Maar dan nog, actief en een goed voorbeeld dat je ook als (kleine) oppositiepartij weldegelijk een verschil kan maken.Ze hebben het zelf over voorstellen, maar er zullen vast ook wel moties tussen zitten ja.
![]()
Successen Partij voor de Dieren in minder dan 2 jaar! | Nieuws
De Partij voor de Dieren staat voor duurzaamheid, mededogen, persoonlijke vrijheid en persoonlijke verantwoordelijkheid. Doe mee en word lid!www.partijvoordedieren.nl
Zoals NSC, die voerde zelfs oppositie in het kabinet en wordt kleiner dan klein.Zie volgens mij ook zaken staan die ze in samenwerking hebben gedaan. Maar dan nog, actief en een goed voorbeeld dat je ook als (kleine) oppositiepartij weldegelijk een verschil kan maken.