VVV-Venlo - PSV | Zondag 19 januari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Gewoon angstig voor een wedstrijd tegen een ploeg met de meeste tegendoelpunten en de minst zelf gemaakte doelpunten...

Degradatiekandidaat KAS Eupen is ook de minst scorende ploeg van de Belgische Jupiler league, en die scoren er simpel 2 tegen PSV, dus de vrees is terecht. 2-1.
 
En toen werd je de volgende dag wakker en lees je dat PSV 3-0 reglementair verliest voor het opstellen van Viergever die geschorst is.

Hopelijk is Lammers fit na de winterstop en het zal me niks verbazen inderdaad als Zoet weer terugkeert in het doel. Die Unnerstall maakt op niemand indruk.
Viergever, gewoon gemaakt voor ongelukken, 2e worden, net geen prijzen pakken, vergissingen maken en daardoor geschorst worden. Gewoon de reïncarnatie van karma.
 
Degradatiekandidaat KAS Eupen is ook de minst scorende ploeg van de Belgische Jupiler league, en die scoren er simpel 2 tegen PSV, dus de vrees is terecht. 2-1.

Zal ik maar eens zeldzaam positief zijn dan?

1. Het zijn oefenwedstrijden. Een aantal jaar geleden wonnen we met 5-0 van Sporting en 3-0 van Porto volgens mij, om vervolgens het magische (lees: slechte) seizoen 16/17 te beleven. Kortom, niet altijd indicatief.
2. Ik vond ons tegen Club Brugge niet echt onderdoen, en dat is toch wel momenteel DE topclub van België en staat ook met een afstandje eerste in de Pro League.
 
Viergever, gewoon gemaakt voor ongelukken, 2e worden, net geen prijzen pakken, vergissingen maken en daardoor geschorst worden. Gewoon de reïncarnatie van karma.

Viergever. Geboren om net geen prijzen te pakken. Bij Ajax ging dat vier jaar goed toen die daar zat. Waarom hebben we hem toch in godsnaam gehaald? Allemaal de schuld van Brands, die hem zo nodig hier wou hebben. Nick ' net geen prijzenpakker' Viergever. Ook bij hem zal de vlag bij mij direct uithangen als die weg is.
 
Degradatiekandidaat KAS Eupen is ook de minst scorende ploeg van de Belgische Jupiler league, en die scoren er simpel 2 tegen PSV, dus de vrees is terecht. 2-1.
Oefenwedstrijden zeggen dus helemaal nul komma nada. Ajax verloor een aantal jaar geleden van Spakenburg in een oefenwedstrijd. Echt niet dat je daar conclusies aan kunt verbinden.
 
Oefenwedstrijden zeggen dus helemaal nul komma nada. Ajax verloor een aantal jaar geleden van Spakenburg in een oefenwedstrijd. Echt niet dat je daar conclusies aan kunt verbinden.

Normaal gesproken niet, maar ik denk dat ik PSV net even iets intensiever volg dan jij ;) . Ik baseer dat namelijk niet alleen op de uitslag, maar ik heb de wedstrijd in zijn geheel ook gezien, en ook de filmpjes van het trainingskamp, betrek daarbij het spel van PSV in zijn geheel, en vandaaruit heb ik de conclusie getrokken. Ik heb niets gezien wat op een grote verandering of vooruitgang duidt in het spel van PSV. Voor de winterstop was het al zo dat iedere ploeg makkelijk tot scoren kon komen tegen PSV, terwijl het zelf moeilijk tot scoren komt, en daar is niets aan veranderd. Niet gek ook met zo'n extreem matige verdedigende linie, en zo'n ideeloos middenveld. Tel daarbij op de blessures van belangrijke spelers, en de conclusie is gemaakt.
Het PSV van 2004-2005 verloor ook nietszeggende oefenpotjes alvorens een schitterend seizoen tegemoet te gaan, maar die spelersgroep was toen vrij nieuw in samenstelling. Bij dit PSV er is niets veranderd aan de spelersgroep, nog steeds even matig in kwaliteit, dus het is niet te vergelijken.
 
Geen aankopen, geen andere speelwijze, geen idee wat ze aan doen zijn bij mijn club, dus vertrouwen op goed resultaat is er bij mij niet! Ik kan voor het eerst dit seizoen de wedstrijd niet zien en ook voor het eerst heb ik het gevoel ach wat kan mij het schelen.
 
Geen aankopen, geen andere speelwijze, geen idee wat ze aan doen zijn bij mijn club, dus vertrouwen op goed resultaat is er bij mij niet! Ik kan voor het eerst dit seizoen de wedstrijd niet zien en ook voor het eerst heb ik het gevoel ach wat kan mij het schelen.

Bij Willy wel.

Willy van de Kerkhof: ‘PSV wordt dit seizoen gewoon nog kampioen’

link

PSV-icoon Willy van de Kerkhof denkt dat PSV gewoon nog kampioen wordt in dit seizoen. Hij is ervan overtuigd dat de concurrenten nog een inzinking kunnen krijgen en dat het bij PSV beter gaat lopen dan voor de eerste seizoenshelft. Dat heeft de 68-jarige oud-middenvelder in de nacht van vrijdag op zaterdag gezegd in het radio-programma ‘Brabantse nachten zijn lang’ van Omroep Brabant.

o.O

:ROFL: :lmao:
 
Nou nou, morgen kan je op 4 punten komen van AZ. Als dat geen motivatie genoeg is. Bedoel, we moeten ons focussen op plek twee en ver komen in de beker. Dus hopelijk starten we morgen goed aan 2020.

Unnerstall

Dumfries - Baumgartl - Schwaab(ZUCHT) - ? Sadilek ?
Thomas - Ihattaran - Hendrix/Guti
Madueke - Bergwijn - Doan/Bruma

Precies ja. Geef Madueke maar lekker de kans. Totaal geen zin in Doan en Bruma. Het is of Bruma of Doan. Is Sadilek fit? Anders geen flauw idee wie er op linksback moet spelen aangezien Viergever geschorst is. Hopelijk geen Rosario in de basis.

1-3.
 
Nou nou, morgen kan je op 4 punten komen van AZ. Als dat geen motivatie genoeg is. Bedoel, we moeten ons focussen op plek twee en ver komen in de beker. Dus hopelijk starten we morgen goed aan 2020.

Unnerstall

Dumfries - Baumgartl - Schwaab(ZUCHT) - ? Sadilek ?
Thomas - Ihattaran - Hendrix/Guti
Madueke - Bergwijn - Doan/Bruma

Precies ja. Geef Madueke maar lekker de kans. Totaal geen zin in Doan en Bruma. Het is of Bruma of Doan. Is Sadilek fit? Anders geen flauw idee wie er op linksback moet spelen aangezien Viergever geschorst is. Hopelijk geen Rosario in de basis.

1-3.
Eens met Mandueke, maar nooit meer Guti, ik zou voor Rosario gaan, maar Hend rix mag ook van mij.en natuurlijk moet Gakpo spelen ipv de miskopen Bruma/Doan
 
Bij Willy wel.

Willy van de Kerkhof: ‘PSV wordt dit seizoen gewoon nog kampioen’

link

PSV-icoon Willy van de Kerkhof denkt dat PSV gewoon nog kampioen wordt in dit seizoen. Hij is ervan overtuigd dat de concurrenten nog een inzinking kunnen krijgen en dat het bij PSV beter gaat lopen dan voor de eerste seizoenshelft. Dat heeft de 68-jarige oud-middenvelder in de nacht van vrijdag op zaterdag gezegd in het radio-programma ‘Brabantse nachten zijn lang’ van Omroep Brabant.

o.O

:ROFL: :lmao:

 
Bij Willy wel.

Willy van de Kerkhof: ‘PSV wordt dit seizoen gewoon nog kampioen’

link

PSV-icoon Willy van de Kerkhof denkt dat PSV gewoon nog kampioen wordt in dit seizoen. Hij is ervan overtuigd dat de concurrenten nog een inzinking kunnen krijgen en dat het bij PSV beter gaat lopen dan voor de eerste seizoenshelft. Dat heeft de 68-jarige oud-middenvelder in de nacht van vrijdag op zaterdag gezegd in het radio-programma ‘Brabantse nachten zijn lang’ van Omroep Brabant.

o.O

:ROFL: :lmao:
CU9OOVV.png[img]
 
Zoet gisteren gezien bij Utrecht pfff weer een houdbaar afstandsschot er in dus zullen we Zoet niet meer noemen dat we hem missen!!
 
Opstelling PSV: Unnerstall; Dumfries, Schwaab, Baumgartl, Boscagli; Rosario, Thomas; Bruma, Ihattaren, Gakpo; Bergwijn.XeRZUfbE.jpg
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan