VVV-Venlo - PSV | Zondag 17 maart | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Er zit een gunstige onderstroom bij de stroperige resultaten en veldspel. Dat de PSV-spelers niet supergewild zullen zijn. En dan heb ik het over Dumfries, Angelino, Rosario.
Dus kampioen worden, flink cashen voor Lozano, Bergwijn (die gaan sowieso al weg) en Zoet.
Lammers terughalen, van Ginkel misschien, Thomas weer fit, Unnerstal is geen verslechtering.
Nog een topper voor de voorhoede halen, een verdediger en PSV is al redelijk op koers voor volgend seizoen.

Dikgedrukte spelers zullen sowieso niet volgend seizoen al weggaan; die zitten er net bij. Van Ginkel moet je niet terug willen halen. Dat is gewoon een gepasseerd station. Heeft ook veel en veel te veel zware blessures gehad. Te risicovol.
Er moeten sowieso 2 talenten bijkomen voor de backposities; spelers die het de huidige backs moeilijk kunnen maken en veelbelovende talenten zijn. Schwaab gaat vermoed ik ook weg, en sowieso mag er wel een geïnvesteerd worden in een goede verdediging. 2 CV's zodat Viergever slechts een backup is zou beter zijn. Obispo blijf ik bij, die had allang verhuurd moeten zijn. Nu is het al te laat. Op de bank bij PSV staat ie volledig stil in zijn ontwikkeling. Echt zonde.
 
Er zit een gunstige onderstroom bij de stroperige resultaten en veldspel. Dat de PSV-spelers niet supergewild zullen zijn. En dan heb ik het over Dumfries, Angelino, Rosario.
Dus kampioen worden, flink cashen voor Lozano, Bergwijn (die gaan sowieso al weg) en Zoet.
Lammers terughalen, van Ginkel misschien, Thomas weer fit, Unnerstal is geen verslechtering.
Nog een topper voor de voorhoede halen, een verdediger en PSV is al redelijk op koers voor volgend seizoen.
Zie jij Zoet vetrekken? Wie heeft er interesse dan? Atletico volgens mij zeker niet meer en andere Europese Topclubs idem dito.
Met een beetje pech zal Unnerstall volgend seizoen weer voor VVV uitkomen...:sleep:
 
Zie jij Zoet vetrekken? Wie heeft er interesse dan? Atletico volgens mij zeker niet meer en andere Europese Topclubs idem dito.
Met een beetje pech zal Unnerstall volgend seizoen weer voor VVV uitkomen...:sleep:
Hij hoeft toch niet naar een topclub...?? Een nummer 5-10 in de Spaanse of Engelse competitie is ook prima, toch...?? Zo een fantastische keeper van hoog niveau is Zoet, met alle respect, echt niet...dus topclub, vergeet het maar.
 
Hij hoeft toch niet naar een topclub...?? Een nummer 5-10 in de Spaanse of Engelse competitie is ook prima, toch...?? Zo een fantastische keeper van hoog niveau is Zoet, met alle respect, echt niet...dus topclub, vergeet het maar.
Maar dan blijft hij misschien liever bij PSV. Die conclusie had hij na vorig seizoen eigenlijk al getrokken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan