VVV-Venlo - PSV | Zondag 19 januari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Blijf jij maar lekker positief met een 1 - 1 tegen VVV, daar heb ik respect voor alleen wat je allemaal schrijft is wel grote onzin. Alle spelers van PSV hebben meer kwaliteit dan VVV (verdienen ook iets meer) ook vandaag en dan niet winnen is een schande! Dat jij je stoort dat mensen kritisch zijn is jouw probleem, en dat is wat je zegt inderdaad real life. De huidige spelers maken van onze trotse club een lachertje. Leuk dat je zegt dat je toe bent aan 2 weken vakantie op het forum dat betekent dat als je terug komt we uit spelen tegen Ajax en dan thuis Willem 2 ik zou er 2 weken bij doen.

Wat jij, en anderen zeggen, mag. Ik had ook niet verwacht dat men het met mij eens zou zijn. Niet eens een klein sprankje hoop.

Ook bedankt voor het idee (niet sarcastisch). Beste als ik een maandje vakantie neem.
 
Wat jij, en anderen zeggen, mag. Ik had ook niet verwacht dat men het met mij eens zou zijn. Niet eens een klein sprankje hoop.

Ook bedankt voor het idee (niet sarcastisch). Beste als ik een maandje vakantie neem.

Nogmaals respect voor jou! Ik zie op dit moment geen enkel positief punt aan dit PSV, sorry daarvoor. Geniet van je forumvakantie!
 
Blijf jij maar lekker positief met een 1 - 1 tegen VVV, daar heb ik respect voor alleen wat je allemaal schrijft is wel grote onzin. Alle spelers van PSV hebben meer kwaliteit dan VVV (verdienen ook iets meer) ook vandaag en dan niet winnen is een schande! Dat jij je stoort dat mensen kritisch zijn is jouw probleem, en dat is wat je zegt inderdaad real life. De huidige spelers maken van onze trotse club een lachertje. Leuk dat je zegt dat je toe bent aan 2 weken vakantie op het forum dat betekent dat als je terug komt we uit spelen tegen Ajax en dan thuis Willem 2 ik zou er 2 weken bij doen.

Ach, een beetje positiviteit op dag voor blue monday mag toch wel?
 
Helemaal mee eens maar de wissel Hendrikx voor Gakpo zegt genoeg over Faber
Het zegt mij niks. Maar wat je ook doet, het loopt voor geen meter. Trainen in Qatar is twee maal mislukt, met tweemaal een verloren seizoen. Het is slappe hap. VVV maakte de minste goals en kreeg er de meeste tegen. En daar winnen wij niet van.
 
Uiteindelijk waren alle problemen van voor de winterstop gewoon aanwezig:

- PSV begint sterk, maar houdt dit slechts enkele tientallen minuten tot een helft vol.
- Dit komt mede doordat grote kans op kans gemist wordt (serieus, die kans van Bruma, als die er niet in gaat weet je het wel). Om te zeggen dat dit puur botte pech is vind ik persoonlijk misplaatst optimisme. Immers, het is bij PSV eerder regel dan uitzondering dat de schoten er, zeker buitenshuis, gewoon niet tot amper in gaan. Of het aan de druk ligt; het tussen de oren zitten van de slechte uitvorm en daardoor extra stress/druk als men eenmaal moet afwerken? Puur het uitspelen met fanatiek uitpubliek en het nodig hebben van de veiligheid van het PSV thuispubliek in Eindhoven? Geen idee, maar het is zeker niet louter botte pech.
- Na een goede helft zakt PSV langzaam in elkaar. Er volgens kansen en uiteindelijk een lullige 1-0 voor de tegenstander. Vaak gaat er een overduidelijke fout vooraf van een PSV-speler. Wederom bekruipt mij dan het gevoel dat de druk op dat moment zo'n speler teveel wordt, zeker na de eerdere gemiste kansen van PSV zelf. Wederom speculatie, maar goed.
- PSV zet aan, maar is dan wel onmachtig of creëert te weinig. De tijd verstrijkt en er lijkt geen goal meer in de lucht te hangen.
- In de slotfase scoort PSV alsnog, maar dat is het dan ook. Wellicht dat de wetenschap dat je dan niks meer te verliezen hebt enigszins bevrijdend werkt, waardoor de ploeg weer klinisch wordt.

Soms draait bovenstaand scenario zich om als de tegenstander vroeg scoort, dan volgt de goede helft vaak later.

Nee, we hebben 0% vooruitgang geboekt. Vaak ligt de waarheid in het midden. Het ligt niet puur aan de kwaliteit. Malen mits fit, Bergwijn, Ihattaren, Gakpo en ja, ook spelers als Rosario en Dumfries, hebben in het verleden bewezen goed genoeg te zijn om dit soort wedstrijden zonder al te veel moeite te kunnen winnen. Aan de andere kant is een speler als Boscagli ondermaats. Schwaab idem dito en op het middenveld ontbreekt een leider. Thomas is blessuregevoelig en niet die leider, terwijl Rosario in dienst moet spelen van een lopende middenvelder, omdat hij zo het beste tot zijn recht komt. Dit is voor mij geen kwestie van zondebokken, maar puur wat ik zie. Het vertrouwen in de groep is uitermate laag, maar je kunt ook weer stellen dat er met de aanwezige kwaliteit (vooral in aanvallend opzicht) veel meer mogelijk moet zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik moet zeggen dat Faber hier wel de rake dingen zegt: Kritische Faber legt de bal nadrukkelijk bij spelers van PSV.
Tja, op dit moment zijn alle uitspraken makkelijk: tegen Faber, voor Faber, tegen de spelers, voor de spelers. Faber laat Mo weer op rechts spelen, Bergwijn op 10 (mislukking van begin dit seizoen), stelt notoire kansenmisser Bruma in de spits op en is dan verbaasd dat hij de bal er niet in schiet.
Helemaal mee eens maar de wissel Hendrikx voor Gakpo zegt genoeg over Faber
Precies.

Overigens onvoorstelbaar dat Faber in de rust niet in greep. Ik hoor hier dat PSV de eerste helft goed speelde. Ja, in vergelijking met de 2e. In feite waren alleen de eerste 10-15 minuten goed. Daarna kwam de wedstrijd weer in evenwicht. Onvoorstelbaar dat hij in de rust niet ingrijpt. Bruma miste bal op bal. Thomas blunderde een keer of 3-4 opzichtig en bracht aanvallend niks. Wissel dan! Daar zijn die toch voor?
 
Volgens mij heb ik de technische leiding van PSV door, play-offs spelen betekent meer wedstrijden betekent meer omzet. Kunnen we de uitgaven van JdJ weer een beetje mee compenseren. :ROFL:
 
Volgens mij heb ik de technische leiding van PSV door, play-offs spelen betekent meer wedstrijden betekent meer omzet. Kunnen we de uitgaven van JdJ weer een beetje mee compenseren. :ROFL:
Ook leuk play off spelen.

Dat zou dan tegen Feyenoord, FC Utrecht en Vitesse zijn.
Tegen Feyenoord uit heeft PSV met 3-1 verloren en tegen Utrecht met 3-0.
:unsure: Het is dus maar zeer de vraag of dat zo leuk is. :cautious:
 
Ik vind het veel onbegrijpelijker dat je Bruma steeds weer opstelt. Rosario is de toekomst, die komt er wel
Rosario heb ik tenminste nog wel eens een tijd goed zien spelen, waaruit blijkt dat hij het wel kan. Van Bruma heb ik nog amper iets goeds gezien. Beetje een Rommedahl met minder snelheid.

Kunnen de Rosario-fans hier eens vertellen wanneer Pablo Rosario voor het laatst een goede wedstrijd gespeeld heeft? Het is al zo lang geleden dat ik het me zo 1-2-3 niet kan herinneren welke wedstrijd dat geweest is. :rolleyes:
 
Kunnen de Rosario-fans hier eens vertellen wanneer Pablo Rosario voor het laatst een goede wedstrijd gespeeld heeft? Het is al zo lang geleden dat ik het me zo 1-2-3 niet kan herinneren welke wedstrijd dat geweest is. :rolleyes:
Kan jij van een speler van PSV vertellen wanneer die voor het laatst een goede wedstrijd heeft gespeeld? :S:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan