VVV-Venlo - PSV | Zondag 11 april | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Moeten spitsen niet gewoon in de spits zijn om een doelpunt te maken? Als je inzakt, ga je toch op de plek van een middenvelder lopen? Dan wordt het daar nog drukker. Of die middenvelder moet natuurlijk diep gaan.
Precies, maar het probleem is geen aanvoer . Dan heb je niks aan Zahavi en kun je hem beter niet opstellen. Het idee is dat die aanvoer van Max en Denzel moet komen. Tja, Max kan over 6 meter met alle tijd al geen goede voorzet geven
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Precies, maar het probleem is geen aanvoer . Dan heb je niks aan Zahavi en kun je hem beter niet opstellen. Het idee is dat die aanvoer van Max en Denzel moet komen. Tja, Max kan over 6 meter met alle tijd al geen goede voorzet geven
Dat is natuurlijk niet helemaal waar wat je zegt over Max. Hij heeft (uit m’n hoofd) 7 assists gegeven. Wat verwacht je nog meer van een back?
 
Moeten spitsen niet gewoon in de spits zijn om een doelpunt te maken? Als je inzakt, ga je toch op de plek van een middenvelder lopen? Dan wordt het daar nog drukker. Of die middenvelder moet natuurlijk diep gaan.
Als de tegenstander zo dicht op elkaar zit dan moet je juist proberen in de kleine ruimte er doorheen te komen. Dat lukt niet als er 20 meter tussen jou, de backs en het middenveld ligt.
 
Precies, maar het probleem is geen aanvoer . Dan heb je niks aan Zahavi en kun je hem beter niet opstellen. Het idee is dat die aanvoer van Max en Denzel moet komen. Tja, Max kan over 6 meter met alle tijd al geen goede voorzet geven
Ik heb tevens de indruk de aanvoer van Max en Denzel moet komen, wat kortom om te janken is. Aanvoer vanuit het midden moet er meer komen. Maar zoals ik in mijn vorige reactie al zei is dat niet mogelijk als je stilstaande spitsen zijn geincapsuleerd door 8 andere verdedigers.
 
Dat is natuurlijk niet helemaal waar wat je zegt over Max. Hij heeft (uit m’n hoofd) 7 assists gegeven. Wat verwacht je nog meer van een back?
Zijn die niet grotendeels van vóór de winterstop?
T lijkt net of die gast bij de jaarwisseling 20 jaar ouder is geworden. Er lukt niet veel meer bij hem helaas.

Gezien zn positie en de sleutelrol ervan had ie op 10+ assists kunnen en mss wel moeten staan inmiddels.
 
Tja. Beetje zinloos over spelen. Als je een doelpunt kunt maken na 4 goede passes vind ik knapper. Je krijgt toch geen punten voor oeverloos overspelen.
Ligt eraan. Hou je van counter voetbal dan heb je gelijk.

Maar hou je meer van tiki taka aanvallend voetbal. Dan zie juist dat er veel goede passes worden gespeeld op een hoog tempo (dat is eigenlijk voetbaltechnisch knapper).
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan