VVV-Venlo - PSV | Zondag 17 maart | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
3 punten.....maar eigenlijk niet echt verdiend....gelijkspel was objectief gezien terecht geweest....maar goed, erg blij met de 3 punten ....Mark moet echter niet nog eens beweren dat PSV goed speelt na de winterstop....want het is echt bagger in de afgelopen wedstrijden na de winterstop....en dan nog eens tegen relatief kleine clubs....

Nou nou, de overwinning was echt wel terecht hoor, VVV sporadisch met minder dan 10 man op eigen helft. Het had zeker beter gemoeten, en vooral die tweede helft hadden we meer kansen moeten creëren, maar een overwinning was zeker terecht, al was het alleen al omdat we de enige ploeg waren die probeerde te voetballen.
 
We kunnen echt niet omgaan met verdedigende teams. :S:

Als die verdedigende teams de laatste minuten ook nog gaan aanvallen is het helemaal gevaarlijk. Dat teruglopen is fnuikend en o zo dom. Speel die laatste minuten op balbezit en laat de tegenstander overtredingen maken. Dan zijn die minuten zo voorbij. Als je achteruit gaat lopen stop je je hoofd als het ware in een strop en vraag je de tegenstander eigenlijk om aan het touw te trekken.
Ze zijn weer eens ontsnapt dit weekend. :sneaky:
 
De keuzes voor Sadilek en Ihattaren bleken verkeerd. Keuzes in de rust maakten het alleen nog maar erger, tweede helft leek voetballend helemaal nergens meer op. Gered door individuele actie Lozano. De staf heeft vandaag gigantisch gefaald.

En zo is dat. Dit zijn natuurlijk sowieso klotewedstrijden, VVV heeft gewoon een sterke ploeg, met veel grote mannen. En dan dat kutveld... Maar Van Bommel heeft vandaag écht gefaald.
 
Na deze houdini-act maar eens kijken of AZ iets kan uitrichten tegen Ajax. Eens zal het AZ toch eens moeten lukken om Ajax punten afhandig te maken.
Dit lijkt me wel de juiste dag om dat te doen. ;)
 
Ik had graag Pereiro nog gezien, die in kleine ruimtes en stilstand iets kan openbreken.

Was allemaal niet best, maar wel weer 3 punten en een uitwedstrijd op kunstgras gehad. Aftellen geblazen.
 
De keuzes voor Sadilek en Ihattaren bleken verkeerd. Keuzes in de rust maakten het alleen nog maar erger, tweede helft leek voetballend helemaal nergens meer op. Gered door individuele actie Lozano. De staf heeft vandaag gigantisch gefaald.

Daarom ben ik erg benieuwd hoe het middevneld eruit gaat zien tegen Ajax. Eigenlijk kan je niet met Sadilek en Ihattaran aan komen. Dus je zal terug moeten vallen op Hendrix en Pereiro. Maar goed, dat is voor latere zorg.
 
Daarom ben ik erg benieuwd hoe het middevneld eruit gaat zien tegen Ajax. Eigenlijk kan je niet met Sadilek en Ihattaran aan komen. Dus je zal terug moeten vallen op Hendrix en Pereiro. Maar goed, dat is voor latere zorg.

Waarom kan dat niet eigenlijk? Het is niet alsof Ajax beren van middenvelders heeft. Zijn ook gewoon technische spelers met lichamen van jochies.

Zie het maar zo, Ajax had hier een discutabele penalty nodig om tot winst te komen, en PSV doet het op eigen kracht, ondanks dat de opstelling en wissels niet deugden.;)
 
Daarom ben ik erg benieuwd hoe het middevneld eruit gaat zien tegen Ajax. Eigenlijk kan je niet met Sadilek en Ihattaran aan komen. Dus je zal terug moeten vallen op Hendrix en Pereiro. Maar goed, dat is voor latere zorg.

Tegen Ajax (en misschien wel alleen tegen Ajax) zou een middenveld Hendrix-Rosario-Pereiro logisch zijn. Hendrix/Rosario voor het blok en Pereiro voor de dode spelmomenten en versnelling in de omschakeling.
 
Nou nou, de overwinning was echt wel terecht hoor, VVV sporadisch met minder dan 10 man op eigen helft. Het had zeker beter gemoeten, en vooral die tweede helft hadden we meer kansen moeten creëren, maar een overwinning was zeker terecht, al was het alleen al omdat we de enige ploeg waren die probeerde te voetballen.

In mijn optiek is dit een waardeloze redenatie. Een team maakt een strijdplan wat het beste aansluit bij hun spelersmateriaal. Met jouw redenatie zal een team dat een team 50x kleiner dan de begroting van Ajax en PSV dus een strijdplan moeten hanteren waarin ze mooi mee voetballen om terecht te mogen winnen? Kansloze missie.

Ik heb juist respect voor tegenstanders die met minder spelersmateriaal toch met een strijdplan weten te komen om 'the big boys' te kloppen. Of dat met spuuglelijk voetbal is of juist het meest opportunistische voetbal doet er bij mij niet toe. Zolang je maar een sterk strijdplan hanteert en als team er 90 minuten de volle 100% voor geeft. Daar gaat voetbal, naar mijn mening, in eerste instantie om.

Maar daarin zullen onze meningen ongeacht verschillen :giggle:.
 
In mijn optiek is dit een waardeloze redenatie. Een team maakt een strijdplan wat het beste aansluit bij hun spelersmateriaal. Met jouw redenatie zal een team dat een team 50x kleiner dan de begroting van Ajax en PSV dus een strijdplan moeten hanteren waarin ze mooi mee voetballen om terecht te mogen winnen? Kansloze missie.

Ik heb juist respect voor tegenstanders die met minder spelersmateriaal toch met een strijdplan weten te komen om 'the big boys' te kloppen. Of dat met spuuglelijk voetbal is of juist het meest opportunistische voetbal doet er bij mij niet toe. Zolang je maar een sterk strijdplan hanteert en als team er 90 minuten de volle 100% voor geeft. Daar gaat voetbal, naar mijn mening, in eerste instantie om.

Maar daarin zullen onze meningen ongeacht verschillen :giggle:.

Precies, en er zijn genoeg teams die dat proberen hoor. Er was totaal geen intentie om te winnen bij VVV, als je dan zowat 90 minuten op eigen helft staat vind ik niet dat je ooit terecht wint.
 
Wedstrijd niet gezien, maar het was niet best zo te lezen.
Jammer dat Pereiro zo uit de gratie geraakt is.

Behalve op teletekst druipt de frustratie van de voetbalmedia (vp, nu-sport) af.
Dat vind ik dan wel weer leuk.
Mooi als op 1 april het gat weer 8 punten is. Het zou zomaar kunnen.
 
Overigens, ff over de scheids. Mannelijk voetbal = oké. Echte overtredingen niet affluit = niet oké. Voor de rest weinig op de leiding aan te merken deze dag.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan