Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt toch geen website nodig om je te vertellen waar je op moet stemmen?Ik twijfel nog. Mijn hart zegt PvdD, maar uit elke stemwijzer komt GL/PvdA.
Een website heeft jou toch ook verteld dat Volt gek geworden is?Je hebt toch geen website nodig om je te vertellen waar je op moet stemmen?
Nee, dat was een collega. Die vertelde mij over hun standpunten. En hij vertelde niet op wie ik dan wel moest stemmen.Een website heeft jou toch ook verteld dat Volt gek geworden is?
Maar dat doen de stemwijzers ook niet. Die geven alleen aan met wie ik het meeste eens ben. Dat zet mij dan aan het denken.Nee, dat was een collega. Die vertelde mij over hun standpunten. En hij vertelde niet op wie ik dan wel moest stemmen.
Hier exact hetzelfde.Ik heb al gestemd, op D66, via de ambassade in Canberra.
Vorige keer op Volt, maar die zijn gek geworden, getuige hun verkiezingsprogramma.
Het viel mij ook op van Volt. Extremer, schreeuweriger zelfs. Heb een paar maten die lokaal bij Volt ook betrokken zijn, en die zeiden het ook al, en gaan wss iets anders stemmen.Ik heb al gestemd, op D66, via de ambassade in Canberra.
Vorige keer op Volt, maar die zijn gek geworden, getuige hun verkiezingsprogramma.
Nu D66, maar dat is ook wel een beetje tactisch, want ik heb het idee dat Volt maar niet echt groter kan worden. (en ik wil een coalitie met in ieder geval GL/PVDA-D66-CDA)Het viel mij ook op van Volt. Extremer, schreeuweriger zelfs. Heb een paar maten die lokaal bij Volt ook betrokken zijn, en die zeiden het ook al, en gaan wss iets anders stemmen.
Ben wel benieuwd wat de fanatieke Voltelingen hier op het Forum vinden. Vorige keer was Volt op het forum nog de grootste of 2e oid.
Het viel mij ook op van Volt. Extremer, schreeuweriger zelfs. Heb een paar maten die lokaal bij Volt ook betrokken zijn, en die zeiden het ook al, en gaan wss iets anders stemmen.
Ben wel benieuwd wat de fanatieke Voltelingen hier op het Forum vinden. Vorige keer was Volt op het forum nog de grootste of 2e oid.
En dat is dus precies de reden dat Volt niet groeit. "Tactische" stemmers..Nu D66, maar dat is ook wel een beetje tactisch, want ik heb het idee dat Volt maar niet echt groter kan worden.
Volgens mij vindt een heel groot deel van de VVD-kiezers dat. Ik kan haar niet echt uitstaan.Normaal VVD, maar ik kan mij niet vinden in de koers van de afgelopen jaren en ben absoluut geen fan van Yesilgoz. Nu een keertje CDA.
Hallo, hier een fanatiek Voltling. Ik ben alleen maar enthousiaster geworden..
Ik zie het 'schreeuwerige' niet, eerlijk gezegd. Waar zou dat uit blijken?
Extreem: ja. Al gebruik ik liever de term 'radicaal'. Maar dat is niet anders dan andere jaren. Volt wilt met radicale ideeen de basis veranderen, in plaats van in de eenheidsworst van de gevestigde partijen. Het is zelfs dermate radicaal dat het CPB de doorrekeningen niet helemaal goed heeft kunnen doen, getuige de cijfers.
Maar: Volt heeft het meest rechtstatelijke programma, volgens het SCP. Meest versterkend, geen voorstellen die tegen de rechtsstaat in gaan. Daarnaast allerlei andere radicaal nieuwe ideeen zoals een basisinkomen. Dat is de vernieuwing waar ik naar op zoek ben.
En dat is dus precies de reden dat Volt niet groeit. "Tactische" stemmers..
Kies voor je idealen!!
Hier precies zo. Vorige keer Volt, keer daarvoor op Kaag gestemd. Ik denk dat ik nu weer terugkeer naar D66. Ik vind Volt niet schreeuwerig, maar wel een beetje star. Hun programma vind ik net iets te weinig pragmatisch. Beetje als een verlanglijstje waarvan je de eerste 6 cadeau’s toch niet gaat krijgen. Ook door dat niet willen verschijnen bij een debat waar Forum is. Come on, laat je niet zo kennen.Ik heb al gestemd, op D66, via de ambassade in Canberra.