VVV-Venlo - PSV | Zondag 17 maart | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Gaat die ultrabelangrijke goal van Lozano ons opnieuw het kampioenschap opleveren ?
Ajaks 5 jaar op rij geen kampioenschap..??? .:HB:
 
Het is niet altijd gallery-play, maar het is maar zelden dat een team dat ook in elke wedstrijd weet te creëren. Als je de resultaten van het seizoen 2004/2005 bekijkt, wat toch echt 1 van de betere van PSV was zie je ook een uitwinst van 0-1 tegen Willem II en Groningen en gelijkspelen tegen Utrecht, Feyenoord, Twente, en NAC. Dus 3 punten tegen de muur op het plastic van de Koel, daar moeten we het dan maar even mee doen.
 
In mijn optiek is dit een waardeloze redenatie. Een team maakt een strijdplan wat het beste aansluit bij hun spelersmateriaal. Met jouw redenatie zal een team dat een team 50x kleiner dan de begroting van Ajax en PSV dus een strijdplan moeten hanteren waarin ze mooi mee voetballen om terecht te mogen winnen? Kansloze missie.

Ik heb juist respect voor tegenstanders die met minder spelersmateriaal toch met een strijdplan weten te komen om 'the big boys' te kloppen. Of dat met spuuglelijk voetbal is of juist het meest opportunistische voetbal doet er bij mij niet toe. Zolang je maar een sterk strijdplan hanteert en als team er 90 minuten de volle 100% voor geeft. Daar gaat voetbal, naar mijn mening, in eerste instantie om.

Maar daarin zullen onze meningen ongeacht verschillen :giggle:.

Psv was gewoon zwak en speelde traag bij momenten zelfs stilstaand wandelvoetbal en zo maak je dan de tegenstrever sterk .
 
Vergeet het kut voetbal ff van vandaag. Achteraf zijn dit toch wel drie hele, hele belangrijke punten.
Ik kan me ook niet meer drukmaken over het kutvoetbal dat we het hele seizoen al zien in de meeste uitwedstrijden. Dit soort potjes moet je gewoon winnen, de punten in de tas stoppen en weer verder. Op zo'n hockeyveld is toch geen normaal voetbal mogelijk. Ajax won in Venlo op een vergelijkbare manier.

Zullen we trouwens afspreken dat we Dumfries nooit, nooit, nooit meer uitfluiten?
 
Vind echt dat Van Bommel fundamentele fouten heeft gemaakt. Maar dan toch wel weer goed dat hij Sadilek eruit haalt en gewoon met 5 aanvallers speelt. Toch voor de winst blijft gaan.
 
Als we dan iemand moeten uitfluiten dan Lozano maar, hij mag dan wel de winnende hebben gescoord, maar jezus wat was hij weer beroerd slecht en nutteloos. Zijn imago als smerig/matennaaier/crybaby is meer dan terecht, maar ik wacht af hoe men hem natuurlijk weer volop gaat verdedigen hier :sneaky:
 
Ik heb juist respect voor tegenstanders die met minder spelersmateriaal toch met een strijdplan weten te komen om 'the big boys' te kloppen. Of dat met spuuglelijk voetbal is of juist het meest opportunistische voetbal doet er bij mij niet toe. Zolang je maar een sterk strijdplan hanteert en als team er 90 minuten de volle 100% voor geeft. Daar gaat voetbal, naar mijn mening, in eerste instantie om.

Helemaal mee eens.
PSV niet in goede doen. VVV deed het uitstekend met mannelijk voetbal, waarbij scheids veel toeliet. Slechtste veld eredivisie.
En daarom heeft PSV vandaag terecht gewonnen. Druk werd langzaam maar zeker opgevoerd. Zonder zelf meer weg te geven.

Dikke plus voor het strijdplan en de 100% inzet. Complimenten voor van Bommel.
 
Als we dan iemand moeten uitfluiten dan Lozano maar, hij mag dan wel de winnende hebben gescoord, maar jezus wat was hij weer beroerd slecht en nutteloos. Zijn imago als smerig/matennaaier/crybaby is meer dan terecht, maar ik wacht af hoe men hem natuurlijk weer volop gaat verdedigen hier :sneaky:

Creëerde dan ook wel weer de andere twee honderd procent kansen die we hadden, hij was zeker beter dan de afgelopen weken.
 
Als we dan iemand moeten uitfluiten dan Lozano maar, hij mag dan wel de winnende hebben gescoord, maar jezus wat was hij weer beroerd slecht en nutteloos. Zijn imago als smerig/matennaaier/crybaby is meer dan terecht, maar ik wacht af hoe men hem natuurlijk weer volop gaat verdedigen hier :sneaky:
Inderdaad, ik moet ook niets hebben van gasten die de hele tijd lopen te zeiken...

Lozano speelde overigens prima.
 
Als we dan iemand moeten uitfluiten dan Lozano maar, hij mag dan wel de winnende hebben gescoord, maar jezus wat was hij weer beroerd slecht en nutteloos. Zijn imago als smerig/matennaaier/crybaby is meer dan terecht, maar ik wacht af hoe men hem natuurlijk weer volop gaat verdedigen hier :sneaky:
Uitfluiten is zeker niet goed. Maar Lozano vond ik niet heel slecht spelen. Daarnaast wint hij gewoon weer een wedstrijd door een individuele actie?
 
Als we dan iemand moeten uitfluiten dan Lozano maar, hij mag dan wel de winnende hebben gescoord, maar jezus wat was hij weer beroerd slecht en nutteloos. Zijn imago als smerig/matennaaier/crybaby is meer dan terecht, maar ik wacht af hoe men hem natuurlijk weer volop gaat verdedigen hier :sneaky:

Gewoon zijn stats bekijken en dan blijkt dat jij een bevooroordeelde mening verkondigt. Fact finding.
 
Ik kan me ook niet meer drukmaken over het kutvoetbal dat we het hele seizoen al zien in de meeste uitwedstrijden. Dit soort potjes moet je gewoon winnen, de punten in de tas stoppen en weer verder. Op zo'n hockeyveld is toch geen normaal voetbal mogelijk. Ajax won in Venlo op een vergelijkbare manier.

Zullen we trouwens afspreken dat we Dumfries nooit, nooit, nooit meer uitfluiten?

Kunstgras in de Eredivisie, moet sowieso verboden worden. Dat kunstgrasvelden van VVV, PEC en Excelsior is echt niet normaal. Daar kan je simpelweg amper op voetballen. Dus was het vandaag typisch zo dag van: 3 punten naar huis meenemen, en vergeten.

En inderdaad. Ajax had zelfs hulp nodig van de VAR.

En spelers uitfluiten, ben ik sowieso zwaar tegen. Snap dat nooit. Dezelfde Dumfries, redt wel ff cruciaal op de lijn na de 0-1. Wat een redding was dat.
 
Ik kan me ook niet meer drukmaken over het kutvoetbal dat we het hele seizoen al zien in de meeste uitwedstrijden. Dit soort potjes moet je gewoon winnen, de punten in de tas stoppen en weer verder. Op zo'n hockeyveld is toch geen normaal voetbal mogelijk. Ajax won in Venlo op een vergelijkbare manier.

Zullen we trouwens afspreken dat we Dumfries nooit, nooit, nooit meer uitfluiten?

Kunnen we niet afspreken dat we onze eigen spelers nooit, nooit meer uitfluiten?
 
Er zit een gunstige onderstroom bij de stroperige resultaten en veldspel. Dat de PSV-spelers niet supergewild zullen zijn. En dan heb ik het over Dumfries, Angelino, Rosario.
Dus kampioen worden, flink cashen voor Lozano, Bergwijn (die gaan sowieso al weg) en Zoet.
Lammers terughalen, van Ginkel misschien, Thomas weer fit, Unnerstal is geen verslechtering.
Nog een topper voor de voorhoede halen, een verdediger en PSV is al redelijk op koers voor volgend seizoen.
 
Gewoon zijn stats bekijken en dan blijkt dat jij een bevooroordeelde mening verkondigt. Fact finding.
Daarnaast zijn toch ook de meeste gele kaarten op Lozano volkomen terecht. Krijgt best veel aanslagen op de enkels te verduren per wedstrijd. Het gedrag wat hij vertoont is zeker niet op de juiste manier. Aan de andere kant snap ik wel dat je daar goed geïrriteerd van raakt. Hoeft maar 1 gek je verkeerd te raken en je loopt een ernstige blessure. Wat gewoon verschrikkelijk kan zijn voor je carrière.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan